Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

geheime liefde

Gestart door Lief, november 26, 2012, 18:47:58 PM

Lief

Vannacht een rare droom gehad....

Ik had een geheime liefde. We waren in een soort fitness en toen kwam hij binnen. Ik dacht nog. Hé, daar is mijn geheime liefde, maar verder schonk ik geen aandacht aan hem. Hij stapte op een kleine, getinte dame af. Waarom dat nou zo gespecificeerd was weet ik niet, maar ik registreerde dat gelijk. Hij begon haar bovenlijf te ontkleden en haar te liefkozen, in die fitnessruimte, voor mijn neus. Ik kreeg natuurlijk aan de ene kant de smoor erin, maar aan de andere dacht ik bekijk het maar. Ik ben de zaal uitgelopen en ben naar een kleedkamer gegaan. Daar kwam hij me vertellen dat het over was tussen ons. Nou of dat niet net duidelijk was gemaakt met de dame.
Het gekke was dat hij het zo erg vond en tranen met tuiten huilde. Ik zie het nog zo voor me. Heel veel verdriet in zijn gezicht en tranen die over zijn wangen biggelde. Ik zei hem dat het wel goed zou komen. Dat het tijd nodig had, maar het kwam goed....

Ik kan hier zelf niks van maken. Het verbaasde me dan ook dat de droom is blijven hangen en dat ik sterk het gevoel had dat het iets betekent. Ik kon de emotie vanuit de droom, de tranen en de blik in de ogen nog voelen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

happyme

Owh  :)

Denk dat jij de dame registreert omdat zij niet lijkt op wie jij denkt te zijn. Dat komt volgens mij ook omdat het alleen om je buitenkant gaat. Dat laat hij jou zien door de vrouw vanaf haar bovenlijf te ontkleden. De bovenlaag ofwel oppervlakte. Maar hij toont juist zijn interesse in haar binnenste door haar te ontkleden. Dat laat je niet koud en dus loop je weg.

Omdat het plaatsvindt in de fitnessruimte, moet ik denken aan een oefenruimte. Een oefening, gehouden om je iets in te doen zien. Daar reageer je ook meteen op door de kleedkamer in te lopen. Je kijkt dus maar ziet het niet: ja, het gebeurt voor jouw neus, maar je mag best verder kijken. Dan zou je volgens mij ook niet van de conclusie zijn uitgegaan dat het uit is.

Hij ziet jou wél. Wilt je om je binnenste liefhebben. Daarom loopt hij de kleedkamer binnen, want daar zou je namelijk geen kleding om hebben gehad. Kwetsbaar genoeg zijn geweest om je lief te hebben. Want zeg nou zelf, anders huilt hij toch niet. Omdat je hem geruststelt en zelfs aangeeft dat het goed komt, ben ik daar dus ook gewoon van uitgegaan.

Mooie droom, raakt me. Dank voor het delen.  ;)

Veel liefs,
Dansje