mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

ja, suus, dromen van iets beters, mag hé, dat houdt ne mens recht  :D
ik wil het vlug, maar ook zo rechtvaardig mogelijk aanpakken, ja, al ziet de ander dat anders, tja  :-\
mijn probleem niet  ;)

grtj  :-*

heleen

gerechtigheid houdt meer in dan rechtvaardig. bij rechtvaardig moet er nog gewikt en geweegt worden, terwijl de vrouw op gerechtigheid al met dit proces bezig is. En wat is rechtvaardig? Het zwaard dat omhoog gehouden wordt snijd nu eenmaal aan 2 kanten. Onstuimigheid dat is wat ik voel bij de maan en de ridder staven. Emotie's die soms hoog oplopen, vuur gecombineerd met water. Soms een gevaarlijke combinatie. En de cirkel (maan is niet rond) net zomin als de salamander op de pak van de ridder.

Heleen.

kreeft

ja, heleen, emotie die soms hoog oplopen, zoals ik eerder al zei, ik wil vooruitgang  :-X

kaartjes voor vandaag,
bekers 9, matigheid, bekers 3

uitkomen van wensen, krijgen wat ik vroeg, in balans proberen te komen, hopen op een goede afloop

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje ,

bekers 9, matigheid, bekers 3

je bent tevreden , je brengt alles goed over wat je toch emotioneel maakt

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

staven aas, de hogepriester, staven 3

aan het begin staan van iets nieuws, beslissingen nemen en die toepassen in mijn eigen leven, een doel voor ogen hebben, plannen maken en in die richting gaan,

@suusje, ja, ik ben tevreden  :)

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje,
staven aas, de hogepriester, staven 3
u peil ergens gaan richten .. maar niet alvorens je op het matje bent geroepen en alles eens piekfijn uit de doeken doen waarom je je peilen nodig hebt , waarom je moet richen , dieper gaan dan je peil en boog boven te halen en je de vragen stellen waarom , hoe en wat , daarna weet je waarom je je peilen hebt uitgehaald en kan je een beter zicht hebben op wat je moet mikken

Suus

kreeft

dank suzy  :)

kaartjes voor vandaag vrijdag 11 januari

kelken ridder, pentakels 4, staven 9

moeilijk loskomen van het verleden, vasthouden aan wat ik heb, even rust ter plaatse maar de strijd niet opgeven

grtj

Vlinder

Hoi kreeft, jij de strijd opgeven, nee dat denk ik niet, ook al is het een klus vol te houden
maar een beetje afstand kan heel verhelderend werken,

liefs Vlinder

kreeft

@vlinder, strijd opgeven?? neen, geen sprake van , snap de kaarten niet  :-\

morgen beter  :)

heleen

zijn inderdaad moeilijke kaarten kreeft.

kaarten die alle 3 op zichzelf staan. De koele ridder die onderweg is met zijn beker. de man van de zekerheden, en de man die gehecht zijn eigen staaf staat te verdedigen. Maar alle drie houden ze krampachtig iets vast.

Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag zaterdag 12 januari

de hogepriester, zwaarden 8, bekers 7

een beslissing nemen en die toepassen in mijn eigen leven, mezelf losmaken en bevrijden, mij niet laten weerhouden, de chaos en rommel opruimen in mijn leven en alles weer netjes en ordelijk maken en zo mijn richting ontdekken

fijn weekend iedereen  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart staven 3,
horizon verbreden, uitkijken naar nieuwe dingen , een nieuw avontuur aangaan

kaartje voor vandaag,
de ster, hoop hebben en houden, vertrouwen hebben in de toekomst

grtj

Vlinder

Voor deze week staven 3, mooi resultaat na hard werken, het gevoel dat er wat bereikt is,
Vandaag de Ster, die zijn licht op de toekomst werpt, werkt wel even door  het is de positieve drive die in werking is gesteld Kreeft, door jouw zelf, dat is het positieve er aan  :D

Sweetie

Hallo Kreeftje,
staven 3 als weekkaart

sterke overtuiging en doorzetting

de ster
ze schijnt over jou , ze wijst op positiviteit en op herboren worden .

Suus

kreeft

@Vlinder, suzy,
ja, ik ben een werker en heb het gevoel dat er toch iets bereikt wordt  :D
ik ben een doorzetter en probeer zo positief mogelijk te blijven  :D
stap voor stap werk ik er aan  :)

grtj  :-*