mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

kelken koning

Deze koning wijst je er op dat je te vaak verkeerde partners zoekt en dat je het over een heel andere boeg moet gaan gooien. Bepaal waar je grenzen liggen en wat je wel en niet oké vindt. Zoek geluk niet langer buit jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

dank suus,

grtj :-*

dameblanche

je voelt je nog niet zo zeker in je nieuwe positie, daarom trek je ook dito mannen aan...
werk iets meer aan je status - quo en je zult ook sterkere mannen gaan aantrekken.

kreeft

goeiemorgen,

floepte er uit,
de dood,
Vermindering, transformatie, vernieuwing, tijdelijke eenzaamheid, verandering en vooruitgang

getrokken,
zwaarden 6

Problemen achter je laten, vertrekken, jezelf ontwikkelen ondanks dat het moeilijk is, problemen oplossen, je ontdoen van stress

is al de tweede keer, deze week dat zwaarden 6 valt

@dank marianne

grtj :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 10

Het dieptepunt is bereikt, verlies, lijden, lichamelijke pijn, niet jezelf (kunnen) zijn, je masker afgooien, diepe verwonding,

grtj

kreeft

#799
goeiemorgen,

bekers 6

Kernwoorden: definitief, nostalgie, onschuldig, verleden, herinnering.

Bekers Zes leidt naar ons verleden, ze geeft aan dat er in onze herinnering dingen bovenkomen waar we dromerig romantisch of nostalgisch op terugkijken.


isiskaartje,

Geluk

Omschrijving :  Deze kaart staat symbool voor helderheid, roem, eer en liefde.

U heeft een klaar en helder onderscheidingsvermogen en een groot literair en artistiek talent. U bent een ware vredesstichter, intelligent en liefdevol, u houdt van creativiteit en harmonie en bent een ware leider.

De komende periode zult u eindelijk roem en eer krijgen voor alles dat u doet.  Groot geluk en harmonie staan u te wachten en in uw nabijheid wacht een oprechte liefde op u. Geestelijk zult u erg rijk worden maar ook materieel lijkt het mee te gaan zitten. U maakt de dingen waar u aan begonnen bent af, zoals een studie waar u even geen zin meer in had. U kunt zelfs rekenen op promotie. De zon gaat werkelijk voor u schijnen de komende periode. U zult uzelf innerlijk bevrijd voelen en mensen zullen het goed met u voorhebben. Eigenlijk heeft u dus maar weinig te klagen.


grtj

Sweetie

Kreetje

Aiaiaiaiaia uitgeteld en plat , nu kan je wel rechtstaan meid , het ergste is achter de rug ..
spaar je krachten

Suus

dameblanche

zwaarden 10 geven weer kijk op het licht, ga hierbij niet voorbij aan het omarmen van je innerlijke kind[ kelken 6]

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden schildknaap,

Deze schildknaap is nieuwsgierig en wil veel leren over het element dat hij vasthoudt. Hij leert over de manier van communiceren met anderen, maar ook hoe hij met zichzelf communiceert. Door zijn totaal andere kijk op de wereld kan het zijn dat hij het moeilijk vindt om de mensen om zich heen te begrijpen. Hij kijkt zo anders tegen alles aan. Zijn les ligt daarin om zich te verdiepen in wat anderen drijft.

@suzy, marianne, ik doe mn best om telkens weer recht te krabbelen en lichtpuntjes te zien  :)

grtj en fijne zondag  :-*

Sweetie

Kreeftje,

Je bent nog wat onhandig met het zware zwaard maar je leert iets , je leert je gedachten te ordenen

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
pentakels 5
onzekerheid, terugtrekken, in de steek gelaten voelen,

kaartje voor vandaag,

staven koning,

De Koning van Staven vraagt van je om op zijn manier aan het werk te gaan: gericht, geconcentreerd en met het doel voor ogen. Creëer je meesterstuk en laat zien wie je bent. Durf een risico te nemen en kies voor de kortste weg naar je doel toe. Hij zal dwars door een muur gaan als het nodig is dus laat je niet tegenhouden door wat dan ook. Geloof in jezelf en je zult komen waar je moet zijn.

amai, twee tegenpolen die kaarten  :o

@suus, ja volledig gelijk  :) , zal moeten ne grotere hoofd aanschaffen, kan er allemaal ni meer in  ;D

grtj en fijne dag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

bekers 2

delen van gevoelens, uitwisseling, nieuwe vriendschap,

mooie kaart  :D

grtj en fijne dag

Lief

En hier ook al zo mooi :D

Wordt een toptijd Kreeftje...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje ,
Er komt iemand in je leven die voor een grote vriendschap zal staan , je zal het goed kunnen vinden met elkaar .. staat in mijn bol .. met dat ik het nu zo koud heb kan ik dingen zien in dienen bol hahahaha

Suus ... tis echt waar wi !  :-*

kreeft

goeiemorgen,

staven ridder

overhaaste beslissingen, te snel willen vooruitgaan, zichzelf willen bewijzen,

@ja, Lief, als dat maar blijft duren,
@suus, ik zie het zo voor mij, tanden klapperen vd kou  ;D

grtj en fijne werkdag  :)

Moonskin

Goeiemorgen Kreeft,

Staven Ridder brengt ook zelfvertrouwen met zich mee.. Met volle passie en overtuigen aan iets werken. Hij is op zoek naar de diepere zin van alles.. Je bent bezig met de ontwikkeling van jezelf. Het kan ook staan voor verhuizing / veranderingen... Zonder vrees het onbekende tegemoed treden!
Maar precies, pas wel op dat je niet te snel wilt gaan en jezelf opbrand...

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*