Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Hoi Suus,

Inderdaad, energie stroom niet lekker door...Ik ben zoooo benieuwd naar die uitdaging?!!

Dank voor de duiding :-*

Kaartjes voor de 10e januari.

Rad van Fortuin met begeleidingskaart Ridder van Staven.

Problemen worden opgelost door veranderde omstandigheden. Een nieuwe cyclus, verbetering. Nieuwe mogelijkheden, ondernemend.

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

heleen

doe rustig aan Lief. Ik vind rad van fortuin en ridder staven twee onstuimige kaarten. Vurig, en het kan alle kanten op gaan. Zou zeggen trek je vandaag met een boek lekker terug op een wolk. De afgelopen tijd heb je ook 2x pentakels 7 getrokken, en het beste is ook te blijven kijken naar de kaarten van de afgelopen periode. Dus groeien met geduld.

Heleen.

dameblanche

het rad heeft vaak meerdere betekenissen, over het algemeen kunnen we zeggen dat we met de stroom mee moeten, we moeten de dingen kunnen accepteren hoe ze zijn, anders blijven we tegen de stroom inzwemmen en kost ons dat nodeloos energie, jouw energie die je op dit moment maar moeilijk kunt beteugelen, toch is het raadzaam de dingen te accepteren zo kom je beter en makkelijker naar je doel...

Lief

Dank Heleen en Marianne,

Boek op de bank ging niet lukken. Had afspraak met klasgenoot om haar te helpen met foto's. Wel een stuk relaxter als je met fotoos voor anderen bezig bent :) Ik probeer rust te houden en lekker mijn energie te laten stromen.

Dank voor de adviezen en het duiden :-*

Salsafret

Laat je passie niet doorslaan in drift. Anders gaat het rad spinnen in plaats van draaien. Maar een rukje mag wel hoor:-)))

Lief

Hihihi dank je Salsa,

Het klopt wat je zegt. Vorig jaar werkten we van opdracht naar opdracht. Dit jaar hebben we een deadline waar in een aantal opdrachten af moeten zijn. Omdat ik de vorige opdrachten een aantal van moet overdoen heb ik nog eens extra werk. Ik ga er dan een race tegen de klok van maken, terwijl ik vaak wel op tijd klaar ben. Dat is een zeer onaangenaam en gejaagd gevoel.

Groetjes, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 januari.

Creativiteit in overvloed. Precies weten wat ik wil en dit ten uitvoer brengen.

symbolon:

DE SLAAP VAN DOORNROOSJE
Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreƫerd weer zakken!

Vlinder

lief ik zie geen tarot kaarten alleen de symbolon,
wakker worden Doornroosje je mag aan het werk...  :D

heleen

het is niet nodig om te duiden.

Lief weet precies wat ze wil, en gaat dit ten uitvoer brengen.

we zien haar kaarten morgen wel weer verschijnen.

Heleen.

Lief

Pffff, wat een dommie ben ik zeg. Is al de 2e keer dat ik dit doe. Moet niet in mijn systeem gaan zitten :P

Kaartjes waren Bekers 7 en begeleidingskaart Koningin van Staven.

heleen

Hey doornroosje is wakker ;D
Nu wij nog. ;)

Creativiteit in overvloed
conclusie uit bekers 7

Precies weten wat ik wil en dit ten uitvoer brengen
staven koningin.

Als iets in overvloed aanwezig is, is het moeilijk om te weten wat je precies wilt. Hoe meer keuze hoe moeilijker het word. Je kunt kiezen uit 7 bekers, gevuld met verschillende producten. De koningin van de staven kijkt niet naar de bekers, ze kijkt mij inziens de andere kant op.

Heleen.

Lief

Dank Heleen ik zie het nu ook.... :-*

Kaartjes voor de 12 januari.

Weer Kelken 7 met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Die creativiteit blijft in overvloed blijft. Inderdaad teveel keuze. Betekent dat ik meer naar een eigen stijl moet zoeken.
Emotioneel betrokken zijn. Zie ik als emotie in mijn werk leggen. Ik probeer dat mijn foto's meer zijn dan een mooi plaatje, dat ze een verhaal vertellen....

symbolon:

DE ZIEKE KONING

Er wordt veel uithoudingsvermogen van je verwacht. Je levensmotto vandaag is vooral een lange adem te hebben en simpel gezegd door gaan! Je beschikt over een groot uithoudingsvermogen. Laat je onzekerheid vallen, te denken dat je het niet aan kunt. Draai vandaag op doorzettingsvermogen met een trots gezicht en rechte schouders.

Salsafret

Ik zie een schilderes met een wit doek, zo veel kleurtjes en inspiratie dat je niet weet waar te beginnen. Gebruik je gevoel en kies er 1 (en dan nog een en nog een...)

Lief

Hee Salsa,

Dank voor het advies. Weet je wat nu zo leuk is....

Vandaag een portret gemaakt met maar 1 lamp, gewoon zoals ik ooit begonnen ben. Ik hou van het 'simpele' resultaat wat het oplevert. Gewoon het less is more beeld. Ik kan het trucje met de vele lampen en reflectieschermen ook, maar toch blijft dit mij trekken. Het is eigenlijk een soort 'handtekening' van mij. Mensen herkennen mijn foto's.

Ow zo gaaf dat jij me nu juist dit advies geeft.

http://www.imagecreative.nl/index2.php

Hier de link waar je mijn portret kunt bekijken. Hij staat onder de naam simple.

groetjes, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor zondag 13 januari.

Kelken 9 met begeleidingskaart Munten 9.

Even genieten van materieel succes en prestatie.

symbolon:

ZORG

Er wordt nadrukkelijk van je verwacht om vandaag jezelf nu eindelijk eens de aandacht te geven die je verdient! Je hebt lang genoeg voor anderen gezorgd. Schenk nu liefde aan jezelf en maak het jezelf vandaag eens goed naar de zin. Hierbij gaat het om je fysieke verzorging en aandacht en je emotionele welzijn.

Groetjes, Lief :)