Hey Lief.
Mijn bewondering voor het iedere keer publiceren van je kaarten zonder reactie! Ik had het allang opgegeven. Maar ja jij hebt voor vandaag ook de munten 8 kaart, jij blijft aan de weg timmeren zonder op te houden!
Ik heb je kaarten van de afgelopen tijd bekeken en gelezen, ik struikelde alleen bij 31 jullie
Goedemorgen,
Kaartjes voor 31 juli.
Ik laat mij door mijn paard brengen daar waar ik wil zijn. Ik laat mij niet tegenhouden. Wat ik voor ogen heb ga ik waarmaken. Ik kan alleen creëren vanuit een positief gevoel. Wat er ook gebeurd, ik vier mijn feestje.
Jij bent die dag hoogstwaarschijnlijk niet gestruikeld, want jij hebt je door je paard laten brengen waar je wilde zijn. Welke dagkaart zou daarbij horen? Alle paardenkaarten erbij gehaald en ik ga voor staven 6, gezien dat het paard is dat en de juiste kant op gaat, naar rechts en het meest in beweging is. (de ridderkaarten gaan beide links, of staan stil. Net als het paard op de zon. En het paard van de dood, houdt ook zijn pas in)
Dan was er ook nog iets met het vieren van een feestje. Dat kan na de triomfkaart van staven 6, maar welke kaart hoort daarbij? Ik kom uit op kelken 3 of kelken 9. Ik ga voor kelken 3, omdat daar het feest volop op bezig is.
Maar dat staat los van jouw dagkaart van vandaag. Munten 8 heb ik al geduid, het aan de weg blijven timmeren, de lief die van geen ophouden weet. Heel herkenbaar bij jouw. Vandaag met de koningin staven. die lekker op haar troon zit, en dat is misschien ook wel het beste wat ze kan doen. Een beetje delegeren naar haar onderdanen, die in geen velden of wegen te bekennen zijn. Denk toch dat ze vanavond zelf het blikje kattenvoer van haar zwarte kat moet opentrekken, maar ach als je samenwerkt met Lief die zo ijverig werkt, is dat nog wel te doen.
liefs
Heleen