kreeftje.
Kreeftje,
Je staat op een troon en bekijkt alles ,
Kreeftje ik wil je vragen te gaan zitten op de troon, dadelijk val je nog van de troon af, en dan word het huilen. En mijn moeder zou vroeger zeggen "eigen schuld dikke bult, je weet dat je niet op stoelen mag staan. Nu sta je gelukkig op de stoel van de vader, maar ook hij zou zeggen dat het geen verstandige keuze is om op de troon te gaan staan. Dus ga lekker zitten.
De koning van de zwaarden op bezoek op deze warme dag, je zou zeggen geen wolkje aan de lucht maar op de kaart wel. En wolkjes kreeft is waterdamp dat opstijgt, water dat bij jouw zonneteken hoort. en dan kan ik jouw eerste zin van de duiding begrijpen.
Een overmatige mentale aanpak kan er toe leiden dat je je eigen gevoelens niet meer kan of durft te erkennen.
je gaat vandaag teveel in het lucht zitten, teveel denken of zaken te rationeel benaderen, waar jij eigenlijk wel van houdt zoals ik je ken. Maar kreeftjes houden het niet lang vol in de lucht, water valt daar altijd uit. Zoals jij wel eens van de troon kan vallen, en dan komen er traantjes, die jij dapper zult proberen in te slikken, om vervolgens weer op de troon te klauteren. Dit is niet een proces van vandaag, dat is een proces die ik vaker bij jouw voel.
en dan lees ik in je symbolonkaart
onverenigbaarheid,
je gelooft dat het voor jou mogelijk om met een beetje goede wil je eigen eenduidige richting in te slaan. daarbij verwaarloos je je eigen andere kant die zich nu achter je rug om weer een plaats moet verwerven, het geen door jou wellicht als een aanval van achteren wordt beschouwd.
je probeert iedere keer jouw mooie gevoelige kant te onderdrukken door heel sterk te "willen" zijn. Door iedere keer dapper je tranen in te slikken als je weer van de troon bent gevallen, en ook jij hoort het kritiek van je aardse moeder die je hoogstwaarschijnlijk vroeger niet gewaardeerd heeft. "eigen schuld kreeft, dikke bult" woorden waar je niets mee kan. Ook de koning van de zwaarden verteld je, maar dan vanuit zijn liefde voor jouw,kreeft het is niet verstandig om op de troon te gaan staan. Je mag best bij mij op bezoek komen in het paleis, dat vind ik heel gezellig, maar ga lekker zitten.
Heleen