goeiemorgen,
weekkaart,
gerechtigheid,
Je zult een beslissing moeten nemen of er zal over jou een beslissing worden genomen zonder dat je er invloed op hebt. Deze kaart komt namelijk naar voren als je veel factoren af moet wegen en veel te overdenken hebt. Dit kan alleen gedaan worden als je kalm blijft en in balans.
kaartje voor vandaag,
aas van pentakels
Een nieuwe start, een nieuw begin. Deze aas vraagt van ons om plannen te maken over werk, gezondheid en financiën. Verandering is nodig om verbeteringen door te voeren.
grtj,
@Heleen,

volkomen gelijk moet ik je geven, de heer van bekers negen liet me niet met rust, ik heb een mooie zondag gehad

en voel me goed in mn vel,

mijn kennissen/vriendenkring bestaat uit meerdere oude heren die zich blijkbaar wel goed voelen in mijn gezelschap , of hun hart komen luchten, soms steken er wat wolken op , maar daarna schijnt dan terug de zon

dank Heleentje voor de alweer mooie uitleg

Isiskaartje erbij gehaald
Titel : Bloemenkorf
Omschrijving : Deze kaart staat symbool voor beloningen, onderscheidingen, eerbewijzen en welslagen.
Eindelijk komt die lang verwachte beloning of onderscheiding. Dat is te danken aan de goedheid voor anderen gedaan. Mogelijk krijgt u zelfs een erfenis van iemand die nog in leven is. Er staan u nieuwe relaties te wachten waarmee u erg blij zult zijn. Een gunstige periode ook voor zakenmensen en handelaars want dit is een periode waarin er veel klanten zijn te verwachten. Een periode van grote geestelijke en materiële welvaart.
Deze kaart is zo positief dat hij eerdere negatieve kaarten enigszins ongedaan lijkt te maken. Blijdschap dus alom!
Sleutelwoorden : Beloning voor goedheid aan anderen betoond, geluk en dankbaarheid, blijdschap, succes in de liefde en vriendschap, geschenken, een erfenis van iemand die niet gestorven hoeft te zijn, onderscheidingen en eerbewijzen, welslagen, een goede periode voor handelaars, veel klanten, welvaart en een bijzondere gunstige invloed.