Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

werkkaarten de laatste 2 dagen lief....
de zwaarden 7 geeft aan dat je krijgt te maken met oneerlijkheid, ik heb het over je werk, wees de gehangene;
mogelijk stel je je zelf te gul op...

munten 5 geeft hierbij aan dat je hier even doorheen moet...
je noemt het wel een leerproject, of leermomenten, maar van de andere kant profiteert men van je

Lief

De spijker op de kop Marianne,

Men maakt inderdaad misbruik. Gelukkig een paar foto's erbij waar ik iets mee kan zodat ik mensen kan tonen. Daar kan weer ander werk uit voortkomen. Dat hoop ik dan maar....

dank! :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Munten 5 met begeleidingskaart De Dood.

een nieuwe start gaan nemen , wat niet werkt , steek daar je energie niet in , laat het achter en begin opnieuw, laat angst je rust in koppie niet verstoren !

Suus

Lief

Hoi Suus,

Nieuwe start nodig. Op werkgebied en qua zoon. Is net 3 maanden thuis uit internaat en het lijkt allemaal weer opnieuw te beginnen. Dat ga ik niet meer trekken en zeker niet meer pikken.

Ik wou dat ik eens even een time out kreeg. Even geen sores.

Qua werk ga ik volgen waar mijn hart ligt.

Met mijn zoon weet ik het even niet....

Nu eerst maar slapen.

Dank en slaap lekker, lief :) :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 27e.

Koning van Staven met begeleidingskaart Koning van Zwaarden. Floeper Staven 8.

Enthousiasme, creatief. Oordelen op verstand. Snelle veranderingen en vooruitgang.

symbolon:

DE GOUDEN JONKVROUW

Geef vandaag aandacht aan jezelf om te bouwen aan je persoonlijke ontwikkeling. Onderzoek wie je bewondert en een prachtig voorbeeld voor je is! Deze persoon laat namelijk zien wat voor moois in je schuilt. Sluit vandaag je ogen niet langer voor het mooie deel in jezelf dat je ontkent en stel je niet langer ondergeschikt op.

dameblanche

hoe oud is je zoon?/ geboortedatum?

Lief

Hoi Marianne,

Mijn zoon is 14. Geboren 14-8-1998.

dameblanche

ik kom hier later uitgebreid even op terug, vooralsnog is hij een vuurteken, een leeuw...

persoonsgetal; 5
steeds op zoek naar nieuwe uitdagingen, kennis en nieuwe ervaringen, kennen geen grenzen en vinden hun reis net zo belangrijk als hun reisdoel.
vijven zijn onrustig en dteeds in beweging.
voor vijven is toewijding moeilijk, zij kunnen met de noorderzon vertrekken zonder één keer om te kijken.

Lief

Hoi Marianne,

Dank je wel zover. Het klopt helemaal. Zolang hij de vrijheid heeft te doen wat hij wil heb je geen last van hem. Krijgt hij echter te horen dat dingen soms niet kunnen dan gaat hij tekeer. Verder heeft hij moeite met de 'normaal' sociaal gedrag. Alles is op hemzelf gericht.

Liefs en knuffel,

Lief :-* :)

Sweetie

Ja Lief ..

Kids hé !! :-\

Koning van Staven met begeleidingskaart Koning van Zwaarden. Floeper Staven 8.
Hebb e wat geduld vandaag , je doet je best e je bent goed in wat je doet , je bent creatief en hebt vele ideeen in je koppie maar de koning zwaarden komt op de proppen en die is wat dominanter .. je zegt waar het op staat , de staven 8 geeft aan dat er met snelheid veranderingen komen ..er hangt iets in de lucht ...

Suus

Vlinder

Koningen vandaag, en de staven 8, de stemming van de koning is wisselend, hij is energiek en daadkrachtig, maar hij hij wil ook nog wel eens van leer trekken, met  ferme woorden,,
iets lijkt plaats te vinden, hoop iets leuks..!

:D

Lief

Dank Suus en Vlinder.... :-*

@suus, hele dag druk geweest met bruidsfotoos. Gaat er toch redelijk goed uitzien. Kan dus investering zijn voor meer. Ik hoop dat er echt veranderingen komen. Zeer benieuwd wat er in de lucht hangt.

@vlinder, koningen waren vrij stabiel vandaag. Moeilijke kind naar zijn vader en ik op 1 plek achter computer om fotoos te bewerken. Hopelijk morgen klaar. Vandaag nog niets plaatsgevonden. Misschien in het vat voor morgen :D

Nu lekker bedje in.

Slaap fijn dames.

Groetjes, Lief :)

kreeft

Lief

Zo....nog net even mijn kaartjes voor vandaag plaatsen. Eerder geen tijd gehad....

Koning van Staven net begeleidingskaart Ridder van Staven. Floeper:Munten 7.

Staven dagje: creative ondernemingen, dagelijkse bezigheden.

Creatief, prestatiegericht, beslissingen nemen op grond van intuitie. Er is beweging, nieuwe mogelijkheden.

Floeper: Ah daar is het geduld weer. Wachten tot de tijd rijp is.

symbolon:

DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Sweetie

Citaat van: Lief op april 27, 2013, 23:06:03 PM

Ik hoop dat er echt veranderingen komen. Zeer benieuwd wat er in de lucht hangt.

Dat is zeker Lief , je hebt iets moois gemaakt van iets wat je vooraf nooit gedacht hebt er nog zoiets uit te krijgen !
Je hebt nu de minder fraaie kant gezien en toch het beste eruit gehaald .. dit wordt de beloning
Suus