Kristalletjes dagkaartjes

Gestart door Kristalletje, november 18, 2012, 13:54:47 PM

Sweetie

Kristalletje

Ben veel met tarot bezig, maar vergeet soms de dagkaartjes dan weer, hahaha

Hierbij dan weer van vandaag. Vandaag gaat mijn zoon op visite komen, daar is mijn uitleg op gebaseerd.

Tuin Brief Huis = beer

roede zon toren = ring

wolken vosje = tuin

MC Muizen

Nieuws uit familiekring wat te maken heeft met huiselijke sfeer of woontoestand. Voel me hierdoor gesterkt (als moeder vooral)
dubbele gevoelens als iets aan het licht komt wat ook weer dingen van mijn oude situatie (isolement) verheldert. Dit is in relationele sfeer. (ik heb zelf geen relatie, net 2 mndn gescheiden)
Piekeren over een achterbaks iemand
MC = Muizen (fijn). Me tekort gedaan voelen

Kristalletje

Sweetie

Hoi Schittering,

Tuin - Brief - Huis = beer / muis
roede - zon - toren
wolken - vosje
tuin
Een uitnodiging en daar komen gesprekken uit het wordt gezellig thuis en moeder de beer maakt zich ergens ongerust over , komen er wat onduidelijkheden uit de familie n zaken die je niet goed begrijpt ?..

Suzy

Kristalletje

Hou het vandaag even simpel, gewoon drie kaartjes :)

Vogels Kruis Vissen

weerstand om eruit te gaan, dingen te doen.
Ook toename van intuitieve ingevingen, wat dan met deze kaartjes volgens mij niet zo werkt, hahaha.

Sweetie

Hoi Schittering,

Vogels Kruis Vissen
je ervaart wat kort leed vandaag en het gaat er wat emotioneel aan toe ?

Suzy

Kristalletje

Hahaha, ja, het gaat er inderdaad nogal emotioneel aan toe  ::)  ;D
Deuh, weer die vissen verkeerd uitgelegd, pfff ...
Heb even al drie emo dagen achter de rug  :-\ Uiteenlopende redenen ook nog. En een nieuw, krachtig kristallen schedeltje ontvangen dat ook even een heleboel oprakelt.

Thx voor het meekijken weer.  :-*

Kristalletje / Schittering, hihi

Sweetie

Ooo ik had jou duiding niet gezien ,  :-[, ik moet leren kijken naar de duiding van anderen  :-[, ik wil niet beinvloed zijn en kijk niet naar de duidingen die er gegeven wordt maar eens je op verzenden duwt wordt de pagina afgesloten  ::)

Nou je doet het wel goed , "weerstand om vooruit te komen" niet slecht gezien hoor !!

Suus

Kristalletje

Hihi, kan me voorstellen dat je dat dan vergeet :)
Zover kloppen beide uitleggen. Zie je maar weer dat er veel in zo'n drie kaartjes zit, he :)

Kristalletje

Voor deze zonnige dag:

Roede Sleutel Boom = Kindje
MC = Wolken

Gesprekken leiden tot een nagenoeg definitieve oplossing. Ik kan dit ook vanuit eigen kracht zelf oplossen. Belangrijk om gewoon spontaan en open te blijven, me er dus niet door op de kop te laten zitten (kindje en wolken)

(er ontstond gisteren een conflict met een bevriend iemand, dus mogelijk komt daar vandaag nog iets van op? Het is in ieder geval de reden dat ik dit zo lees)

Kristalletje

Sweetie

Hoi Schittering,

Roede Sleutel Boom = Kindje
MC = Wolken

Komt er iets dat een oplossing biedt in je leventje , een nieuwe start gaan maken maar ook de onduidelijkheden ervan zien

Suzy

Kristalletje

Inderdaad gisteren het gevoel van "neus vooruit, naar de toekomst", nieuwe start gevoel en het gepieker enz. een beetje achter me laten.

Kristalletje

Ruiker ster muizen = vogels

Ring schip anker

Heer Klaver

Lelie

MC = Schip

Allerlei plannetjes en dingen willen doen, maar gebrek aan een netwerk en doelgerichtheid.
Samenwerken is rendabel en geeft ook stabiliteit
Samenwerken met een wat oudere man geeft goed resultaat

Partnerkaart volg ik niet, had ik die er uit moeten halen? Ik heb geen partner :S
En feitelijk is mijn uitleg toch wat 'groots' voor een daglegging... hmfff

Kristalletje

Sweetie

Hallo Schittering ,

Ruiker ster muizen = vogels MC = Schip
Ring schip anker
Heer Klaver
Lelie

liefdevolle vooruitzichten , goede contacten en je anker uitgooien om te gaan varen (je maakt werk van iets), daar  ben je nog wat bedrukt door en je praat erover( voelt wat stress ) , het brengt je toch geluk en ook naar de heer toe krijgen jullie bescherming

Suzy

Kristalletje

Dank je wel weer Suzy!

Op deze bijzonder dag, 21-12 toch ook weer kaartjes trekken.

Hart Vosje roede = Kindje
Klaveren ring Hart
Brief Kindje
Huis
MC = Kindje

Nou, dat kindje is blijkbaar erg belangrijk. Ik zie dat hier als openheid, spontaniteit, maar mogelijk ook nieuws van (een van ) mijn kinderen.
Mijn dochter zou morgen met haar nieuwe vriend hier langs komen. Dat kan ik hier wel een beetje uithalen, alleen ... da's dan voor morgen :S

Kan er even niet zo'n koek van bakken. Wat is dat dan weer lastig om je te 'beperken' tot alleen vandaag, haha

Kristalletje

Sweetie

Hoi Schittering,
Hart Vosje roede = Kindje
Klaveren ring Hart
Brief Kindje
Huis
MC = Kindje

Wat heb jij veel kindjes Schittering !

iemand uit de familie , daar heb je gesprekken mee over een kind waar je van houdt ( een lieveling ) , je krijgt of het kind krijgt een gelukkig berichtje

Suzy