goeiemorgen,
pentakels 8
Bij deze kaart kan je ook eens kijken of je werkhouding is wat je nodig hebt om je doel te behalen. Soms hebben we een doel in ons hoofd, maar willen we of durven we van binnen niet echt. Vaak zeg je dan: "Het wordt weer tijd dat ik ..." of "Ik moet ...." Als mensen moeten ontstaat er vaak weerstand. Kijk wat je tegenhoudt en verander de bijbehorende gedachten. Dwing jezelf niet te veel, maar geef jezelf de ruimte om rustig aan dingen aan te leren of juist af te leren.
isiskaartje
Oogst
Omschrijving : Deze kaart staat symbool voor zorgzaamheid, ijver, optimisme, oogst en zomertijd.
U bent over het algemeen iemand met een zorgzaam karakter, een harde werker die behoorlijk ijverig is. U werkt graag met uw handen en houdt van de natuur. Meestal bent u goed gehumeurd en optimistisch. Ook nu lijkt dat zo te zijn.
Door uw inzet en ijver lijkt u nu de vruchten te gaan plukken. Het is tijd om te oogsten en te genieten van het resultaat. U zult zich zonnig voelen en ongeacht het jaargetijde zult u innerlijk de zomer ervaren. Een tijd van welvaart en succes, behaald door eigen inzet.
Neem nu wel even uw welverdiende rust en trek er even op uit in de natuur, want de tijd van het land bewerken en zaaien komt er natuurlijk weer aan.
@Heleen, het is wel het laatste waar een mens zich aan verwacht, een dag voor het definitief afsluiten van hetgeen voor mij 'morsdood' was, de heer die vraagt om toch nog te overwegen om samen terug verder te gaan,
Neen dus

vanavond staat er een etentje op het programma dat voorzien was voor de dochter haar verjaardag,
in stilte in mezelf, zie ik dat als een mooie afsluiting,

vanaf morgen kan ik dan 'anders' naar de wereld kijken

, een eigen pad uitstippelen, en ja, rustig de tijd nemen
dank Heleen