36 legging

Gestart door Lief, november 18, 2012, 11:16:53 AM

Lief

Nou, weinig verleden, veel toekomst. Ik zet ze vast neer, maar ga er morgen pas aan puzzelen.

Boom.    Vissen.      Kind.         Tuin.   Brief.      Hart.   Schip.   Hond.   Huis
Berg.      Vrouw.      Ooievaar.   Ster.   Wolken.  Kruis.  Klaver.  Toren.  Sleutel
Heer.      Muizen.     Kist.          Vos.     Anker.   Ruiker. Maan.   Boek.   Ring
Weg.       Ruiter.      Vogels.      Slang.  Beer.     Lelie.    Zon.     Zeis.    Roede

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Dat is goed , weinig verleden , dat is een teken dat je daar niet in blijft hangen ...
Zal deze week eens kijken Lief

Suus

Lief

Ow dank Suus, wat lief!!

Ik ga er morgen mijn hoofd eens over breken. Nu eerst zo met de kids naar het sporten.

Groetjes, Lief :)

Lief

Goedemiddag,

Nou ik ga me hier eens aan wagen...

Kaarten rondom mij:

Berg, ligt gelukkig in het verleden. Ik heb de grootste hobbel al genomen.
Berg+kist=einde van problematiek
Vissen=geluk in ondernemen
Heden=vissen, muizen, ruiter=piekeren wanneer er berichten komen over werk/financien.
Verleden is er niet.

Rest waag ik mij niet aan.

groetjes, Lief :)

Sweetie

Hoi Lief
Even bekeken ..

Wolken â€" anker = wat onduidelijkheden ivm werk
Je bent een volledige transformatie aan het ondergaan, lijkt op een buldozer die je hebt ingezet in wat wil ik ...  wat wil k niet meer, dat moet weg …
Je bent nog vaak aan het piekeren hoe je alles op zijn plooi krijgt.
Je moet wel oppassen in je omgeving voor achterbaks gedoe, jaloezie komt er ook in voor , dus beetje uitkijken wat je verteld en niet in je kaarten laten kijken op gebied van werk.
Op korte termijn zal er veranderingen zijn die je meer duidelijkheid zal brengen , je trekt ook een kruis in bepaald zaken ,bv in je vriendenkring ga je wat gaan opkuisen, je staat ook meer op je strepen, maar je komt positief, vriendelijk  en zakelijk over.
Je neemt beslissingen op werkvlak en er komt een reisje aan , waarschijnlijk heeft het met werk te maken en daar zal je knopen gaan door hakken
Een aangetekend schrijven zit er ook in, dit zal wat moeilijkheden bevatten maar eens je de brief enkele malen hebt gelezen zal je begrijpen wat er in staat.
Er komt op langere termijn een oplossing in verband met een school.

Thuis zijn er wat woordenwisselingen, door die woordenwisselingen heb je keuzes gemaakt, je treed strijdvaardig op  waardoor er bepaalde zaken onuitgesproken raken maar hierin komen er ook oplossingen om de sleur te verbreken.

Moeilijkheden met een kindje , het zou wel eens een leugentje verspreiden uit eigen belang , even rond jou vinger draaien , daar liggen ook wat zorgen bij , het voelt zich niet altijd even goed begrepen !
Op werkvlak â€" dat is echt u ding en wil veel verder gaan in wat je bezig bent ook al heb je het niet altijd even makkelijk maar je bent een doorzetter, je gaat zelf nog verder in een studie en krijgt steun van een leraar.
De heer heeft het wat moeilijk en ondergaat de veranderingen die jij inbrengt al kan hij heel sterssie zijn. maar hij blijft jou steunen in wat je bezig bent.

Op gezondheidsvlak ---- wat minder piekeren , daar krijg je hoofdpijn van !

Liefs
Suus

Lief

Hoi Suus,

Heel erg bedankt voor je duiding. Ik was vandaag erg druk, vandaar mijn late reactie :D

Ik zal even gedetaileerd reageren.

Zeker onduidelijkheden wat betreft werk. Pedicure werk gaat veel veranderen en is onduidelijk. Verder onduidelijk of ik de overstap naar fotografie kan maken.

Zeker een transformatie ondergaan. In relatie verteld wat ik wel wil en niet wil. En op werkgebied weet ik ook wat ik wil.
Wat inderdaad gepieker brengt om wat ik wil ook daadwerkelijk te laten gebeuren.

Achterbaks gedoe snap ik heel goed. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een goed idee opper voor een fotografieopdracht en dat een ander het dan achter mijn rug gaat uitvoeren. Moet dus in mijn enthousiastme mijn mond leren houden ;)

Vriendenkring snap ik wat minder goed. Eigenlijk heb ik die niet en zou deze graag wat uitbreiden. Wat meer sociale contacten. Nu komt er echt niemand over de vloer zeg maar.

Een reisje voor werk is altijd welkom. Zou leuk zijn als het een opdracht is waar ik eindelijk het verschil mee kan maken.

Aangetekend schrijven ben ik benieuwd naar. Ga ik het ook leuk vinden nadat ik het snap??

Oplossing ivm school. Kan school van kids zijn of van mezelf. We gaan het zien. Kan er nu niks bij bedenken.

Het meeste in de relatie is besproken, maar ik kan me voorstellen dat er toch nog wat dingen gaan opkomen. We kunnen praten, dus moet geen probleem zijn deze te overwinnen.

Problemen met kinderen kunnen er 2 zijn. Oudste en zoon van 14. Zitten allebei midden in onderzoeken en trekken inderdaad beiden aandacht door 'vuurtjes' te maken om aandacht te krijgen. Daar hebben we in het verleden al ervaring mee gehad.

Hmm, de steun van een leraar snap ik. Degene die mijn werk nu soms 'afbrand' om mij te prikkelen.

Ik snap dat de veranderingen voor mijn partner wat moeilijk zijn. Ook al gaat hij er goed mee om vind ik. Praat over gevoelens en ziet in wat ik wil en wat ik gemist heb. Spreekt dit ook uit en zet dit zelfs wel eens in een berichtje naar mij. Erg lief :D
Hij is daarbij erg ondersteunend in wat ik wil bereiken en helpt mij daar inderdaad bij.

Ha, dat piekeren ja. En wat hoofdpijn betreft. Migrainepatientje. Laatste maanden ging het beter, maar laatste maand voel ik toch wel eens de prikkel in mijn koppie. Inderdaad wat minder piekeren.

Dank Suus. Een heleboel snap ik en paar dingen nog niet, maar die liggen zeker in de nabije toekomst.

Ik laat je zeker weten wanneer deze dingen aan de orde zijn.

groetjes en veel liefs, Lief :-*

Sweetie

ja dat bericht zal goed zijn Lief,  ;)

Bedankt voor de reactie
en graag gedaan  :-*

Liefs
Suus

Sweetie

Je schreef over een reisje naar Marokko Lief in de dagkaartjes

Suus :D

Lief

Ha ja, dat klopt. Zie hier. Het komt langzaam bovendrijven :o :)

Lief

Je neemt beslissingen op werkvlak en er komt een reisje aan , waarschijnlijk heeft het met werk te maken en daar zal je knopen gaan door hakken.

Reis naar Marokko dus definitief sinds vandaag. Ik ga vanaf 24 februari tot 5 maart 10 dagen op fotoreis met wat leergenoten van mijn fotoschool. Echt gaaf!! Maar toch ook dubbel gevoel. Vind het doodeng, vliegen, kindjes alleen laten, helemaal alleen op reis. Heb ik nog nooit gedaan. Aan de andere kant zeer enthousiast. Foto's maken wat ik nog nooit heb kunnen doen. Andere cultuur leren kennen. Weer een stapje gemaakt in mijn 36 legging Suus.

liefs en groetjes, Lief :)

Lief

hoihoi,

Even behoefte weer eens een 36 legging te doen. Het is weer een poosje geleden.

lelie     -     slang    -     boom   -    zon        -    ring      -    vogels   -    heer       -    berg       -     beer
vrouw  -     klaver   -     zeis     -    roede     -    sleutel  -    hond     -    muizen   -  ooievaar   -      boek
hart    -      huis      -     kist     -    tuin       -    brief     -     vos       -    weg       -      ster      -      vissen
kruis   -     ruiker    -     schip   -    wolken   -    maan    -    anker    -    kind      -      toren     -      ruiter

Nou, maar eens even op puzzelen weer....

Lief

Nou....eens even kijken....

Berichten wat betreft werk, oplossingen, contracten. Lijkt me best positief.
Weer geen verleden. Lig nu helemaal links. Omringende kaarten rondom mijn persoon zien er fijn uit. Een beschermende heer, geluk in mijn huis en hart. Dingen afsluiten en vernieuwingen.

Beetje op gezondheid letten. Opruimingen in sociale contacten.
Gesprekken met de heer hoe we moeilijkheden daadkrachtig aan gaan pakken.
Een verandering door een studie. Keuzes maken qua carriere zodat het verdiensten op gaat leveren.

Het kind blijft nog een beetje vast zitten. De hulp van instanties blijft.

Nou, das was het even voor nu. Morgen weer eens naar kijken.

kreeft

door een instantie komt er ook een verandering voor het kind, er moet een keuze gemaakt worden,  je moet er vertrouwen in hebben,

grtj

Lief

Dank Kreeftje :-*

Ik geloof ook wel dat de instanties goed gaan doen. Ik ga erop vertrouwen...

Liefs, Lief :D

Audrey

Goedemiddag,

Ik vind het knap om de 36-legging te duiden, mijn complimenten.
Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar zou het wel willen "leren." Dus bedankt voor het plaatsen en duiden van dit soort leggingen. Leerrijk! :)

Een prettig weekend,
Audrey