gezamenlijke oplossing/is dit de ware jozef?

Gestart door hatsjepsoet, november 24, 2012, 14:18:06 PM

hatsjepsoet

Hallo,

Ik heb deze week twee leggingen gedaan m.b.t een man, gezamenlijke oplossing en is dit de ware jozef. Ik weet nog welke legging ik hier kan plaatsen waar iemand me bij kan helpen.
Ik voel me onzeker bij hem, weet nhet goed wat hij wil en wat goed is te doen.
Welke legging zal ik hier plaatsen zodat anderen mee kunnen kijken?


Liefs, H.

Ricca

Zou je niet liever vragen of jij nu in deze situatie de ware Maria bent? Dan stel je tenminste een vraag over jezelf...

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

hatsjepsoet

Tja, ik weet niet zo goed wat nu te zeggen.
Ik voel  me onzeker in de situatie, weet niet goed wat te doen en heb wat leidraad nodig.

Ricca

Bestaat er echt een legptroon dat zo heet ("Is dit de ware Jozef?")?! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de posities in dat patroon... Maar omdat het van een ja/nee-vraag uitgaat, kun je er niet veel waarde aan hechten. Het legpatroon "Gezamenlijke Uitkomst" ken ik ook niet, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Een legpatroon is niet iets dat je zomaar even uitkiest en gebruikt. Je moet er ervaring mee opdoen. Het bestuderen van een legpatroon is minstens zo belangrijk als het bestuderen van de kaarten. En niet ieder legpatroon is deugdelijk... In het algemeen kun je je beter bekwamen in het gebruik van één legpatroon, dan steeds een nieuw patroon te kiezen.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

hatsjepsoet

Ja, dat legpatroon heb ik uit een boek van Reneé Maas. Ik zal de posities van de week voor je beschrijven.
Gezamenlijke uitkomst heb ik een keer van het forum afgehaald. Anderen hadden dat een keer voor mij gelegd en uitgelegd.

Heb wel onlangs een keltisch kruis gelegd gezien het feit de situatie is veranderd.