mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Vlinder

ha die kreeft, wat mooi omschreven die pentakels 10,
ik zie een schip met een groot zeil voorbij komen.... ;D

:-*

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden koning,

Het gaat hier echt niet alleen maar over onze leiders. Het gaat ook over je persoonlijke leiderschap; de manier waarop jij je besluiten vorm geeft en actie neemt op de feiten die voor je liggen. Je verandert je levensstijl en besluit om een gezondere levensstijl aan te nemen. Je doet dit pas nadat je duidelijk voor jezelf hebt vastgesteld dat je een aanslag doet op je gezondheid. Schakel je ego uit, en zie dat er echt nog wel verandering nodig is.

grtj

@vlinder, een piratenschip  ;D , ik krijg wat centjes terug van de belastingdienst  :D
fijn dat je rondfladdert  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kaartje online getrokken
Kaart 17: De Ster


Een dag waarin heel wat hoop en vooruitzichten ontstaan. Het is een begunstigde dag waarin je de hulp en steun van je omgeving ervaart. Kennissen en vrienden helpen je vooruit. Het is een optimistische tijd. Je mag alle hoop koesteren opdat bepaalde situaties deze dag gunstig evolueren en een positieve afloop kennen.


grtj

kreeft

goeiemorgen,

Kaart 21: De Wereld


Het wordt een sociale dag waarin je reist en tal van mensen ontmoet. Het is een gunstige dag waarin je het gevoel hebt dat je iets bereikt. Je ervaart een gevoel van geluk en vrede. Een droom gaat in vervulling of een wens wordt verwezenlijkt.


grtj

Lief

Hoi Kreeftje,

Jezelf erkennen en trots zijn op jezelf. De bent een rups die langzaam in een vlinder veranderd en de wijde wereld intrekt.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

kelken ridder

Het kan ook zijn dat je je ondanks de zeer positieve sleutelwoorden van deze kaart helemaal niet zo nobel voelt. Dan kan het zijn dat je wat te veel in je eigen gevoelens opgaat. De hoeveelheid water in deze kaart laat dat ook zien. Het kan zijn dat je het moeilijk vindt om los te komen van het verleden of dat je niet open staan voor wat anderen je vertellen. Een goede Ridder van Bekers weet hoe hij zijn eigen waarheid in balans moet brengen met de waarheid van de ander. Zo niet dan zal de Ridder nog wat werk moeten verzetten voor hij in staat is en toegelaten wordt om te helpen.

@Lief, dank  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

de zegewagen

Weet je, op een bepaalde manier heb je al gekozen om alles achter je te laten. Want waarom zouden er anders achter de figuur op de kaart kastelen in de verste staan? Wat wil jij of heb je achter je gelaten? Alles wat je zo zorgvuldig opgebouwd had is nu over en uit. Waar kijk je naar als je naar voren kijkt?

Neem de keuze die goed is voor je innerlijke vrede.

grtj,  :) en fijne zondag

heleen

lieve kreeft

Ken je "was Gij"puzzels?
wiki
Wasgij puzzels ('wasgij' is het omgekeerde van jigsaw, het Engelse woord voor legpuzzel) zijn legpuzzels van het merk Jumbo, waarbij de puzzelaar niet weet wat er op de puzzel afgebeeld is, maar alleen een hint krijgt.

De puzzel van  je leven die je nu aan het leggen bent. Je krijgt Hints (dromen) maar hoe zal de afbeelding er nu uitzien? Droom daar van lieve kreeft, en leg dan die puzzel in elkaar.

Heleen.

kreeft

goeienavond,
was vergeten mijn weekkaart te zetten,

staven koningin,

Omschrijving :  Sympathiek, begrijpen, vriendelijk, liefdevol, eerbaar, kuis, praktisch, vol vrouwelijke charme en gratie.
Laat de grijze deken los die wellicht nu over je schouders hangt en drink de energie van deze kaart in. Maak er gebruik van om je projecten af te ronden of in ieder geval weer op gang te brengen.

@lief,  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kelken 6

Herinneringen, invloeden uit het verleden, verdwenen of voorbije zaken, nostalgie, verlangen, de voorbije kindertijd.
Je begint weer wat vaste grond onder de voeten te krijgen. Hoe leuk verliefdheid ook is, het zorgt ook voor veel onrust in je emotionele leven. Nu krijgen jullie tijd om elkaar wat beter te leren kennen. Nu pas kan ook het werkelijke delen beginnen. Delen van woord en gebaar. De liefde die jullie nu kennen is niet pas in dit leven ontstaan. Jullie band komt voort uit vorige levens en elke keer dat jullie besluiten met elkaar verder te gaan kies je voor een aspect in jullie band. Elke keer worden jullie een stukje volwassener daarin.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kelken koningin,

Ah, moeders... je kunt van ze houden en je kunt soms ook helemaal zonder ze. Aan de positieve kant is dit het supermoederlijke type. Degene van wie jij een koele hand op je voorhoofd wil hebben als je ziek bent. De gene die voor je zorgt als je je niet lekker voelt. Maar die je ook vertelt dat je nu 's goed moet gaan eten en op tijd naar bed moet gaan. Ik noem deze koningin altijd de moeder-moeder , geliefd, bewonderd, goede vriend en moeder, toegewijde vrouw, praktisch.

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 3

Het kan zijn dat je stress ervaart door verdriet dat in je verborgen zit. Je doet alsof er niets aan de hand is, maar toch voel je je hart scheuren en lijkt het alsof de zwaarden er langzaam doorheen boren. De regendruppels op de kaart symboliseren je tranen. Door de overmaat aan emoties is het allemaal niet zo duidelijk wat je precies dwars zit, maar dat komt wel als de maan vervangen wordt door de zon en de wolken langzaam wegtrekken.

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Ik heb hem ook vandaag de zwaarden 3. Samen met de zon. Ik ben toch zeer benieuwd wat de combi betekent. Volgens mij best positief. Ik deel mijn zonnetje met jou. Dan gaan de wolken vanzelf weg...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@Lief, je zonnetje heeft het volgens mij gedaan, mijn hart is nog heel, geen hommeles gehad, geen stress, best positieve dag  :D

:-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

De Zwaarden 3 staat ook voor het loslaten van je nog laatste emoties, het brengt herstel en je kan jezelf en/of anderen vergeven...

Grappig dat jij en Lief allebei de Zwaarden 3 trokken..

Liefs Thea