mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

het oordeel,

een einde aan een bestaande situatie en de mogelijkheid om ongehinderd verder te kunnen gaan

kaartje bijgetrokken,
aas van zwaarden,
Zwaarden richten zich namelijk op communicatie en denken en een aas richt zich op het begin daarvan.

Dit is altijd een zeer krachtige kaart die je vertelt dat je in staat bent om over je problemen heen te komen. Weet dat uit problematische situaties vaak zeer goede dingen voort kunnen komen; zelfs als je het nog niet ziet. Je leert bijvoorbeeld om voor jezelf op te komen of om negatieve overtuigingen af te leggen. Je hebt enorme kracht tot je beschikking.


grtj

Lief

Mooie kaarten Kreeft!

Geniet ervan...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

VlinderTuin

#842
Hoi allemaal,
verplaatst naar een eigen toppic

kreeft

goeiemorgen,

staven koningin,

Vastbesloten, concentratie, aandachtig, creatieve dingen manifesteren, vurigheid, bescherming, zekerheid,

grtj

@Vlindertuin, ik vind het zeer fijn dat je zo openlijk schrijft, maar het zou beter zijn dat je een eigen topic begint  ;)

VlinderTuin

Okidoki Kreeft,

Bedankt voor je reactie ik dacht dat je niet zomaar een eigen topic kon beginnen zal met dit bericht een eigen topic starten :). Ik ben namelijk net nieuw. ;)
Maar bedankt voor je uit leg van de staven koningin :).
Groetjes En veel liefs Vlindertuin

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden ridder,

Soms kan je overkritische houding je parten spelen. Je kan namelijk ook iets te snel doorkomen waardoor je bepaalde informatie die verborgen lijkt totaal kan missen. Als je wat langzamer ging had je de kans om het wel mee te krijgen.
beetje impulsief zijn vandaag?

@vlindertuin, fijn dat je nu een eigen topic hebt  ;)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
kracht,

Je zit nu op een positief punt in je leven en al wat je moet doen is gebruik maken van de kansen die je krijgt.

kaartje voor vandaag,

kelken koning,

Als je op zoek bent naar een partner kijk dan eens of je duidelijk hebt wat je zoekt in een partner. Deze koning wijst je er op dat je te vaak verkeerde partners zoekt en dat je het over een heel andere boeg moet gaan gooien. Bepaal waar je grenzen liggen en wat je wel en niet oké vindt. Zoek geluk niet langer buit jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

grtj  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Het geluk zoeken in jezelf.....

doen Kreeftje, het zit er :)

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Kracht voor deze week Kreeft,
De staven neer gelegd( staven 5) en het ook binnen in jezelf zoeken, daar een onuitputtelijke kracht vinden die van jou is en je ter beschikking staat.

vandaag een warme hartelijke mannelijke kracht, van jezelf of van een ander... maar wel erg prettig

Fijne dag verder
Liefs

kreeft

kracht heb ik (voorlopig toch)  :)

en het geluk? wel ja, mss meer zoeken in mezelf  :D

grtj , dank vlinder en lief  :-*

kreeft

goeiemorgen,

de hogepriesteres,

Dit is een symbool van vruchtbaar en spirituele rijkdom. Deze kaart wijst op voornamelijk vrouwelijke kenmerken zoals geduld, vasthoudendheid en voorzichtigheid. Meestal duidt deze kaart op een zekere rustperiode voordat er nieuwe zaken ondernomen kunnen worden.

grtj  :)

Lief

Hoi Kreeftje.....

Luister eens goed naar je innerlijk.....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

kelken aas,

Emotionele energie
Begin van een nieuwe relatie
Een nieuw begin van liefde heeft wortel geschoten in je leven, maar het is goed mogelijk dat je dat nog niet herkent. Geef het kleine plantje de tijd om sterk te worden en vruchten te ontwikkelen. Liefde ligt aan de basis van je situatie. Zelfs als je het niet direct herkent

met deze kaart ben ik heel erg blij, hoop dat het eens waarheid wordt  :D

@Lief, idd naar zn innerlijk luisteren is een goeie barometer  :)

kreeft

goeiemorgen

het rad van fortuin,

Het Wiel van Fortuin zegt je: "Hoge welvaart, goede gezondheid en groot geluk komen binnen in mijn leven. Ik geniet er van en maak er gebruik van, want het kan ook zomaar weer vertrekken."

een mooi kaartje, ik ben er blij mee  :D

Lief

Prachtige kaart Kreeft,

Geniet ervan vandaag.....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...