36 legging

Gestart door kreeft, december 11, 2012, 20:22:50 PM

kreeft

ik ben net terug van een raadsvrouw en heb een aanvraag gedaan
ik vroeg nu via de kaarten wat er de komende weken op mijn pad komt

kind - zeis - boek- beer- kist - sleutel - maan- huis - ooievaar

ster - roede - brief - tuin - slang- vissen - berg- schip- anker

vogels - vrouw - weg - toren - klaver- ruiter - hart - ring - ruiker

lelie - heer - zon - kruis - boom - vosje - hond - muizen - wolken

de lijn van het heden, zeis, roede, dame, heer, plotse tweestrijd tussen man en vrouw
de horizontale lijn, vogels vrouw, weg, na ruim beraadt een eigen weg kiezen
de karmalijn naar boven, lelie(steun) , vrouw, brief, beer, berichten van mijn moeder??
karmalijn naar beneden ster, vrouw, zon , de zon naar een betere toekomst
hoekkaarten linksboven, huidige situatie, kind, zeis, roede ,ster, tweestrijd met een kind
rechtsboven nabije toekomst huis, ooievaar, anker, schip, een verhuis wat meer stabiliteit zal brengen, een andere koers gaan varen
rechtsonder verdere toekomst, ring, ruiker, wolken , muizen, een overeenkomst met piekeren en problemen?
linsonder uitkomst, vogels, vrouw, heer, lelie ??? terug samenkomen  ???

julie weten het vast beter dan ik, kijk mee en zeg, , , , , wat je ziet  :)

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje
kind -    zeis -    boek -   beer-    kist -    sleutel -  maan-   huis -    ooievaar

ster -    roede -  brief -  tuin -    slang-   vissen -   berg-    schip-     anker

vogels - vrouw - weg -   toren - klaver-  ruiter -   hart -    ring -      ruiker

lelie -     heer -   zon -    kruis -  boom -  vosje -   hond -   muizen - wolken

Ja tweestrijd tussen man en vrouw en er komt een breuk ,er hangen gesprekken en discussies boven je hoofd , berichten over de keuze die je moet gaan maken , je eigen weg gaan volgen ( met de toren) er komt vreugde in je hart en in relatie.
De slang en de klaver in het midden wijst op opletten , niet iedereen is te vertrouwen.
Er komt in korte tijd veranderingen aan die een nieuw begin weergeven , je wordt gesteund en er worden zaken uitgeklaard.
Kijk eens naar het huis , wat staat daarbij …, niet voor direct maar toch …
Binnenkort mag je een uitnodiging verwachten, er komt iets ten einde en je zal iets moeten gaan loslaten , iets wordt hiermede afgesloten , denk dat dit met de heer te maken heeft er komt bericht van een instantie

Er komen oplossingen en berichten ook op werkvlak komt er iets positiefs uit en er komen dingen duidelijk.

kreeft

danke suusje, ik hoop dat alles een beetje in goede banen zal vallen  :)
je uitleg klopt.