kan hem niet vergeten.

Gestart door shiningstar, december 20, 2012, 17:44:45 PM

shiningstar

heei heei,

Ik had net al een topic geopent of iemand keltische kruis legging voor me wilt doen,
Maar er is ook iets waar ik de laatste tijd weer mee zit.

Ik heb een relatie van 6.5 jaar gehad en hij is ook de vader van me kind.
Ik wil hem niet terug , maar we kijken elkaar helemaal niet meer aan, praten niet meer met elkaar.
Ik woon bij een ander, en hij heeft ook een andere vriendin.
Maar ik heb af en toe de behoefte om nog even tegen hem te willen praten,
ik geef nog gewoon veel om hem, terwijl het al meer dan een jaar over is.

En nu vroeg ik me af of iemand misschien kaarten kan leggen,
of we ooit weer normaal met elkaar overweg kunnen.
Of die nog gevoelens voor me heeft, en wat de toekomst erin brengt.

Heeel erg bedankt alvast!

En een fyne avond nog maals =)

xx

Mimi88

Nou meid daar kom ik. Ik moet wel zeggen dat ik een eigen manier van leggen heb, geen keltisch kruis, puur op de kaarten en intuitief. Daarnaast leg ik op huidige situatie.

Ik trek,
zwaarden 7, kelken 6, kelken 7 en bekers 2

Kan het zijn dat er iets is voorgevallen, waarbij een van jullie heeft gelogen of de ander flink het gevoel van verraad of belazeren gegeven te hebben? Dit zie ik namelijk in de kaarten als iets wat in het verleden gebeurt is en niet volledig is vergeven, of onbewust nog een grote wig drijft tussen jullie. Zolang dat er is lijkt het een illussie dat het goed komt. Misschien zijn jullie je daar niet van bewust, een goed gesprek onderling kan wonderen doen, zeker omdat jullie ouders van een kind zijn.

Liefs
Mimi

dameblanche

lisa,

het keltische kruis

1 de situatie; staven 3
2 wat blokkeerd; de koningin van pentakels
3 het verleden; aas van pentakels
4 het heden; zwaarden 10 op de kop
nabije toekomst; de duivel op zijn kop
6 verre toekomst; pentakels page
7 jij; zwaarden 9
hoe anderen naar je kijken pentakels 6
9 je hoop en angsten; het rad
10 de strekking/uitkomst de kelken 3 op de kop

het gaat hier om het stukgaan van een relatie waarbij je hoopte dat je nog enige steun zou hebben willen ontvangen...
dat jullie eigenlijk ook nog gewoon met elkaar hadden kunnen om blijven gaan, daarbij hoop je op nieuwe kansen, maar hij gaat daar niet op in..
je energie wordt daarin geblokkeeerd en ergens voel jij je daar niet prettig onder, sterker nog je bent normaal iemand die graag zekerheid wil hebben, die graag weet waar ze aan toe is, maar dit gebeuren maakt je onzeker.
je hebt wel eens geprobeert in het verleden, of je wilt wel eens proberen, maar daarbij ben je ook bang dat je de kous op de kop gaat krijgen of dat je het nog  erger maakt dat hij zch nog meer zal gaan verwijderen..
maar waar ben je eigenlijk bang ovoor lisa??
je gaat je wel los maken, ik denk dat je je wel moet gana losmaken van het feit dat het op een teleurstelling is uitgelopen,  maar je zult zelf meer moetne gaan aarden, ook meer in jezelf moeten gaan geloven, jullie zijn uit elkaar gegroeit en dat moet je onder ogen gaan zien, hoe pijnlijk het ook is...

je maakt je zorgen, maar waarom??
hij gaat gewoon zijn gangetje..
anderen zien dat het ene ongelijkwaardige relatie is, waarom op je knietjes willen vallen voor hem...
iedere goedbedoelde poging eindigd ook in een teleurstelling, leer aanvaarden zoals de situatie is zoals hij is...
en probeer toch je weg verder te gaan.
jullie kwamn elkaar ooit tegen en hebben dat stukje uigewerkt, voor hem is het klaar, over en uit, maar jij bent alsnog in dat rouwproces...

shiningstar

Heej Mimi ,

Nog heel erg bedankt voor je legging! en inderdaad ik had gelogen,
en ben weggegaan in een hele moeilijke tijd voor hem.
in het verleden is heel veel gebeurt aan myn kant maar ook zyn kant,
eigenlijk hebben we elkaar een heleboel aan gedaan.
en al een jaar geen contact meer,
me zoon woont wel in een pleeggezin helaas, dus vandaar dat we niet genoodzaakt zijn
om contact te hebben, nog heel erg bedankt ! xx lisa

En oja een beetje laat, maar nog gelukkig nieuwjaar!

shiningstar

Heej heej Marianne

Heel erg bedankt voor je legging,
het klopt'e' precies wat je zei!
Maar tot myn verbasing , is daar een paar dagen terug verandering in gekomen
hy is by my opbezoek geweest en we hebben gepraat,
We gaan binnenkort nog een keertje afspreken.
En dat je zegt dat ik vang ben om de kous op de kop te krijgen,
Uhh ik heb hem verlaten om myn moeder en der familie,
die was het er al niet mee eens vanaf de eerste dag dat ik met hem ging
en aangezien ik toen 14 was, dat heeft ook heel wat problemen met zich mee gebracht,

en zoals je inderdaad zegt, hy ging nergens op in ,
op belletjes niet op smsjes niet..
alleen hij ziet me nu stiekem zeg maar want hij heeft een vriendin
en ik woon samen, ik moet hem ook stiekem zien ..

kan u misschien nog 1x een kaart legging voor me doen, aangezien der in zo een korte perdiode al zoveel veranderd is
:$ ..

nog heeel erg bedankt,

En ook voor u nog een gelukkig nieuwjaar
xx

dameblanche

je zult de werking van de kaartjes nog moeten afwachten, want kijk wat er nu aan de gang is, wat er nu speelt,
uitgaande van de strekking; overspel...
waar je bang voor bent; er worden je nieuwe kansen aangeboden, maar er worden ook kansen aangeboden op op avontuur uit te gaan.

kijk en dan komt de duivel in het zicht; de duivel heeft hier te maken met manipulatie, en vastlopen, je bent gebonden, hij is gebonden, dus de situatie gaat onherroepelijk vastlopen.
de verre toekomst laart de ridder van pentakels zien, de ridder functioneert altijd vanuit het element vuur, de pentakel houdt hij voor zich, maar de pentakel heeft de kleur van de lucht die ook geel gekleurd is, pas door evaringen en eigen grenzen kunnen stellen worden de contouren duidelijk...

jullie zullen beide moeten gaan kiezen, en daar men dit nog niet wil doen, zal er uiteindelijk nog niks gaan gebeuren.

liefs marianne