Goedemiddag, dank dames

@Marianne, de twijfel ligt op het moment of ik door moet met mijn pedicurepraktijk en voor fotografie te gaan. Dan mis ik wel wat inkomsten per maand, maar das geen vetpot. Met fotografie zou ik dat veruit kunnen overtreffen. Maar this de stap...
Moet investeringen maken en voorbereidingen treffen zoals website, besprekingen met scholen (schoolfotografie) verder met rouw- en bruidsfotografie waarvan het eerste nog in de kinderschoenen staat. Dat houdt me nu dus beetje bezig....
@Ange,l Dank voor je goede advies. Ik moet het inderdaad positiever bekijken. Misschien dat iets dan ook eerder van de grond komt. Vandaag schoolfotografie gedaan. Welliswaar als stage, maar weet dat ik er goed in ben. Niet alleen mijn foto's, maar ook de omgang met de kinderen. Dat gaat mij supergoed af. Kindjes die eerst huilen en niet willen ga ik even mee praten en dan staan ze er ook 10 minuten later. Mijn 'fotograafbaas' was mij ook zeer dankbaar. Dan ben ik best wel beetje trots op mezelf

@Suus, ja denken. Daar moet ik inderdaad eens mee stoppen. Het maakt me moe en gek. Ik moet gewoon dat gevoel eens vertrouwen. Dank voor de wijze les

Liefs en knuffels, Lief