Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Tekstbericht

Gestart door janice, december 11, 2012, 01:30:13 AM

janice

Ik sta tegenover een oude bekende, deze persoon heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien.
We glimlachen naar elkaar.Ik kan hem bijna aanraken maar het gaat (nog) niet. Er staat een man links naast ons te glimlachen naar ons. Hij heeft een zwart mobieltje in zn hand en laat mij het bericht in blauwe letters zien; 2 geduld Cupido.

Ik was net bezig met een  legging over een andere kwestie en bekers 2 viel eruit.
De kaart is het evenbeeld van mijn droom. Alleen is het mobieltje op de plek van de 2 bekers te zien en stonden we binnen ipv buiten, de leeuwenkop met vleugels was in dit geval de man die zo uit een sprookjesboek leek te zijn ontsnapt. Hij had een bril op en droeg kleding uit de middeleeuwen.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Audrey

Beste Janice,

Ik haal je topic even omhoog.
Het kan zijn dat jou inmiddels de betekenis van deze droom duidelijk is geworden.
Mijn kijk: men heeft jou laten zien wat er staat te gebeuren in de (nabije) toekomst en dat is een relatie.
Ik kan het mis hebben, maar dat haal ik eruit.

Hartelijke gr.,
Audrey

zodiacgirl

Er hangt liefde in de lucht, maar je moet geduld hebben. Cupido stuurt jou letterlijk dat bericht! Het is iemand uit je verleden, een droomprins (zie de beschrijving dast hij lijkt te zijn weggelopen uit een sprookje!). Je moet wachten tot de tijd rijp is, maar dan komt het goed.

janice

dank jullie wel voor de reacties, de droom is inmiddels 3 maanden oud, droomprins ben ik (nog) niet tegen gekomen, ik denk eerder dat de droom te maken heeft met m'n mannelijke en vrouwelijke kant die niet lang na de droom weer wat meer in balans zijn gekomen.
Intuitie is verstand dat haast heeft