Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

spirit science serie

Gestart door Developerone, oktober 14, 2012, 02:42:58 AM

Developerone

Hallo beste mensen,
Ik ben onlangs door een vriend van mij gewezen op de serie spirit science, en ben nu door de hele serie heen :)
19 delen de meeste zo'n 12 minuten en ik ben erg onder de indruk, vooral de flower of life o.a. vooral hoe zoveel esoterische kennis gebundeld en duidelijk in de serie wordt overgebracht.
Er zijn delen over chakra's, edelstenen, meditatie, van alles, ik rolde erin bij deel 6 dus:

http://www.youtube.com/watch?v=Ss1ajWeY_wc

Maar voor ik het wist had ik alles met paar dagen verslonden :)

Echt knap staaltje lichtwerk vindt ik, kan echt voor groei zorgen misschien ook juist hier wie weet... oordeel zelf.
Ik ben benieuwd naar reacties

Namaste, Developerone

vuurvlieg

Klinkt goed Developerone! Had voor dit weekend toch nog niet veel op de planning staan, dus misschien maar eens kijken :) Thanks!

Vlinder

Hoi Develeporone, ik heb eerst deel 6 gekeken, omdat ik mandala,s teken, en daar flower of live, wel eens  voor heb gebruikt.
leuke tip ik ga de andere ook bekijken af en toe  een paar.
bedankt, ben benieuwd naar de andere afleveringen

Groet Vlinder
l

cathy

Ik heb ook een paar afleveringen gezien, maar er is niet zoveel van blijven hangen.
Wel doet het symbool van de flower of life heel veel met me.
Wat er precies in lichaam mijn gebeurt is moeilijk te omschrijven, maar dat het een zeer
invloedrijk symbool is is voor mij wel bewezen zo.
Dat edelstenen ook zo hun kwaliteiten hebben wist ik al. Ben benieuwd wat ze daar
over zeggen.
Ik wil ook wel alle afleveringen gaan kijken. Wie heeft er nog tijd in de aanbieding?
Druk, druk, druk, met allemaal leuke dingen wel, maar gewoon teveel.

Bedankt voor de link

Cathy

Vlinder

Cathy, ik begrijp dat dat symbool veel met je kan doen,
ja die ervaring deel ik, je voelt het.
Als de eeuwige cirkel van het leven.....

Developerone

:)

Ok dan, leuk om te horen dat de flower power ook door jullie ervaren wordt :)
Laat je a.ub. niet overweldigen door de hele serie, het is erg veel info in weinig tijd.
De reden dat ik deel 6 aanraadt is ook omdat dat voor mij veel op zijn plek zette zeg maar.
Ik vond het de verklaring van het 'fenomeen' mandala voor mijzelf b.v.

Ook sluit deel 10 math of god daar perfect op aan met fibonacci en pi.
Zelf heb ik ook veel gehad aan de kristal-aflevering, ik heb al lange tijd allerlei stenen verzameld (zelf uitgehakt ook). Maar heel erg op een rechterhersenhelft manier zeg maar haha als je toen ik jong was naast me kwam staan met een geslepen rozenkwartz en de kracht van liefde kwam je niet ver door mijn 'vibes', of je zou het me heel goed moeten kunnen uitleggen.

Ik wou soorten, namen dat soort dingen in het begin.
Maar stiekem bleven al die kleuren en vormen wel heel mooi en fascinerend haha
Ondertussen ben ik gelukkig wel wat verder, maar mijn stenen stonden in dozen op zolder helaas (tot een dag na het zien van de spirit science over kristallen) :)
In zijn rateltje van info weet dat paarse ventje precies via het kristal in de radio e.d. de juiste dingen over te brengen die volgens mij ontzettend veel mensen enthousiast zullen krijgen over hun kristallen en zelf te experimenteren hiermee.

Zelf heb ik een groot stuk calciet bij de kraan geplaatst en gevraagd om het water positief te beinvoeden,
en een dag later had een spinnetje een mooie verbinding tussen de kraan en de steen gesponnen.
Ik vond het erg leuk en laat hem zitten zolang dat lukt (ben ondertussen maandje verder en de afwasborstel komt er wel eens langs maar het is een stug spinnetje en hij bouwt iedere keer een nieuw draadje daar)

Laat ik het daar weer bij laten, het is weer laat krijg ik in de gaten (gaap)

Namaste, Developerone