mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag dinsdag

pentakels 3, schildknaap van staven,

rustig verdertimmeren aan mijn weg, iets opbouwen, stap voor stap, mij niet teveel laten leiden, mijn hoofd erbij houden en nadenken over mijn handelingen

grtj,

Sweetie

Hallo Kreeftje
pentakels 3, schildknaap van staven,

hard werken , echt aan iets geconcentreerd bezig zijn en wat zal het er mooi uit zien als het is afgewerkt Kreeftje

Suus

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag woensdag

schildknaap van pentakels, aas van pentakels

meer doorzetten, nieuwe vaardigheden, nieuwe mogelijkheden, iets om op voort te bouwen,

@suzy, ik timmer rustig verder aan mijn weg  :)

Sweetie

Hoi Kreeftje

schildknaap van pentakels, aas van pentakels
voorzichtig tewerk gaan met je enegie

Suus

kreeft

@suzy,
mijn energie moet ik in de gaten houden, ja  :-X
dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag
floepte eruit , pentakels 8, werkkaart, vaardigheden ontwikkelen, inzet

de zon, kelken ridder

dingen doen waar ik blij van wordt, heldere doelen stellen, gevoelens een beetje in balans brengen met vallen en opstaan

grtj

Sweetie

Kreeftje,
floepie de poepie
munten 8
de zon, kelken ridder

munten 8 = je talenten gebruiken

Je hebt krachten, de zon straalt bij jou en je bent opgewekt .. een ontmoeting kreeftje ?

Suus :-*

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,

schildknaap van zwaarden, pentakels 8

leren hoe de dingen aan te pakken en eerlijk blijven,  vaardigehden ontwikkelen, (zelfde kaart als gistren )

grtj


Sweetie

Hoi Kreeftje,
schildknaap van zwaarden, pentakels 8

Een conflict uit het verleden komt even piepen vandaag maar je kan er goed mee omgaan

Suus

kreeft

@suzy, juist, confict(en) uit het verleden kwamen piepen, maar ik laat ze achter mij  :)

kreeft

goeimiddag,

kaartjes voor vandaag,

de maan, zwaarden ridder

mijn weg nog aan het zoeken, diep in mezelf gaan kijken, ruzie-achtige sfeer,  :-\

fijne weekend iedereen

dameblanche

oef oef geen gezellige kaarten om het weekend mee door te komen hoor kreeft.
de maan laat  nogals veel angsten en onzekerheden zien, de maan laat ook haar donkere kant zien, ook de ridder van zwaarden geeft onrust en conflikten weer, ook zul je rekening moeten houden met mensen in je omgeving die nogal een venijnige kant hebben..
je staat er alleen voor...
dat gevoel heb je ook de hele tijd, daarbij komt er ook nog eens bij de de ridder welliswaar functioneert vanuit het element vuur, maar nog niet de verfijnde mogelijkheden heeft om met het zwaard om te gaan dan de koningin, waarbij ik moet zeggen dat je daardoor ook wel eens het geduld kan verliezen omdat je het doel niet meer zo goed voor ogen kunt zien...

Sweetie

Hoi Kreeftje ,

de maan, zwaarden ridder

misleinding en schommelingen, voel je je wat onzeker meid ? je vind het wat lastig door die conflicten die nog in de mist hangen

Suus

kreeft

@dank marianne, suzy,
ja de sfeer was niet alles gistren tijdens de dag, gespannen,, conflicten en ja, mensen hebben een venijnige kant  :-\
maar de avond keerde het tij en bij de dochter werd het wel gezellig, oef  :)
angsten en onzekerheden, zou ik het niet noemen, het is eerder de tijdelijke stilstand waar ik héél veel last van heb  :-X

kaartjes voor vandaag,
floeper, de zon, naar mijn innerlijk luisteren en ik ga ze zelf doen schijnen de zon  ;)

staven 2, staven 4
mijn krachten bundelen en vooruit kijken naar de toekomst, iets bereiken en daar tevreden mee zijn,

grtj,

hier ligt intussen alweer een nieuw wit tapijt  :)

Vlinder

Het vuur van de staven vandaag met een heerlijk sausje van de zon...

Het zal een wat zachter karakter hebben je dag vandaag.

:D Fijne dag kreeft