Auteur Topic: Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand voor mij een kaartlegging kan doen  (gelezen 3496 keer)

VlinderTuin

• Gast
ik zou heel graag weten wat mij in 2014 staat te wachten. Ik ben heel erg ziek geweest Borstkanker gehad. En ik Hoop uiteraard dat 2014 een gezond jaar word. Verder hoop ik dat er meer rust en liefde komt voor ons gezin. Want vooral ook de kinderen hebben veel geleden onder mijn ziek zijn. En ook de relationele zin zit ik soms wat vast in mijn gevoel. Verder heb ik ook nog steeds geen werk ivm ziek zijn in de ziektewet gezeten nu in de ww maar gepast werk vinden is niet zo makkelijk. Wat uiteraard ook financieel een grote klap is geweest voor ons gezin ook hier hoop ik verbetering in voor 2014. wel ben ik gestart met een leuke opleiding die ik hoop af te ronden ergens in december 2014.
Is er iemand die misschien voor mij de kaart zou kunnen leggen zelf kan ik het helaas niet.
Alvast super bedankt groetjes en veel liefs Vlindertuin.

dameblanche

• Gast
Re: Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand voor mij een kaartlegging kan doen
« Reactie #1 Gepost op: december 30, 2013, 10:50:44 am »
goh vlindertuin, dit is niet niks.

toch is het geen verloren jaar, 2013 heeft je veel inzichten mogen geven, je hebt het rustiger aan mogen doen en ook eens aan jezelf mogen denken.

ik heb een legging gedaan voor je, met de vraag;

[het keltisch kruis] welke krachten spelen er bij vlindertuin?

1 de situatie; staven 5
2 wat blokkeert; schildknaap van staven
3 komende vanuit; kracht
4 heden; ridder van kelken
5 bewust nivo; pentakels 5 op de kop
6 nabije toekomst
7 jij; schildknaap van kelken
8 invloeden vanuit je omgeving; koningin van zwaarden
9 hoop en vrees; pentakels 3 op de kop
10 uitkomst; kelken 3 op de kop

alles is nog niet op de plaats gevallen, een en ander heeft veel bij je losgemaakt ,maar heeft ook je leven op de kop gezet.
je werkt je als het ware ook een beetje tegen.
je weet niet meer precies de draad op te kunnen gaan pakken.
de kracht die je altijd hebt gehad is er niet meer, je hebt moeite om je gevoelens ook echt te kunnen tonen.
de sterke vlindertuin van weleer is wel sterk, naar je omgeving heb je niet veel laten merken, je hebt je ondanks alle tegenslagen kranig weten te houden.
het blijft onrust, ook hoe je met de ziekte om moet gaan, kanker heeft een stempel gedrukt, je bent niet zeker meer van je lijf.
dit kost tijd, om weer vertrouwen te gaan krijgen in je lichaam[pentakels 5 op de kop], zie ook de staven 5 op plek nummer 1.
het oude zul je echter achter je moeten gaan laten, maar dit wil je niet aan je omgeving laten zien.
de dood geeft al iets van toekomstperspectief weer
.je kunt pas verder als je het verleden kunt afsluiten.
je bent je gevoelens nog danig aan het onderzoeken, kijk niet meer achterwaarts, je bent nu op dit punt beland, kanker is weg en nu verder...
je omgeving is gewent dat je je doelstellingen blijft nastreven, verwacht dit ook en is daarom ook een stok achter de deur.
je bent bang dat je de voorliggende taak niet kan blijven volhouden.
er liggen maar liefst 3 drieen in je legging.
drie is het getal van optimisme, enthousiasme, groei, actie en energie.
probeer energie naar jezelf toe te sturen, je hebt het nodig, verspil nu geen energie meer aan dingen die nergens toe leiden.
probeer ook de kelken 3 om te keren.....

liefs marianne
« Laatst bewerkt op: december 30, 2013, 14:03:54 pm door marianne »

VlinderTuin

• Gast
Re: Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand voor mij een kaartlegging kan doen
« Reactie #2 Gepost op: december 30, 2013, 16:58:52 pm »
Zo Marianne,

Super mooi en super bedankt voor je legging ik snapte er niks van ik kreeg inderdaad ook vaak de toren en de dood. Maar ik snapte niet wat ik achter mij moest laten ik dacht dat ik dit leven de relatie achter me moest laten. In iedere relatie is wel wat en ook hier was het uiteraard niet altijd zonneschijn. Ik zocht ook naar een antwoord waar kwam het ziek zijn vandaan...? Ik ben draaiende inderdaad en zoekende inderdaad hoe ik mijn leven weer moet oppakken wat het beste is voor de kinderen. Hoe ik mijn toekomst moet gaan zien welk werk ik kan gaan doen en heb ik daar de energie weer voor...? Kan ik dat weer...? en inderdaad kom ik vaak energie te kort en maal ik heel veel in mijn hoofd. Energie naar jezelf sturen klinkt heel mooi maar hoe doe je dat? Super bedankt voor de legging. Nu snap ik in ieder geval dat met de toren en de dood de ziekte bedoeld word om die achter je te laten. Alleen hoe dat is nog niet zo simpel bij ieder pijntje denk je oo.... het zal toch niet weer zo zijn...:(. Maar ik ben echt super blij :D :-* dat jij marianne deze legging voor mij hebt willen doen super bedankt. Ik hoop zo dat 2014 eindelijk wat beters brengt :). Jij ook een super mooi maar vooral ook gezond 2014 Marianne :). thanx  :-*

VlinderTuin

• Gast
verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: december 30, 2013, 21:08:28 pm »
verwijderd
« Laatst bewerkt op: januari 04, 2014, 01:23:08 am door VlinderTuin »