mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

@lief, had ne goeie zondag,
veel fiets met dit weer  :D

zal seffes het kind uithangen  ;D

:-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart

bekers 3
Heb een positief gevoel en zet neer wat je voor ogen hebt. Iets positiefs creëren vanuit een negatief gevoel is onmogelijk. Wil je je leven veranderen, verander dan allereerst je focus op dat wat je wel hebt en wees daar dankbaar voor. Wat dat betreft is dit de ultieme kaart van de Law of Attraction.

kaartje voor vandaag,

de maan,

Zorg extra goed voor jezelf en laat je niet door illusies meenemen. Als je een beslissing moet nemen bekijk de zaak dan van alle kanten. Gebruik niet maar één kant van het verhaal om "het te weten". Het kan zijn dat je je gevoelens negeert omdat je ervaringen en herinneringen te pijnlijk zijn. Probeer om in het hier en nu te blijven in de realiteit.

grtj

Sweetie

Kreeftje

Genieten meid , en genieten , ook even heel diep in je binnenste gaan kijken , relax, onspan en luister nar je diep verborgen kantje !!
Dikke kus !
Suus

kreeft

ja meester  ;D zal luisteren  :P
heb genoten, bijna ne zonneslag  :-X  ;D

een beetje getiiiiikt,, , , , ,  ik , ben, een , beeeetje, getii-- iikt   :P
neen, heb lekker rondgestapt en rondjes gedraaid aan de grachten,
letterlijk en figuurlijk, kwam altijd op hetzelfde uit   :-[  :-\
och ja, tis vakantie ,
als je haar ma goed zit  8)

morgen naar vangogh  :D

grtj

Sweetie

hahahahaha zotte doos !!!
hahahaha
kus
Suus

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 3 op kop

Wat betreft de emoties kan het zijn dat je je emotioneel niet wilt binden en dat je doet alsof je gewoon heel hard aan het werk bent, terwijl je eigenlijk een beetje bang bent om te voelen wat er door je heen gaat. In leggingen over relaties duidt deze kaart er op dat je moet kijken waarom je je emotioneel niet durft te binden en dat je moet gaan werken aan dat punt. Ren niet om de materie heen, maar zet je beitel er op en vorm het zoals jij wilt.

grtj

Sweetie

Kreeftje ,
je doet het goed vandaag , je geiet van je dag en doet wat je graag doet !

Suus

heleen

Er is er één jarig Hoera Hoera
Dat kun je wel zien dat is kreeft.
Wij vinden dit allen zo prettig JaJa.
(en dan ben ik de tekst vergeten, en ik vind het zo ook wel lang genoeg, de rest is voor volgend jaar)

drie pentakels omgekeerd, ik zou het vandaag lekker rustig aan doen. Misschien komt arbeid vandaag niet goed uit de verf, maar is dat op je verjaardag nodig? Lekker genieten, en de boel de boel laten. Morgen komt er weer een dag voor strakke plannen, vandaag niet.

Heleen :-*

kreeft

 :D heb al genoten, ja,
Van Gogh gaan zien,  :o
dat is een keer iets anders dan een prentenboek,

ge-nooo-oo-ten, ja hoor, mooi mooi   :D

ik dank iedereen voor de leuke wensen  :-*

en ook schietgebedje naar degenen die reeds hierboven zijn  :-* om te danken voor deze mooie dag  :D

grtj

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 6

Dit is niet het moment om je emoties te laten gaan. Pas als je op je bestemming bent is de tijd daarvoor gekomen. Voor nu is het nodig dat je ze nog even inhoudt, maar lang zal dat niet nodig zijn. Je gaat de goede kant op, vertrouw er op dat je het goede doet dat werkelijk nodig is.

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje ,
Je zit in het bootje en dieze is al vertrokken , je vertrek naar een onbezorgd land , je overtreft alle verwachtingen en je gaat ervoor , goed nieuws op komst meid

Suus

kreeft

goeiemorgen

de dwaas

nieuwe fase, dingen gaan afsluiten om nieuwe te beginnen,
Heb vertrouwen in waar je nu bent en wat de toekomst zal brengen. Laat de reis beginnen!

grtj

ja suus, hopelijk zit ik in het bootje dat door een mooi landschap zal varen

:-*

Lief

Mooi Kreeftje,

Begin van een nieuwe reis. En je kunt zelf het landschap bepalen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi Kreeftje,
De dwaas in jezelf lekker z'n gang laten gaan, volg maar... onbezorgd in het NU leven.
Liefs Vlinder

kreeft

Citaat van: Lief op juli 11, 2013, 09:38:50 AM
Mooi Kreeftje,
Begin van een nieuwe reis. En je kunt zelf het landschap bepalen....
liefs, Lief :-* :)
Ja, Lief,  :D het landschap van de mooie grachten sprak me wel aan, ik kom nog eens terug, heb ik beslist  :-* ik zal de dwaas meenemen  ;)
@vlinder, beetje onbezorgdheid zou me goed doen  :D

danke voor het kijken  :-* :-*