mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Sweetie

Hoi Kreeftje

Laat de verandering maar komen en ze komt er , diep van binnen hunker je daarnaar

Suus

Vlinder

de maan en bekers 4, angsten onder ogen zien, gevoelig maar nog afwachtend,
hoofd misschien al hja maar gevoelsmatig nog zeer voorzichtig..

Fijn weekend Lieve Kreeft.
:D

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart pentakels schildknaap ,
beetje te naïef?


zwaarden koning, staven 10
van levensstijl willen veranderen , wat  teveel hooi op mn vork nemen,

@vlinder suzy, dank om mee te kijken  :)

dameblanche

#153
naief wil ik hierbij niet noemen, eerder te veel in de verbeelding willen leven, de koning van zwaarden dreigt ook al vast te zitten.
de koningin houdt haar doel voor ogen, maar ded koning heeft het doel uit het oog eigenlijk verloren, hij houdt het zwaard wel in de aanslag, maar het komt niet van de grond..omdat hij duidelijke oplossing meer ziet[ staven 10] ook omdat hij onzeker is geworden.


zie eerst wat haalbaar is om na te streven en uit te kunnen voeren en streep door wat niet haalbaar is, zo kun je vorderen...

Vlinder

kreeft,
De zwarden koning wil wel verhelderen en duidelijk het doel voor ogen hebben, maar ervaart de moeizaamheid vandaag.
Wees tevreden vandaag met wat wel goed lukt lieve kreeft.
Vlinder

kreeft

@marianne, Vlinder, dank om mee te kijken,  :)
er is me al heel wat gelukt, beetje bij beetje valt alles wat in de plooi,
beetje verhuizen en de boel op orde gooien  :D
moet wel zien dat ik niet te veel ineens doe (staven 10) ik heb de neiging om alsmaar door te gaan,
moet op tijd rust inlassen  ;)

grtj

Sweetie

Doe het maar beetje per beetje Kreeftje , het hoeft niet allemaal  op 1 dag te gebeuren !!

Suus

kreeft

goeiemorgen,

staven ridder, staven koning

energie die me voorwaarts duwt, kracht en zelfvertrouwen, een doel voor ogen houden , in mezelf geloven

grtj

dameblanche

de staven ridder, die nogal wat ongeduldig is, die eigenlijk vooruti wil, maar de idingen nog niet goed heeft uitgezocht , hoe aan te moeten pakken, hij wil alles tegelijk doen en dan gaat het niet volgens plan, en dan wordt hij eerder onzeker[staven koning]

kreeft

@marianne, beet ongeduldig en te snel willen gaan, het gaat een beetje trager dan volgens plan,
maar onzeker, niet hoor

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

kelken aas, kelken koning

vertrouwen op mijn gevoel en het niet te ver gaan zoeken,
zal vandaag alle gevoel op me af laten komen  :)

grtj

Sweetie

Hallo Kreeftje

kelken aas, kelken koning

nieuwe ontmoetingen , nieuwe ideeen , creatief handelen

Suus

dameblanche

#162
onzekerheid het zit ,m meer in een innerlijke strijd blijven hangen...
vernieuwd, ja, maar hoe door te kunnen voeren...
emoties werke nte veel mee, je kunt deze niet ter zijde schuiven, tocvh weer het wegcijferen wat er toch in zit, komt weer naar boven, en dat wegcijferen, moet eerst de kop in gedrukt worden, het komt altijd boven drijven, hoe dan ook.
omdat er niet goed omgegaan kan worden met boosheid.
boosheid komt voort omdat we geen kontat hebben met de ziel, met de stroom in onszelf en gebrek aan vertrouwen in het leven.
we vesterken liever ons ego, in plaats van het ZELF te laten stromen.[kelken koning]

kreeft

@suzy, iedere dag wat  vooruitgang en ja, ook nieuwe ideeën  :D , beetje ongeduldig, maar het lukt wel :)
@marianne, dank

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden ridder, hogepriesteres,

veel te vlug willen gaan, impulsief,
moet meer naar mijn gevoel luisteren, en daar naar handelen

grtj