Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Suus,

Gisteren inderdaad heel veel nieuwe dingen uitgewerkt. Vanaf vandaag weer plannen alles plannen en gaan maken de komende maanden....

Kaartjes voor de 20e maart.

Zwaarden 7 met begeleidingskaart het Rad van Fortuin.

hmm, kan duiden op energie wat tegen mij gekeerd is. Ik zit te vol met ideeen waardoor ik geen rust in mijn hoofd krijg en vooral 's nachts aan het denken ben. Het rad geeft aan niet alle kanten op te vliegen maar daarin te ordenen zodat koppie alles op een rijtje krijgt en ook weer rust.

symbolon:

DE DIENARES

Vandaag doe je er verstandig aan je gevoel en verstand onder de loep te nemen. Onderzoek waar het aan scheelt. Laat je gezonde verstand het werk doen! Op deze manier krijg je de gelegenheid om emoties op te helderen. Laat je leiden naar je eigen innerlijk en kijk wat er werkelijk aan de hand is.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Zwaarden 7 met begeleidingskaart het Rad van Fortuin

met tact u doelen gaan voorbereiden , geen geweld gebruiken en het zal je een plotselinge verandering aanbrengen

Suus

Lief

Ahh tact. Ja dat zou ik moeten doen. En overzichtelijk. Ik ga er vandaag mee aan de slag.

Dank Suus :-*

Kaartjes voor de 21e.

Matigheid met begeleidingskaart Kelken 8.

In evenwicht en harmonie komen zodat er rust in kop/lijf komt. Een keerpunt. Op weg gaan wetende dat er meer in zit.

symbolon:

TERUGTREKKEN

De betekenis van retraite vandaag, is het juiste voor de situatie waarin je jezelf momenteel begeeft. Je doet er verstandig aan je te ontspannen en je terug te trekken van de buitenwereld. Het enige wat je maar hoeft te doen vandaag, is simpelweg helemaal niets! Want je verblijft op dit moment in Niemandsland.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

matigdheid is een deugdkaart, of wel in harmonie gaan komen met jezelf maar ook met je omgeving.
je zult hierdoor door een poort moeten gaan, kelken 8 is dan ook een poortkaart, een keerpunt, want als iets niet meer werkt, zoek een andere weg.

Sweetie

Hallo Lief

Matigheid met begeleidingskaart Kelken 8.


Verdeel je energie , ga een ommetje maken en laat los wat je niet nodig hebt

Suus

Lief

Dank Marianne en Suus,

Inderdaad een andere weg zoeken om iets te bereiken.
Energie moet ik inderdaad verdelen. Gisteren teveel gebruikt, nu erg moe.

Kaartjes voor de 22e.

Munten 4 met begeleidingskaart munten 8.

Orde scheppen in een situatie, waardoor ik mijn talenten ten volle kan benutten en uitdragen.

symbolon:

DE PHOENIX

Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

munten vier geeft aan dat je te veel vasthouden wil, je kunt moeilijk iets loslaten, achten geven veranderingen aan, de 8 is ook het getal van de transformatie, de 8 is ook de kaart van de dood, in de lenormand, en dit betekend ook dat je pas een nieuwe weg in kunt slaan, een nieuwe cyclus kunt beginnen als de oude is afgesloten

Lief

Hmm, zou met mijn fotografie te maken kunnen hebben. Ik moet van mijn vaste gewoonte af en andere plaatjes gaan maken zeg maar. Ben daar nog zoekende in....

Dank Marianne :) :-*

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 23e.

De kluizenaar met begeleidingskaart de Duivel.

Even tot rust komen en de dingen overdenken. Daardoor obstakels opheffen waardoor er weer positieve energie vrijkomt.

Symbolon:

DE KRIJGER

Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

de kluizenaar, ... terugtrekken en rust vinden in jezelf, daar vind je het antwoord op je vragen, maar de verleiding is groot het buiten je te zoeken....

;) Vlinder

Lief

Oh Vlinder,

De spijker op zijn kop. Ik moet inderdaad rust vinden en dingen uitdenken voor mezelf. De verleiding is inderdaad groot het buiten mezelf te zoeken. Ik 'dwing' mezelf dan ook tot rust en het werkt.

Dank voor deze supergoeie duiding.

Fijn weekend nog.

Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Binnen jezelf gaan kijken , neem wat afstand en kijk wat je laten moet

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ben er mee bezig....

Kaartjes voor de 24e.

De Geliefden met begeleidingskaart Bekers 8.

Wij gaan een keuze maken die oude dingen loslaat en nieuwe dingen toelaat. Transformatie.

symbolon:

DE VAMPIER

Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de geliefden is een kaart van de grote arcana, een zeer sterke kaart, die op beslissingen nemen duidt, je staat dan ook voor je gevoel op een keerpunt in je leven of te wel een poort doorgaan, maar dat door een pooort heengaan daadwerkelijk schijn je alsmaar uit te willen stellen, het lijkt alsof je niet durft...

Lief

Hoi Marianne,

Dat kan kloppen. Ik vind dat ik eerst alles moet weten van het vak fotografie voordat ik mensen geld ga laten betalen. Ik weet wel dat ik het kan, maar ben wat dat aangaat altijd onzeker.

Dank :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...