mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

de geliefden

een keuze maken of plotse veranderingen, de liefde voor mezelf niet vergeten,

grtj

dameblanche

het moment is aangebroken waarbij je voor een belangrijke keuze bent komen te staan, durf die keuze voor jezelf dan ook te nemen, rekening houden met andermans, mening is en blijft iets anders dan jezelf wegcijferen.
volg je innerlijke stem

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 7, zelfde als de maandkaart
Vaak wordt deze kaart negatief benaderd omdat je zou kunnen zeggen dat de figuur er vandoor gaat met vijf van de zeven zwaarden. Maar je kan ook op een andere manier naar deze kaart kijken. Kan het zijn dat hij eindelijk zijn eigen pad gaat en kiest voor zichzelf? Hij neemt mee wat van hem is (of bij hem past) en vertrekt.

grtj,

@ja marianne, keuzes heb ik de laatste tijd al meer moeten maken, mezelf wegcijferen, dat is intussen wat veranderd , ik denk tegenwoordig EERST aan MEZELF  :D

grtj  :)

dameblanche

je komt achter iets, men heeft je iets beloofd en diegene kan dat niet waarmaken, laat je niet in de luren leggen, moet ik hierbij zeggen!

kreeft

voor deze zaterdag,

het oordeel,

De cyclus waar je in zit komt aan zijn einde en je zult na moeten gaan denken wat je hierna wilt doen. Heb je al nagedacht over een nieuw doel.

grtj,

@marianne, momenteel heeft niemand iets beloofd  ??? maar mss komt het nog? ik zal in ieder geval uitkijken  ;)
dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
hogepriesteres
Je innerlijke stem komt namelijk nooit tot je door grote luidsprekers. Juist dat hele kleine stemmetje, dat kleine gevoel is waarvoor je je open moet stellen en wat na verloop van tijd duidelijker wordt. Luister er zorgvuldig naar.

dagkaart,

zwaarden ridder

ik wil weer te snel vooruit gaan,  :-\ , moet wat meer naar anderen kijken ook, niet te impulsief zijn,

:)

dameblanche

de ridder van zwaarden duidt op inwendig verdriet

Sweetie

Kreeftje,

De ridder is een vechter , je vecht je vooruit , je sleept je vooruit

Suus

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 9 omgekeerd

te weten komen waarom ik ontevreden ben?

@suus, marianne, jullie hebben gelijk, ik sleep me erdoor, ja, maar diep vanbinnen zit verdriet , een eenzaam hart, daar gaat het om, zal het gevuld worden, dat is de vraag die steeds door mijn hoofd speelt  ::)

grtj

Sweetie

Kreeftje,

langzalemrhand zal de tijd beteren .. maar het heeft geduld nodig

Suus

dameblanche

er zit een hele hoop verdriet, een eenzaam hat, iemand die steeds haar best doet, heeft gedaan, al vanaf je prilste jeugd heb je geprobeert het je moeder naar haar zin te maken, je voelde je verantwoordelijk voor het geluk of ongelukkig zijn van je moeder.
weet dat JIJ je moeder nooit gelukkig kan maken, DAT ZAL ZIJ ZELF MOETEN DOEN

je hebt je alles opgekropt, het komt er nu wel uit maar wel ongenuanceerd.
je bereikt daarmee voor jouw gevoel ook het doel niet!

Vlinder

verdriet, ik herken dat, dat zit daar maar als een enorme buil...
Laat het vrij, verdriet is een van de stappen in het verwerken van oude pijn lieve Kreeft

Knuffel.

kreeft

goeiemiddag,

aan de late kant vandaag, wegens geen elektriciteit deze ochtend, dus ook geen internet  :-\

staven ridder,

energie om voorwaarts te komen,

grtj,

@marianne,vlinder, ja, verdriet dat diep zit, moet er eens uit, ik heb alles achter bepaalde deurtjes en soms doe ik een deurtje open om te herbekijken, maar dan weer dicht, ik mag/wil niet blijven hangen in oud verdriet, verwerken en loslaten is dus de boodschap
voor een deel is dat al gebeurd, maar mijn hart is eenzaam, hetgeen ik graag zie en doe, creatief zijn, zou ik graag delen met iemand, als daar dan ook nog wat goede vriendschap kan bijhoren, dan zou het mooi zijn,

grtj  :)

Sweetie

En dat komt lieve schat , zorg nu even voor jezelf , kom op krachten en een gelukkige Kreeft zal in zijn volle rood gaan schijnen !
Dan komt er plaats voor iemand !

Suus

kreeft

goede morgen,

zwaarden schildknaap,

meer en beter naar andere kijken en luisteren,
onstabiel zijn, niet in balans met denken en voelen

grtj,

@suzy, ja, even tijd voor mezelf  :D