Goedemorgen,
Nou het was me het dagje wel gisteren. Wurst case scenario bruiloft. Niks van kunnen maken en moed en zelfvertrouwen zit me even in de schoenen.
De entourage wist ik dat het moeilijk zou worden. Zwart plafond en rondom glas. Niet ideaal om mooi te fotograferen. Ik dacht als ik het opmaken, aankleden thuis mooi neer kan zetten en wat gave close ups en overzichten dan heb ik dat alvast in de tas. Kom ik in dat huis. Een bende!! Overal dozen, wasgoed vies en schoon. Een slaapkamer waar alles lag opgestapeld. Daar moest ik dus het aantrekken van de jurk fotograferen. Een aanfluiting dus. Na de ceremonie was het draaiboek blijkbaar zoek. Niets liep zoals het moest.
Uiteindelijk 2 uur te laat aan de fotoshoot van het bruidspaar begonnen. Ik nog het gevoel dan kan ik hier mijn kunnen laten zien. Pffff, zeggen ze na 3 foto's we hebben geen zin meer omdat de bruid pijn aan haar voeten had.
Nou daar sta je dan. Geen inkomsten uitgehaald omdat die een oefening was. En niet het resultaat eruit kunnen halen wat ik wilde. Deze foto's kan ik niet voor anderen als voorbeeldfoto's gebruiken. Nu nog de uitdaging van deze zooi een boek te maken.
Maar ja. Vandaag een nieuwe dag. Zelfvertrouwen en moed nu aan de knieeen. Ik ga gewoon weer vrolijk verder, maar moest dit toch even kwijt

Kaartjes voor vandaag zijn super! Denk ik....
Aas van Kelken met begeleidingskaart De Wereld.
Het begin van een relatie. Mijzelf openstellen voor nieuwe dingen. Het bereiken van een doel. Succes hebben.
symbolon:
KOPPIGHEID
Er is iets wat je onder ogen mag zien. Hier kan en mag je vandaag niet om heen. Er staat je dan ook niets anders te wachten, dan vandaag aan de slag te gaan met boosheid en woede die je misschien al jaren onderdrukt. Zoek de schuld niet bij de ander en blijf bij jezelf.
groetjes, Lief