Goedemorgen Vlinder,
Dank voor je duiding. Ik snap wat je bedoelt. Ik zit op de goeie weg en heb mijn ding gevonden waar ik zeer tevreden mee ben.
Ja, we hebben een fijne dag gehad. Jongste telg helemaal tevreden vandaag. Ze vond haar verjaardag superspannend!
Och, meissie. Nog steeds in de lappenmand. Ik hoop je hier vaker te zien, maar hoeft niet perse voor te duiden hoor, maar dan is het een teken dat het beter met je gaat

Gaat het wel gestaag vooruit? Ik zal aan het eind van de middag even een PB sturen.
dikke knuffel vast van mij

Mijn kaartjes voor de 20e.
Kelken 4 met begeleidingskaart Kelken 7.
Bij mijzelf te raden gaan wat ik voel en wil en plannen maken hoe verder, brainstormen. Er zijn zoveel opties en keuzes dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. Alles weer even helder op een rijtje zetten.
Wat een toepasselijke kaart. Voordat ik verder aan schoolopdrachten ga heb ik gisteren een lijstje gemaakt met kleine dingen die ik nog moet afronden. Ik was daar vanmorgen aan begonnen zodat ik het per stuk af kan strepen.
symbolon:
ANGST
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.
groetjes, Lief