KK over kaartleggen

Gestart door Sweetie, december 29, 2012, 14:18:45 PM

Sweetie

Hoi
Hier ben ik dan ! met het KK ...

De vraag was :
Wat zal ik doen met kaartleggen naar de toekomst toe ?
dit is echt een hartewens !
Ik zou het ook zo graag willen weten want ik weet het niet omdat ik hier met mijn neus op zit en vind het moeilijk om voor jezelf te duiden , wel zie ik de werkkaart liggen !

                                                           10. de maan                                   
                  5. lelie                     
                                                             9. boek                                       
4. ruiter    1. kist /2. boom    6. zon
                                                             8. beer
                  3. Tuin
                                                             7. hart

Suus

Ricca

Een Keltisch Kruis in een dagkaartentopic... dat gaan we echt niet doen.
Ik heb er een nieuw topic van gemaakt. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sweetie


Mimi88

#3
Poeh poeh, KK is alles behalve mijn sterkste kant.. Maar ik duid lekker mee.. wat ik hier uithaal is dat jij meer in jezelf moet gaan geloven, boven je ligt de lelie en onder je de tuin. De lelie en de tuin geeft aan dat er heel veel begeleiding bij je is die je hierin heel erg in ondersteunt, voor jou om meer open te staan in je spiritualiteit. Dit kun je bijvoorbeeld doen door mediteren. Het zit er echt in en gaat er ook echt uitkomen, de maan, boek, beer hart, het is je grootste hartewens, boek geeft mij hier aan dat het er in zit maar nog niet aan de oppervlakte ligt. Echter de zon ligt op een mooie positie, langzaam maar zeker ga je steeds meer energie van de lelies toelaten.


xxx

Sweetie

 :D :D
hartelijk dank, ja op mijn eigen zal ik nog niet direkt gaan beginnen , en ik mediteer vaak en laat het wel op me afkomen .
Het is inderdaad een grote hartewens !!

Dan , dank , dank Mimi !!!

:-* :-* :-* :-*

dameblanche

kijken we naar kist/boom, boek en de maan.
de kist gaat hier over het grote loslaten, de transformatie laat zich dan ook vaak zien, maar de boom ligt als een blok op je ,en dat geeft aan dat je wel in je kracht staat, je staat dan ook al een hele poos in je kracht, maar het is ook die kracht wat je dan weer tegen houdt.
kist/boom geeft ook aan dat je niet goed in je energie zit, er gaat te veel energie verloren, en wel aan hetgeen wat je niet onder ogen wiltz ien, een stukje blinde vlek, en dat houd je ook tegen om je geheel leeeg te kunnen maken, je wilt alles goed doen, je eist van jezelf 100% perfectie, je doet niet voor minder, dit is dan ookde kracht die je steeds doet twijfelen...
onzekerheden en angsten...
doe ik het goed...
je belijft het jezelf steeds weer afvragen, maar je eist te veel van je eigen kracht...

als ik de kaarten kist/boom/maan en boek bij elkaar zie liggen dan zie ik meteen ook een zwart gat, je bent ook bang om in een zwart gat te vallen...
een stukje depressiviteit wat mogelijk in de familie kan zitten..

het hart op de juiste plek, maar anderen zien toch een zorgzaam typetje in je....
en dat zorgzame is weer net goed te combineren met het spirituele binnen in je omgeving, men ziet te zeer het zorgzame, het hulpverlendende, althans men ziet iemand die steeds voor andere nde kastanjes uit het vuur wel zal halen....

toch gaat het de goede kant uit, maar je zult hierbij een heel groot stukje loslaten moeten gaan volgen, let erop dat ieder probleem op zichzelf staat, en niks met jouw eigen problemen hebben te maken, waar ervoor dat je onnodig meegesleept wordt.....

ieder zijn probleem staat op haarzijn eigen grondvesten, gewoon uitlegen en wordt het niet gesnapt dan VALT HET KWARTJE OOIT WEL HOOR....
stop met lesgeven!!!!!!! als iemand het niet ziet, of wil zien...aan hem of aan haar......

liefs marianne

ps. even luisteren hoe ver we al zijn met de top 2000.....fleetwood mac

http://youtu.be/6ombnqWR3eA


Sweetie

 :D :D
Ja het vergt energie , ik heb dit vanmiddag nog verteld , ik wil geen onozelheden verkopen aan de mensen , waarbij ik wel direkt gesterkt was doordat er een lief mensje zei , dat ik geen onozelheden verkoop !
Ik wil inderdaad de perfectie , voor minder doe ik het inderdaad niet .
Ik ben goed en ik wordt beter , ik wil veeeel beter worden , daarom verdiep ik mij nog meer maar ik moet geduld hebben en dat is soms moeilijk.
Ik ben al 365 dagen bezig , dagelijks !
Als ik zie vanwaar ik kom .. mijn eerste duidingen  :D kaartje per kaartje en zo voorzichtig,als iemand zei dat het helemaal niet zo was zoals ik het geschreven had .. ik kwam rood tot in mijn nek  :D
Nu maak ik er hele teksten van ,van 10 kaartjes .., ik ben er trots op  ;)en ze kloppen nog ook !

De kwartjes vallen ook wel later en niet altijd de dag zelf.
Ik heb al veel meer vertrouwen gekregen en ben nu mijn oude vel aan het afstroppen wat ik schrijf ben ik zeker.
Daar moet ik voormezelf ook duidelijk in zijn , ik zie wat ik zie , stop met twijfelen , maar soms zijn er al vele dagen dat ik zelfs niet meer twijfel , ik schrijf zoals het in me op komt en dan stopt het erbij , ik ga normaal ook nooit terug kijken , dat is voor mij het afsluiten !

Ja dat zwarte  gat , voor iedereen bekend , iedereen heeft al eens een mindere dag maar het is niet dat ik zo bang ben om diep te vallen maar als het lang donker en teveel regent kan het wel deprimerend worden !

oja maar daar ben ik al van geleerd hoor , als het mij niet aanstaat dan zal ik dat wel laten merken , ik ben niet zo naief meer dat ik alles voor hen ga doen en neem ook veel makkelijker afstand, ik laat me niet meer meeslepen want er is een verschil tussen praten en zorgzaam willen zijn en  blijven praten en zorgzaam blijven zijn !

Ja dat heb ik goed begrepen , je mag het overbrengen maar het is niet mijn verantwoordelijkheid !!

Haha heb toch al veel geleerd hé !
Stukje per beetje kom ik er wel , vallen en opstaan , en zolang ik kan opstaan is het goed hé

Hartelijk bedankt Mary anne
Doet me plezier jou mening te horen !!
dikke kus en bedankt hé  :-* :-*

Suus


Mimi88

Blijf in jezelf geloven kanjer!!!! Het zit er al!! Nu!  :-*

Sweetie

Hoi lieve Mimi,

Zal ik zeker doen ,
Een paar maand geleden had ik zelfs nooit grote leggingen durven doen , nu wel heb daar geen problemen meer mee , dus ja ik kom er wel , ook dankzij het forum dat ik dagelijks zoveel duidingen kan geven en mensen uit respect feedback geven in ruil voor de duiding, je kan het niet beter wensen hé !

Dank je wel Lieverd , alweer een stage hoger  hihi !
:-*
Suus

Vlinder

Susy, ik ben te onervaren, maar de algehele indruk
is dat het een wens betreft die je zeer nauw aan het hart ligt, er zijn nog verborgen betekenissen voor je en je ziet obstakels.
maar jouw geinspireerd zijn zal je uiteindelijk een positief resultaat geven.

Voeg maar bij de andere reactie,s wellicht voegt het iets toe.
:-*

Sweetie

 :D :D
Jawel Vlindertje
Bedankt  :-*