mooie kaarten lief. ze liggen alle 4 voor me.
19 mei munten 6 en hoge priesteres.
20 mei gerechtigheid en de zon.
we gaan eerst naar de kaarten van 19de. blauwe kleur is opvallend, de mantel van de man die niets krijgt. jurk van de hoge priesteres. Niet verwachten dat oplossingen je gegeven zal worden Lief. Ze rijpen van binnen. Het kruis op het borst, en ik zie altijd een figuurtje op zijn knieƫn zitten voor de maan. Zelfde houding als de man met de blauwe mantel. Groeiproces? opstaan uit de nederige houding van smeken, en in de rol van vertrouwen. De hoge priesteres is alles behalve arrogant, zij gelooft in het goede, in zichzelf. In haar eigen krachten, zonder de hulp nodig te hoeven hebben van een "buitenwereld". Ik hoor haar het bijna zeggen. Geloof lief in het zachte, in het water, in het meegaan van de grote oceaan. Laat los alles wat je niet kunt gebruiken. Zoek naar de ticket in je zak, de rode ticket. Dan kom je bij de kleur van de jurk van gerechtigheid. Blauw gaat over in rood Lief. toevoeging van warmte, van hartstocht. En laat de 2 deling van denken los. De weegschaal is het instrument, probeer balans te vinden geen uiterste. Dan kom je automatisch uit bij het kind. En als je goed kijkt lief dan is de manier van zitten van de dame van gerechtigheid, hetzelfde als het naakte kind op het paard. Alleen is het kind beweeglijker, en haar kroon minder zwaar.
Liefs
Heleen