mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,
Nieuw Jaar, Nieuw topic  :)

floepte eruit staven 9, ondanks de moeheid, volhouden

het oordeel, zwaarden koningin, staven 4

een beslissing die mijn leven zal veranderen, duidelijkheid willen, een fase afronden en tevreden zijn

aan iedereen Beste wensen voor 2013  :-*

heleen

hoi lieve kreeft.

De beste wensen voor 2013, met heel veel liefde, geluk en zaligheid.

een nieuw begin van de kaarten, een nieuw topic. de floepkaart kijkt nog om naar 2012. een moeizaam jaar voor jouw, en de 1e kaart voor 2013 is dan het oordeel. Bevrijding. ga daar dit jaar voor kreeftje. Laat de koningin van de zwaarden  je helpen, en de terug keer naar staven 4, prachtige kaart, zal je dan zeker lukken.

liefs

Heleen.

dameblanche

staven 9...de neiging te veel op je nekkie te nemen.

en dan komen we weer bij datzelfde waar je 2012 mee hebt afgesloten; het doel een definitieve streep te zetten en datgene ook voorgeod achter je kunnen laten, om vooral ONGEHINDERD verder te kunnen.
je wil zo graag ongehinderd verder en een geheel nieuwe start te maken, maar vergeet hierbij niet dat zonder het verleden geen hedden zal zijn en zonder het heden, geen toekomst.

kreeft

dank Heleen, in 2013 zal het de bevrijding worden  ;)

dank marianne

kaartjes voor vandaag 2 januari

zwaarden koning, zwaarden aas, heremiet

een beslissing durven nemen, knopen doorhakken, op zoek gaan naar de beste oplossingen

grtj

dameblanche

de koning gaat anders dan de koningin met zijn zwaard om, de koning maakt er een krachtigere beweging me, moety ook wel, hij hanterd het zwaard al zo lang, hij is er moe van geworden, hij staat achter zijn beslissing, maar door zijn moeheid blijft hij daar ook staan....

heleen

zwaarden kaartjes kreeft plus de kluizenaar. Er zit ritme in de zwaarden kaarten (kijk naar de zwaarden vanuit links - rechtop als er nog een 3de zou liggen zou hij automatisch rechts gaan) De koning is de laatste kaart van de zwaarden aas de 1e kaart. Ritme is duidelijk aanwezig. Blijf niet in dit ritme hangen kreeft. Bezie het net als de kluizenaar ook vanaf de bovenkant. Trek je af en toe terug uit je gedachten, en geef je over aan de wijze meditatie van de kluizenaar.

Heleen.

Sweetie

Hoi Kreeftje ,

zwaarden koning, zwaarden aas, heremiet

Je gaat voor de zekerheid , het zwaard hou je omhoog en vraagt goddelijke rechtvaardigheid , je leventje zal gaan veranderen

Suus

kreeft

natuurlijk zit er ritme in de zwaarden , ik wil vooruit  >:(
maar ik speel af en toe de kluizenaar, trek me af toe terug in mezelf om na te denken,
grtj

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

de wereld, aas van kelken, de ster

mijn doel bereiken, openstaan voor nieuwe ervaringen, overwinnen van mentale en emotionele blokkades,
hoop hebben en houden, vertrouwen in de toekomst, een goed gevoel hebben bij wat je te wachten staat.

grtj

dameblanche

mooie kaarten voor vandaag hoor kreeft

de wereld
je vraagt je af of je wel ver genoeg bent om een geheel nieuwe fase in te kunnen gaan, je hebt de afgelopen tijd echter heel veel geleerd..veel inzichten ekregen over jezelf, toch twijfel je nog , maar dat ligt meer aan de aard van het beestje als aan de inzichten zelf...

Sweetie

Hallo Kreeftje

wereld, aas van kelken, de ster
Wauw ..
je bent veel wijzer geworden en dat voel je merkelijk , nieuwe ontmoetingen staan klaar en je hebt de zege mee van hierboven  :D

Suus

Vlinder

Mooie kaarten kreeft,
de twijfel en de strijd gestreden, je voelt je veel beter en ziet het resultaat, ga er van genieten, je bevind je in een veel zachtere sfeer, en dat voelen anderen ook om je heen.

Mimi88

Alles stroomt.. volmaakt en liefdevol. Wat mooi..

kreeft

ja, geen twijfel meer en alles stroomt, ik ben er ook wijzer door geworden  :) en voel me rustiger

kaartjes voor vandaag vrijdag 4 januari
zwaarden aas, kelken koning, de wereld

duidelijkheid scheppen, geluk binnen jezelf zoeken, een doel bereiken een cyclus afsluiten,

grtj :)

dameblanche

toch 'zie' ik dat je door middel van hulp beter je zwaardje kunt gaan gebruiken, directer......