Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vuurhemel

Gestart door mieke, november 24, 2012, 09:46:13 AM

mieke

ik zat buiten met mijn man in de duisternis ,opeens was er een hels lawaai van een straalvliegtuig die voorbij vloog ,we keken omhoog en er waren veel sterren aan de hemel ,opeens vlogen en duizenden vuur stukjes naar beneden zomaar uit de lucht gevallen  maar niet van het vliegtuig  maar uit het heelal en iemand sprak door een luidspreker dat we allemaal in huis dekking moesten zoeken , mijn man en ik liepen in paniek het huis binnen zonder geraakt te zijn door het vuur ,ik werd wakker met een angstig gevoel !kan iemand mij deze droom helpen verklaren a.u.b warme grt mieke ???
MIEKE

Ricca

Lieve Mieke,

Bij de titel van de droom dacht ik even aan 'heilig vuur', maar zo'n heilig vuur zou geen angst in jou hoeven op te wekken. De gierende straaljager staat waarschijnlijk voor een angstige gedachte die voorbijkomt (het element lucht is de gedachtewereld). Je kent ook wel de uitdrukking van een angst die je 'door de keel giert' (keel = 5e chakra = element lucht). Het vuur kan voor woede staan die zomaar uit de lucht lijkt te komen vallen, maar die tóch het gevolg is van die angstige gedachte. Ben je voorafgaand aan de droom misschien ergens boos om geweest? Of voelde je je aangevallen of 'onder vuur genomen'? Onder woede ligt altijd pijn. En onder die pijn ligt angst. Eigenlijk gaat de droom over die angst en vraagt je om jezelf te vergeven. Vergeef jezelf dat je vecht in je leven. Dat je meent dekking te moeten zoeken. Dat is helemaal niet nodig. Je bent onschuldig. Al je verlangens zijn heilig en dat zijn ze altijd al geweest...

Liefs van Ricca 
From Ricca with Love

mieke

lieve ricca !
ja ik moet zoals altijd achter woorden zoeken als iemand mijn droom duid ,om mijn gevoelens op te schrijven ,want ik ben bang om niet duidelijk te  kunnen zeggen wat het mij doet dat jullie  zoiets wijs kunt verklaren en het dan ook nog echt   blijk te zijn ,ik dank jou dan ook oprecht voor de mooie droomverklaring en ik kan het zeker plaatsen vele warme grt mieke die heel erg naar je opkijkt  :-*
MIEKE

Sweetie

Ja Mieke .. ze kan er wat van hé .. ons Ricca  :D

Ik bewonder haar ook !

Suzy

mieke

allo suzy!
ik sta er soms even paf van wat ze ervan kent ,echte mooie  verhalen haalt ze uit de dromen die ze verklaart, en het echte is dat er zoveel waarheid inzit om kippevel van  te krijgen ,maar suzy ik wil jou ook eens zeggen dat jij ook heel erg je best doet om zoveel mogelijk kaarten te duiden  ,en ik weet niet hoe het zit bij anderen maar bij mij komen er toch veel waarheden uit zoals jij ze kan duiden ,dus daarom ook mijn beste dank ervoor warme grt mieke  :-*
MIEKE

Sweetie

Ricca

Dank jullie, Mieke en Suzy. :)
From Ricca with Love