Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

de zon en de maan zijn elkaars tegenpolen, beide kaarten wijzen op een bepaalde vervulling, de maan kan betekenen dat je na een periode van onzekerheid en verwarring je verborgen diepten zal moeten gaan ontdekken[ toren]
blijf daarbij niet in luchtkastelen geloven, de zon wist hier op succes bij het bereiken van een persoonlijk doel

Lief

Dank Suus en Marianne,

Inderdaad mijzelf gisteren even verloren. Maar het heeft me wel weer meer duidelijkheid opgelevert. Zonnetje mag gaan komen :D

Ik ben zeker bezig met ontdekken Marianne. Luchtkastelen heb ik aan de kant gezet. Hard werken aan mijn persoonlijke doel.

Dank dames :-* :-*

fijne avond!

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 november.

Munten 2 met begeleidingskaart Munten 9.

Door dingen in balans te brengen komt er een einde aan een fase en kan ik gaan oogsten wat gezaaid is.

symbolon:

DE ZIEKE KONING

Er wordt veel uithoudingsvermogen van je verwacht. Je levensmotto vandaag is vooral een lange adem te hebben en simpel gezegd door gaan! Je beschikt over een groot uithoudingsvermogen. Laat je onzekerheid vallen, te denken dat je het niet aan kunt. Draai vandaag op doorzettingsvermogen met een trots gezicht en rechte schouders.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje
Munten 2 met begeleidingskaart Munten 9.

Je hebt een gebalanceerd gevoel nodig om het gewenste resultaat te bereiken ..

Suus  :-*

Lief

Goedemorgen,

Dank je lieve Suus :-*

Nog zoekende naar balans....

Kaartjes voor 25 november.

De Hogepriester met begeleidingskaart Kelken 3.

Mijn bevrijden van de gedachten die mij beperken. Onvoorwaardelijk liefhebben en vanuit positieve gedachten positieve dingen aantrekken.

symbolon:

REPELSTEELTJE

Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor Staven 10 met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

Het mijzelf moeilijker maken dan het is. Beter voor mijn lichaam gaan zorgen.
De zorg voor mezelf is nu belangrijker dan de zorg voor anderen.

symbolon:

MATERIE EN GEEST

Je word tot nadenken gezet vandaag en doet er goed aan hier gehoor aan te geven. Je staat namelijk op het punt om belangrijke, nieuwe inzichten te verwerven! Onderzoek voor jezelf of er iets is waaraan je jezelf vasthoudt. Je hebt je namelijk verbonden aan een placebo-effect en zit hier in gevangen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

Staven 10 met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

De koningin zegt , laat je gevoelens stromen , laat die staven 10 vallen ,gooi het van je af want dit is helemaal niet leefbaar zegt de queen

Suus

Lief

Dank Suus :-*,

Ik heb ze zojuist 2 hoog het raam uitgegooid :D

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Eens lekker bijtijds met mijn kaartjes voor de 27e :D

Munten 8 met begeleidingskaart staven 7.

Mijn fotowerk weer oppakken en mij ideeën en talenten gaan ontwikkelen. Het strijden in mijn koppie kan gestaakt worden en weer plaats maken voor fotografieprojecten.

Symbolon:


DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)



Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen Lief,

Met grote toewijding en vaardigheid je richten op je arbeid.. Je plannen kunnen zich wel eens mooi gaan ontwikkelen. Zeker een goeie dag om je fotowerk weer op te pakken.. Staven 7 zegt je dat je misschien wat tegenwerking zult ervaren, maar ga deze niet uit de weg en stop zeker niet met dat waar je mee bezig bent.. Je bent echt wel op de juiste weg...

Good luck..

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank Moon,

Voor het eerst sinds weken een foto gepland staan voor mijn opleiding. Ik ga ervoor!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 28 november.

Staven 6 met begeleidingskaart Het Oordeel.

Weten dat ik alles geef en op het goede pad ben. Een 2e kans. Loslaten en verdergaan.

symbolon:

DE ZORGELOZE

Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Staven 6 en het Oordeel, mooi hoor vieren dat je al weer zo ver bent gekomen...
het einde van de fase is in zicht, al meer ga je loslaten.. fijn!

dameblanche

stapwaarts vooruit, maar vooruit kun je alleen komen door het oude voorgoed achter je te laten.

Lief

Dank Vlinder en Marianne :-*,

Ik ga het oude voorgoed achter mij laten. Ik kan het! :D

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...