Goedemorgen,
Dank Salsa en Suus

,
@Salsa, Floeper gaat over eega. We zitten weer goed in het zadel.
Ik ben zeer benieuwd naar de weg die ik in ga slaan....
@Suus, bekijken en loslaten gaat over fotoopdracht. Een modefoto in zwart/wit, buitenopname. 2 keer in de kou gestaan met een totaal ongeschikt model en een jas die ik speciaal gekocht had, maar totaal niet zat in de pose die ik had bedacht.
Ik heb het even met rust gelaten en nu de foto gemaakt in een andere pose met mijn oudste zoon. Het is nu precies geworden wat ik in mijn hoofd had.
hmmm, dat contract. Ik twijfel er nog aan. Half uur reistijd om naar de studio te komen. Delen wel met 5 fotografen dus drukt wel de kosten. En hebt beschikking over een studio. Die aan de andere kant niet veel groter is dan mijn woonkamer, maar wel weer proffesioneler overkomt. Lastig dus. Zit nog in dubio. Grootste manco is geld....
Kaartjes voor de 26e.
De Hogepriesteres met begeleidingskaart Het Rad van Fortuin.
Intuitie, het zeker weten. Geduldig wachten tot het er is. In de tussentijd worden gedachten heen en weer geslingerd. Wel niet, wel niet....
symbolon:
DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.
groetjes, Lief