Hoi Heleen,
Dank je wel. Ik heb veel rust en wijsheid nodig. Gisteren weer een heerlijk pakje ellende erbij gekregen. Ik dacht dat ik een recalcitrante puber had, die in herhaling ging vallen. Hij was weer eens weggelopen en wij maar denken dat het gedrag kwam door fout vriendje (mijn zoon valt op jongens. Ik bel gisterochtend een telefoonnummer met het idee dat het het nummer van het vriendje was. Ingesproken dat mijn zoon ongeoorloofd bij hem zat en dat ik hem voor 12 uur thuis wilde hebben. Belt te persoon op, geeft zich uit als hulpverlener, zegt dat mijn zoon hulp heeft gezocht bij hem en wist een heleboel over hem te vertellen. Heeft zelfs contact gehad met jeugdagent van onze wijk en met casemanager van jeugdzorg. Deze 2 mensen hebben klakkeloos aangenomen dat het om een hulpverlener ging. Hebben hem toestemming gegeven om hem mee te nemen naar God weet waar en hebben hem zelfs weer aangemeld voor een internaat omdat deze persoon dat adviseerde. Toen hij de naam Preston Palace noemde als time out plaats waar mijn zoon even bij ging komen vond ik dat raar. Het is een oord waar mensen feesten, drinken, vrijgezellefeesten vieren en als ze willen hele orgies houden. Ik ben dan ook jeugdzorg gaan bellen en gaan vragen waarom ze daar toestemming voor hebben gegeven. En verteld dat ik het zaakje niet vertrouwde nadat ik deze persoon gegoogled had. Toen gingen bij hun ineens wel bellen rinkelen. Zijn ze hem gaan benaderen met alle heisa van dien.
Mijn zoon is dus mooi in handen gevallen van een pedofiel. Is seksueel misbruikt. Het blijkt nu dat hij meer jongetjes meenam naar deze plek dus de beerput wordt groter. Tot vannacht half 3 in het ziekenhuis gezeten voor forensisch onderzoek, kind moet hivpillen slikken, prikken hepatitis B, over 3 maanden hiv test doen.
Wat een ellende. Ik moet nog voor mezelf even alles op een rijtje zetten, maar het is amper te bevatten. En dan zeggen ze ieder huisje krijgt zijn

Nou ik weet niet hoeveel meer ik kan trekken.
Nu straks nog een rechtzaak met alle besognes. Deze persoon weet ook waar we wonen, waar mijn zoon op school zit, misschien zelfs waar mijn dochters op school zitten. Ik voel me even niet meer veilig op deze wereld.
Misschien veel info, maar ik vind het fijn dat ik even van me af kan schrijven. Dit is het eerste moment dat ik tijd heb het even te uiten.
Toch maar even mijn kaartjes leggen en hopen dat ik snel wat meer kracht heb.
Kaartjes voor 3 mei.
Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Kelken 3.
Er komt nieuws mijn kant op. Iets op mijn pad waar ik vol vertrouwen mee ga beginnen. Ik weet Kelken 3 niet te plaatsen in het plaatje van vandaag en hoe ik me viel. Ik heb niks te vieren.....
symbolon:
DE SLAAP VAN DOORNROOSJE
Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreƫerd weer zakken!
groetjes, Lief