Auteur Topic: kaartlegging  (gelezen 2845 keer)

bartvr

• Gast
kaartlegging
« Gepost op: december 29, 2013, 12:41:19 pm »
Hallo ,
Zou er iemand mijn tarot kaarten kunnen leggen ? Heb er zelf ook wel maar denk dat ik het niet helder ga zien omdat er veel gevoel bij zit bij me naar iemand anders . We hebben een heel leuke tijd samen maar twijfel of zij wel meer wilt ? Misschien kunnen de kaarten me een richting geven of raad en daarom vraag ik het liever eens aan iemand anders .

Bedankt alvast Bart

dameblanche

• Gast
Re: kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2014, 16:25:38 pm »
hallo brvr,

hier mijn relatie legging voor jullie beide;

1 de kern van her probleem, wat je verwacht van deze relatie; schildknaap van zwaarden
2 wat je niet hebt, of wat er dwars zit; aas van pentakels

3,4, en 5 deze kaarten geven aan hoe jij in deze relatie staat; aas van staven, pentakels 8, staven 10
6,7, en 8 deze kaarten geven aan hoe de ander hiertegen over staat: koningn van staven, staven 8 op de kop, zwaarden 7

wat wil dit zeggen?

nu je hebt iets in gang gezet, waarbij je de concequenties niet kunt overzien, eigenlijk is dit niks voor jou, je wil immers vooraf weten waar je precies aan toe bent.
je wilt zekerheid, maar die zekerheid die jij wilt, kan de ander je juist niet geven.
je toont je wil, je doet erg je best, je investeert genoeg in jullie relatie, maar soms denk je dast het alleen maar van jou kant komt.
de ander heeft beslist haar eigen wil, zij houdt de boot eigenlijk iets af en is erg wantrouwend.

gr. marianne