Kristalletjes dagkaartjes

Gestart door Kristalletje, november 18, 2012, 13:54:47 PM

Kristalletje

Ik ga ook beginnen met dagkaartjes, om te leren :D
Ik snap alleen niet hoe jullie komen aan A en B en C = D
Hoe komen jullie aan D? Optellen van de nummers klopt nl niet?

Mijn dagkaartjes

Boek Muizen Maantje

Onuitgesproken gevoelens, wat aan mij vreet.

Kristalletje

boom zon brief

In mijn kracht blijven staan mbt een genomen beslissing

Sweetie

Hoi Kristalletje

boom zon brief = brief

een aangetekend schrijven... een belangrijke medeleling

Suzy

Kristalletje

nou, maar even afwachten dan... ik moet vanavond ergens heen waar mijn ex ook is en ik verwacht eigenlijk daar iets te horen te krijgen, intuítie. Zucht ...
Aangetekende brief niet, al had ik wel gehoopt een pakje te ontvangen waarvoor ik moet tekenen, helaas niets.

Kristalletje

Dagkaartjes van vandaag nog even posten:

Ruiter Tuin Maan

behoefte  om gezelschap te zoeken

Sweetie

Hallo Schittering
Ruiter Tuin Maan = ooievaar / kruis
berg - ster - kind
ruiter - vrouw
lelie

je moet of gaat even buitenshuis , je ziet er tegenop maar het loopt wel los , emotioneel ivm een kind die je  steun biedt

Suzy

Kristalletje

Dank je Suzy!
Ik snap alleen niet hoe jij nou aan die andere kaartjes komt? Zou je me dat eens uit willen leggen?

Voor vandaag ziet het er toch weer rooskleurig uit:

Ruiker Tuin Klaveren

Rust en harmonie in mijn eigen omgeving (en in deze zie ik de Tuin ook als mijn aura, dus mijn energetische omgeving). Vanuit die rust neemt creativiteit weer toe.

Sweetie

Hoi Kristalletje
Ja ik wil dat wel eens uitleggen
1 + 2 +3 = 6
de eerste 2 kaartjes uitrekenen =3
de 2de en 3de kaart uitrekenen = 5       samen is dat 6
bv
Ruiker Tuin Klaveren = zon  ( als dit boven de 36 is moet je 36 aftellen tot je beneden de 36 valt
        9 +20 + 2        =31
de eerste 2 kaartjes = 9+20 = 29
de 2de en 3de 20 +2 =22
en 2+31 =33

9+20+2= 31
29 - 22 - 33

29+22 = 51-36=15
22+33 = 55 = 19                  19 +15 =34

9 -20 -2-=31   / 34       ruiker - tuin - klavers = zon  / vissen
29 - 22 -33                     dame - weg - sleutel
15 - 19                                beer - toren
34                                          vissen
alles uitgeteld zijn de vissen nu is deze bij toeval ook de kaart onderaan
maar je kan alles uittellen via een programmatje hulpprogramma bij kaartleggen

http://www.marieke-esoterie.nl/
een dame gaat op pad met een vriendin ze voelt zich goed en vind de juiste mogeljkheid om geld uit te geven in een winkel

Suzy

Kristalletje

Dank je wel voor de uitleg! Ik dacht al dat het zoiets was, alleen het eraf halen van 36 als het hoger was, wist ik niet. Bij Tarot tel je de nummers dan weer bij elkaar op :)

Dank je voor de link ook, mooi!

Nog één vraag: hoe is de relevantie van de rijtjes? Loopt het in belangrijkheid af naar beneden toe?
Bij dat programmaatje staat MC = vissen. Waar staat MC dan voor? (oeps dat is meer dan 1 vraag, haha)

Qua uitleg blijf ik dan toch meer bij de rust, harmonie en van daaruit meer creativiteit. Alhoewel ik ook in de tuin ben bezig geweest, haha.

Ik ben nl. helemaal niet met een vriendin naar een winkel geweest om fijn geld uit te geven. Had dat best leuk gevonden, daar niet van, hahaha.
Maar vandaag gewoon thuis, geeneens iemand gesproken. Wandelingetje gemaakt en ff in de tuin gewroet.
Dus winkel en geld kan ik er niet in vinden :S

Liefs
Kristalletje

Sweetie

Hoi schitterning

bij mij ligt de bovenste rij ook voor s'morgens
maar je kijkt bv. naar de middenste kaart dat is hier de wegen = keuzes en beslissingen of op pad
dan kijk je naar de kaart die uit 1 en 2 komt ,
bloemen kan voor een vriendin staan + de tuin = op verplaatsing , harmonie en deze 2 kaartjes brengt je uit op de dame ,die jou kan zijn .
zo loop je verder.
Ook de laatste 2 de zon en de vissen = de magic kaart ( MC) dat is de uitkomst van de gehele legging, hoe het verloopt

ja de tuin kan ook jou tuintje zijn als je daar dagelijks naar kijkt en noteert leer je daar veel uit en weet je op de duur wat voor kaart het voor jou betekend , bv als de ooievaar bij mij staat komt mijn dochter of hoor ik mijn dochter.
Dan zijn de bloemen voor jou de rust in de tuin en daar even een wandelingetje in gemaakt  ;)

Suzy

Kristalletje

Hihi, vind het zo leuk dat je mij Schittering noemt :)

Dank je wederom voor de uitleg :)

Liefs
Kristalletje

Kristalletje

Zon Anker Ooievaar = Roede

TJonge, ik blijf dit echt moeilijk vinden, zeg :S

Goed gevoel, voel me stabiel waar ik ben, maar toch onrustig.

Sweetie

Hoi Schittering ,

Zon Anker Ooievaar = Roede
laat de zon schijnen , even een sltilstand en even nadenken om te durven veranderen , daar kan je over spreken , over het gevoel daarin

Suzy

Kristalletje

Jemig, die is geloof ik spot on! Dank je wel

Liefs
Kristalletje