Ik ben ontslagen

Gestart door cor, november 19, 2012, 10:41:13 AM

cor

Sinds 2 maanden doe ik een job die ik graag doe, en super gemotiveerd.
Maar helaas ben ik ontslagen, omdat er opmerking was en dat ik er aan moet werken alleen door een paar lessen te volgen.
Men heeft gezegd als ik een paar lessen ga volgen en nadien een test afleg en geslaagd ben mag ik terug komen. Dus ik ga deze zekers volgen maar ik weet niet zekers of ik zal slagen voor de test.
Of er werk in mijn pad ligt
Kan er iemand voor mij een legging doen voor werk.

Veel liefs Cor

dameblanche

jammer voor je cor, maar het is helaas niet anders, het is ook schering en inslag de laatste tijd op de werkplek.

ik heb het keltisch kruis voor je gelegd.

1 de situatie; zwaarden page
2 wat blokkeerd; de bekers 9
3 verleden; staven 7 op de kop
4 heden; aas van zwaarden op de kop
5 nabije toekomst; de keizerin op de kop
6 verre toekomst; koningin van staven op de kop
7jezelf; pentakels 9
8hoe anderen je zien; zwaarden 7 op de kop
9je hoop en angsten; ridder der kelken op de kop
10 strekking; koningin van kelken op de kop

het hoofd boven de wolken houden er fier mee om kunnen gaan....je sterk willen houden in deze situatie, heel moeilijk, je bent er teleurgesteld in geworden, je hebt vreselijk je best gedaan en nu komen zij met zo iets onbenulligs...
je lijdt eronder, je evenwicht is verstoort, leeft eigenlijk maar al te graag in de illussie dat zij woord houden...

komende vanuit onzekerheid en een depri gevoel had je het idde eindelijk ook je gedachten te kunnen ordenen...
je ergens op kunnen weren ten einde weer toekomst te zullen hebben.
probeer je gevoelens niet te onderdrukken, je bent teleurgesteld en komt daar niet mee verder, zak hier niet verder door weg, probeer je creatieve talent in te zetten om weer wilskrachtig te kunnen tonen.
je hebt die macht echter wel, andeen zien je ten onder gaan, maar ga de schouders er onder zetten kor....

cor

Hoi Marianne,

Je hebt letterlijk de feiten uitgelegd,
denk je of er werk op mijn pad afkomt.
Veel liefs Cor

dameblanche

cor, we gaan eens verder kijken via de lenormandkaarten..

de ring en het boek sprongen eruit, er moet nog het een en ander opgelicht gaan worden bij dat contact dat je toendertijd hebt getekend, het was een wurgcontract, of te wel daar zaten ongeschreven regeltjes tussendoor.

de dame als uitgaanspositie, het huis ligt op je, dus je wilt stabiliteit en vooral ook zekerheid.
boven je ligt de kist en de ruiter, er liggen nogal wat werkkaarten rondom je, het schip vertelt dat je eerst je financiien ook moet gaan regelen, er moet een tussenoplossing komen, de ooivaar brengt je naar de tuin en de heer, je zult zelf voor die tussenoplossing moeten gaan zorgen, het zijn bla bal praatjes van hen geweest, en je zult op zoek moeten naar nieuw werk, eigenlijk vast werk...
maar dat wordt moeilijk, in deze tijd zeker, daar zit iedereen ook mee....
maar je gaat je er ookvoor inzetten om weer je leven op de rails te gaan krijgen.....

cor

Hoi Marianne,

Het is moeilijk om aan het werk geraken, daar heb je gelijk in.
Het financieel moet ik zekers gaan regelen, jaren lang was mijn relatie met mijn man en zijn moeder niet goed zij hadden me echt in hun macht. Jaren lang wilde ik er eind aan maken aan deze relatie en het ging niet, zij chanteerden me met praatjes en je word zo emotioneel kapot van het was zo erg. Ik heb zopas een einde aan gemaakt aan deze relatie.
Kan je me iets vertellen?
Veel liefs Cor

dameblanche

brrrrrrr. cor, het is dan wel heel beroerd met je gesteld, dus eigenlijk is alles zekerheid nu weg, je moet aan een geheel nieuwe basis gaan werken jonge dame..

ik kijk eens even voor je verder...
daar komt de zwaarden 2 al tevoorschijn, het niet in balans zijn, het evenwicht is verloren gegegaan, je wordt als het ware omvergekegelt omdat mensen en ook problemen je onder druk zetten.
doe die blinddoek eens af, maar je zult daarbij hulp moeten aanvaarden[pentakels 6] anders raak je ontredderd...

komende vanuit het ook een plotselinge omslag, ben je eigenlijk nu voor jezelf een stapje in de goede richting proberen aan het zetten, het gaat je lukken hoor cor, maar, je angsten kaart [zwaarden 9] en de strekkingskaart;  de toren geven aan dat je oude denkpartonen moet gaan loslaten.
kruip niet in de slachtofferrol, want dan kom je daar op een gegeven moment niet meer uit, zoek eigenlijk hulp om de oude patronen te kunnen doorbreken.
je kunt het want op dit moment zit je finaal aan de grond, je kunt niet anders als opstaan [zwaarden 10]
anderen zien dat je te veel hooi op je vork aan het nemen bent.....
probeer echt stapje voor stapje te gaan zetten, je komt er uit hoor cor, in de nabije toekomst liggen voor jou de bekers 9 en voor de verre toekomst de koningin van pentakels [tevredenheid en stabiliteit] ..
maar zie de toren, daar kun je niet omheen, er is nog veel wekr aan de winkel cor, maar lieverd, wat heb je te verliezen....

succes, gr. marianne

cor

Hoi Marianne,

Dank u, zoals u zei wat heb ik te verliezen als ik finaal op de grond lig, dus stap voor stap.
Ik heb al een afspraak gemaakt met een pro-deo advocaat in december.
Voor de moment zoek ik werk want financieel is het slecht.
Veel liefs Cor en dank u dat je er bent.