mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 9

De vrouw op deze kaart weet precies wat ze waard is en is in staat om haar zaken goed te regelen zodat ze zelf niet in het gedrang komt. Ze geeft zichzelf wat ze nodig heeft en vaart daar wel bij. 
Deze kaart staat voor het verlangen naar financiële veiligheid en houdt de behoefte aan comfort en materialisme in zich. Probeer om alles in balans te houden en leer ook om te genieten van dingen die er gewoon zijn. Dingen waar je niks voor hoeft te doen. Kijk maar eens goed, het is er echt.

grtjj

symbolon,

Verantwoordelijkheid voor de Schepping 

Kijk eens om je heen in je directe omgeving. Bevind zich hier een hulpbehoevend wezen? Of een plant die water nodig heeft? Een dier dat je verwaarloosd hebt? Of misschien een mens die je kunt helpen. De echte opgaven bevinden zich altijd dicht in je onmiddellijke nabijheid. Niemand hoeft daarvoor ver te zoeken. Maar let op: wie je ook helpen gaat, hij/zij moet echt zwak en hulpbehoevend zijn. Zie je vandaag niemand in je omgeving, dan heeft de kaart voor jou een tegengestelde duiding: Stop met helpen, je matigt je wat aan! De persoon waar het omgaat, is zelf volwassen en draagt een eigen verantwoordelijkheid.

ja, lief, veel gepieker over hoe en wat?  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Je mag trots zijn op jezelf. Je bent al zo'n eind gekomen en hebt enorme vooruitgang geboekt. Kijk daar maar eens naar. Het is gestaag gegaan, maar je bent er bijna.
Er is goed nieuws op komst. Iets waar je je zeer aangenaam bij voelt en dingen kunt delen.

Geniet ervan meid! Vertrouwen!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@lief, ik hoop dat er wat beter nieuws komt, ja, want het was nog niet veel soeps, de laatste tijd  :-\

vertrouwen hebben  ;)

dank Lief,  :-* :-*

als je er met je neus bovenopzit, zie je dingen soms niet meteen  :)

kreeft

goeiemorgen,

de zon,

Het is zo duidelijk te zien dat je weet wat je wilt. Je hebt haalbare doelen en termijnen gedefinieerd en nu je weet je waar je aan toe bent. Leer en geniet van het gevoel van het streven naar iets wat je echt wilt doen. Je laat het verleden achter je en kunt nu genieten.

:D

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 5

Je ervaart stress. Dit is geen prettige periode voor je, maar je staat op het punt deze periode af te sluiten op een positieve manier. Blijf bij jezelf . conflicten,

grt

Lief

hoihoi Kreeftje :D

Zwaarden: communicatie, objectief naar dingen kijken zonder teveel emoties.

Je mag trots zijn op wat je bereikt hebt. Ben duidelijk in communicatie zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Inderdaad beetje stressy periode, maar het wordt inderdaad positief afgesloten. Vertrouw op jezelf!

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 5,
zelfde kaart als gistren,

Je ervaart stress. Dit is geen prettige periode voor je, maar je staat op het punt deze periode af te sluiten op een positieve manier. Blijf bij jezelf en zorg ervoor dat je voldoende slaap krijgt

grtj

@lief, klopt wel, ja,  :D en ik heb er vertrouwen in  ;)

kreeft

goeiemorgen,

schildknaap kelken,

beetje naïef, meer zelfvertrouwen krijgen, meer op mn gevoel afgaan,

grtj

Lief

Hoihoi Kreeftje,

Schildknaap, een ontwikkelkaart.

Je gevoelens en emoties ontwikkelen. Leren vertrouwen op je intuitie.
Zoek uit welke emoties je hebt en of ze van jouw zijn of van een ander.

Belangrijkste is vertrouwen op jezelf! Je hebt alles in je.

Fijne zondag!

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

bekers 9

Besteed extra zorg aan je gezondheid, maar ook aan je emotionele gezondheid. Cijfer jezelf niet weg. De zorg voor anderen is belangrijk maar de zorg voor jezelf misschien nog wel veel meer. Als jij niet lekker in je vel zit dan kan je niet voor anderen zorgen. Dan word je al snel die zeurende en zeikende vrouw die altijd vindt dat ze te weinig erkenning krijgt voor wat ze allemaal doet.

kaartje voor vandaag,

pentakels 8

Bij deze kaart kan je ook eens kijken of je werkhouding is wat je nodig hebt om je doel te behalen. Soms hebben we een doel in ons hoofd, maar willen we of durven we van binnen niet echt.

grtj

dank Lief  :)

heleen

bekers 9

Een mooie weekkaart Kreeft. De man van het genieten, alleen heeft hij wel heel veel kleren aan voor deze warme dag. Ik krijg het al warm als ik ernaar kijk. Misschien dat hij op het eind van de week, er wel zit zonder muts en met  korte broek. Ik gun het hem.

Jij zult hem daar niet mee helpen. Nee jij gaat vandaag ijverig aan de slag, want de munten moeten geslagen worden. Geen oog voor de mooie bekers 9. Blijven ze daarom in de lucht hangen? Werken af en toe loslaten kreeftje, of dat nu is aan jezelf,  of in je beroep, lekker onderuitzakken en de boel de boel laten heeft ook zijn charme.

Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

staven koningin,

Dit is een vrolijk persoon die graag haar energie naar buiten richt. Maar ook hier moet er, net als bij de andere hofkaarten uit de stavengroep opgepast worden dat de energie niet te hoog stijgt.

Laat de grijze deken los die wellicht nu over je schouders hangt en drink de energie van deze kaart in. Maak er gebruik van om je projecten af te ronden of in ieder geval weer op gang te brengen. 

grtj,

@heleen, ik ben het aan het leren, werk loslaten en 'foert' zeggen  ;)

dank  :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Niks aan toe te voegen. Drinken zou ik zeggen en erop uit....

kreeft

goeiemorgen,

pentakels koning

Vanuit je levenservaring ben je in staat om andere mensen te doorgronden. Je weet wat ze van plan zijn en kan daar op tijd op in spelen. Je bent een vechter, alhoewel je niet gauw vals wordt daarin. Je kan gekarakteriseerd worden als volhouder en je geeft niet op voor je klaar bent. Vanuit die vechtersmentaliteit ben je een concurrent voor anderen. Je handelsgeest kan je echter ver brengen. Maak er gebruik van.

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Tijd om dingen af te ronden. Jezelf stimuleren dit te doen zodat je met een schone lei weer verder kunt.