mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Vlinder

Hoi Lieve kreeft,
onstuimig als je bent, te weinig tijd genomen om naar de innerlijke stem te luisteren.
Kan alsnog, gewoon af en toe even de tijd voor jezelf pakken.

;) Vlinder

Sweetie

Niet te roekeloos meid , zegt de hoge prieseres , denk en geeft alles wat tijd , je gaat heel vlug en je wil ook vlug gaan maar let op je energie , luister naar wat je lijfje te zeggen heeft  :-*

Suus

dameblanche

de ridder van zwaarden laat niks impulsiefs zien, dat doet eerder de ridder van staven, de ridder van zwaarden zit nog steeds in een confliktsituatie, de hoge priesteres waarschuwd je voor een impasse

kreeft

ik zou idd wat meer tijd voor mezelf moeten nemen,
ik wil vooruit en het gaat niet vlug genoeg  :-[
ik doe zoveel mogelijk om de weg vrij te maken, ik help de heer vooruit en op die manier probeer ik mezelf vooruit te helpen, om juist niet in een impasse terecht te komen  :-\

dank vlinder, suusje en marianne  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

koning staven, kelken aas

te werk gaan met een doel voor ogen, in mezelf geloven, me laten meevoeren door mn gevoel en emoties

fijne dag iedereen  :D

dameblanche

staven koning moet de wilskracht weer aan kunnen gaan boren, er moet iets nieuws komen om dfat weer te kunnen gaan doen, de staven heer is[ iets] vast komen te zitten...

overgens  is wetenschappelijk bewezen dat de lente iets doet met onze energie

Vlinder

Lieve kreeft,
Je wilt wat in beweging zetten, iets nieuws, om groter geluk te vinden ...
Marianne haalt de lente aan, dat gevoel heb ik er ook bij, het is ook de tijd voor de grote schoonmaak, vers en nieuw, dat voel jij ook.
Vlinder

Sweetie

Kreeftje

koning staven, kelken aas
ze staat , ze zit , ze staat en ze zit ... ze wil liever verder doen .. dan is ze lekker bezig haar koppie staat op werken ... en werken , het afmaken , het mooi willen hebben , het fris willen zien , het gevoel van marseille zeep in u lijf hebben hahaha  :D ;)

Suus

kreeft

Citaat van: marianne op maart 08, 2013, 09:42:16 AM
staven koning moet de wilskracht weer aan kunnen gaan boren, er moet iets nieuws komen om dfat weer te kunnen gaan doen, de staven heer is[ iets] vast komen te zitten...

overgens  is wetenschappelijk bewezen dat de lente iets doet met onze energie
@marianne, ja de lente doet zeker iets met onze energie, ik hoop dat ik de wilskracht blijf behouden
@vlinder, de grote schoonmaak is een héle grote schoonmaak , hoor, met de grove borstel  ;D ,
ik hoop echt dat ik de energie blijf houden

marianne, vlinder, suusje, dank  :-* want ook de boodschappen geven me dat beetje meer  ;)

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

de hogepriesteres, gerechtigheid

zoveel mogelijk op mijn gevoel vertrouwen, einde van een cyclus en terug proberen in balans te komen,
mijn emeoties zoveel mogelijk aan kant zetten

fijn weekend iedereen  :-*

Sweetie

Hoi Kreeftje

Alles eerlijk gaan afhandelen , zorgen dat je in evenwicht blijft , volg je gevoel en luister naar je innerlijke stem

Suus  :-*

dameblanche

2 kaarten van de grote arcana....

de hp komt voor gerechtigheid en wijst op je honger naar kennis, maar hierbij moet je meer gaan luisteren naar de stem van je innerlijk geweten...

je wordt nog te veel in de weg gelopen door sterke normen en waarden...

kreeft

goeiemorge,

voor vandaag
het rad van fortuin, zwaarden 7

het kan alle kanten op, ik kan met het rad een nieuwe cyclus starten, het is nog een moeilijke weg,

@marianne, suzy, klopt wat jullie zeggen , meer nr mn innerlijk luisteren

grtj

dameblanche

#178
rad van foruin is een moeilijk te duiden kaart, het is de 10e kaart van de grote arcana, dus we zitten zo,n beetje op de helft,
je wordt hier gewezen op veranderingen te kunnen doorvoeren, maar probeer alleen de dingen te veranderen die je kunt veranderen en leg je neer bij de dingen die je niet kunt veranderen, door middel van de zwaarden 7, je ondervindt te sterke tegenstand...je zult dus een andere [filosofische ] manier moeten zien te vinden om je idealen te kunnen realiseren, waarbij je de spanning tussen creatieve verbeeldingskracht en realiteit za moeten gaan overwinnen.

kreeft

dank marianne, kweet het ja, het rad kan alle kanten op, je kunt het zelf ook wat sturen mss

grtj  :)