legging huidige situatie

Gestart door Kristalletje, november 13, 2012, 20:18:15 PM

Kristalletje

Ik heb een grote legging gedaan op mijn huidige situatie, net gescheiden, verhuisd naar een nieuwe omgeving. Ik was geïnteresseerd in evt. werk, evt. nieuwe partner in het verschiet (als ik er klaar voor ben, wat niet nu is), en gewoon mezelf algemeen.
Ik geloof dat ik een hoop interessante dingen eruit heb, maar krijg niet alles helemaal helder. Ik heb een evt. nieuwe partner gesteld als zijnde de mann. persoonskaart. Maar als ik nu kijk naar de kaarten, lijkt het verdacht veel op mijn ex, waar ik dus emotioneel nog niet los van ben.  Dus nu raak ik een beetje in de war.

Ik zal mijn eigen uitleg posten, hoop op wat feedback en evt. aanvullingen

22--1---20--26--23--14--19--12
30--16--32--3---27--15--11--10
31---5---6---33--36--21--28--25
-9--34---2---4---17---13--35--7
-----------8---29--18--24

Ikzelf: iets heftigs aan het loslaten (vehruizing & scheiding). Ik ben me er al van het afkeren en me aan het richten op mooiere dingen, zie ook de hulp en steun die er om me heen is. (Hond & Hart)
Hond geeft ook aan om trouw aan mezelf te blijven.

Huis: Na de verhuizing nog onrustig (ooievaar). Goed daar ontspannen en speels mee om te gaan (kindje)

Financiën (vissen): na een periode van geldtekort komt daar verbetering in (klaveren) zonder dat ik daar moeite voor hoef te doen (Lelie)

Werk en keuzes maken: Denken over welk pad ik moet volgen (ruiter en weg) wat me geluk brengt (Lelie) en werk wat ik fijn vind en ook succesvol zal/kan zijn (Maan & Ster). Ik zoek dit in het sociale werk, werken met mensen (Tuin)
Kan ik daarbij denken aan werk in de zorg, gezien de boom en de wolk?

Gezondheid kom ik eigenlijk niet zo uit, omdat dit ook weer "arts" is met die boom & wolken, maar ook alternatieve genezer/paramedicus in combi met de Ruiker en/of Vissen. Nou ben ik onder behandeling van een fysio/osteopaath, maar wat zegt dat helemaal als dat daar zo ligt?

Mbt een toekomstige nieuwe partner, zie ik dus nog een blokkade, de berg. Maar hier loop ik dus vast, omdat ik dan zoveel er omheen zie wat op mijn huidige ex partner betrekking heeft/kan hebben, dat ik nu ga twijfelen of het nu over mijn ex gaat ipv een toekomstige partner :S
Ik zie zo bijv. "vreemde" seksuele trekken, jaloezie, seksueel misbruik.

ALs ik deze mann. PK houdt op een nieuwe partner, zoals ik had afgesproken toen ik ging leggen, kom ik op dit: deze nieuwe relatie wordt geblokkeerd (berg) door intriges en een jaloers iemand die me schade wil berokken. (beer, roede, vos)
De partner zelf zal dan wel betrouwbaar zijn en standvastig (anker). De ring durf ik niet zo goed te duiden in deze positie?

Mijn seksualiteit (Roede): teleurstelling (vogels) en mezelf even ervan afgesloten (toren), onzekerheid op dit gebied (zeis) ALs ik dat zo zie, is mijn seksualiteit aardig 'bezoedeld' geraakt :S

Hoop dat ik wat feedback of aanvullingen mag ontvangen!

Liefs
Kristalletje

Kristalletje

Niemand die wat meer kan/wil zeggen? Of ben ik te ongeduldig  :P  ;D

Sweetie

Heb jij kinderen Kristalletje ?

Suzy

Kristalletje

Ja, ik heb een zoon en dochter, al volwassen kids.
Wat is de reden van de vraag? Ben nieuwsgierig!

Sweetie

Hoi Kristalletje,

Wel ik zag tussen de hond en de partner een kind staan , ook woordenwisseling en strijd , ook in verbinding met jou, ook een bericht van het kind en oplossingen die komen voor het kind.
Het heeft nogal een moeilijk tijd doorgebracht en denk dat je kind je steun nodig heeft.
Daarom vroeg ik of je kinderen hebt !

Heb je de wereld op je schouders , het voelt nogal zwaar voor je
De kernkaartjes zijn schip - brief
                             sleutel - kruis
je bent een ommekeer in je leven aan het maken , iets dat je definitief hebt besloten en je eigen koers te gaan varen , er komt een oplossing op je pad waar je beslist voor gaat, in de komende tijd krijg je een heel belangrijke brief , kan een aangetekende zijn.
Misschien zelfs iets van het buitenland die je een mogelijkheid biedt.
Er liggen nog wat obstakels op je pad waar je zal moeten voor strijden en communiceren om je te verdedigen, iets met een instantie ... opletten hierin dat je niet misleid zal worden !!
Voor het moment ben je nogal gaan twijfelen , het werkt een en ander op je gemoed en vind geen rust , eerder spanningen.
Je hebt een nieuwe start genomen met een vriend waar je veel voor voelt , of dit komt zeer nabij !
Ben je ng bezig met de verhuis of is dit net voorbij ?

Er komt een nieuw begin aan en daar ga jij aan sleutelen , vol vertrouwen ,
Er komt een definitieve beslissing ivm werk.
Brief van instantie ivm een partner .
Zorgen die verdwijnen en verhelderende gesprekken bieden jou een oplossing waar je rust in vind , nieuwigheden waar je je aan optrekt , je zal wat steviger in je schoenen staan.

Financieël komen er ook oplossingen en er wordt ook hulp geboden daaromtrent, ook via werk komt er je nog iets financieës binnen ... waarschijnlijk een bonusje ofzo ..

Liefs
Suzy

assie63

Een grote legging bestaat uit 4 rijen van 9 kaartjes, ik heb het idee dat de kaartjes er dan heel anders uit komen te zien.

assie

Kristalletje

Tjemig Suzy ...

In de drie dagen tussen de legging en jouw uitleg, heeft mijn dochter mij gebeld. Zij heeft ind een zware tijd achter de rug en ze gaat begin volgend jaar naar de US, heeft een Amerikaanse vriend opgeduikeld en ze gaan dan trouwen als ze daar is. Ze had net iets moeilijks achter de rug (iets heel anders) en denk dat ze ind daarom belde, voor steun en haar verhaal te doen.
Dus dat stuk met het kind wat jij ziet, dat klopt aardig!

Zwaar, ja zeker. Ik ben net gescheiden en ook net verhuisd. Dat is dus al achter de rug. Dat het verder even zwaar is, komt vnl. omdat ik erachter ben gekomen dat ex al na anderhalve week een ander had. Dat heeft me even een flinke klap gegeven.

Verder dus wel een nieuwe weg in geslagen, ik wilde ook uit elkaar, maar het valt me bij tijden nog wel zwaar. Vooral dan nu ik weet dat hij iemand anders heeft, dat heeft ook de vibe tussen ons helemaal veranderd (die was eigenlijk heel goed).

Instantie, ik lig momenteel even in dispuut met het CZ waarbij ik het gevoel heb dat ik dus ind misleid word, mijn woorden "volgens mij word ik een oor aangen**id!" Daar moet ik dus nog even mee gaan stoeien volgende week.

Een nieuw begin ben ik dus al druk mee bezig, al zullen er zeker nog meer nieuwe dingen gaan komen.

Momenteel heb ik geen werk, maar een bijstand. Ben wel benieuwd of er werk gaat komen? Is dat wat jij eruit haalt??

Een nieuwe start met een vriend waar ik veel voor voel ... hierbij doel je dan op een nieuw iemand? Een nieuwe partner?

@Assie, volgens de boeken die ik volg, is de grote legging zo, met vier eronder :S

Liefs
Kristalletje

Sweetie

Ik zie wel een bericht komen ivm werk !!, dit staat 2 x in je legging ,
Heb je gesoliciteerd in een tehuis ? , een verzorgingstehuis ?

Ik zie wel een relatie met een oudere man ( ouder dan jij )
Ja ik zie een liefde die uitgaat naar een vriend ...

Assie , deze legging wordt ook heel vaak gebruikt  ;)

Kristalletje

Hoi Suzy
Nee, niet gesolliciteerd in een zorgtehuis, wél overwogen :S Wie weet, ik heb wel een opleiding in de zorg

Een oudere man, hoop dan toch niet té oud, hahahahahaha, ik ben zelf 46, maar iemand die al belegen is, tja ...  ;D 8)

Waar haal jij nou dan twee keer werk uit in de legging?
Zou wel verdraaid fijn zijn trouwens!

Sweetie

hoi Kristalletje
de lijn van de dame diagonaal en de lijn van het hart lopen in dezelfde lijn , daarbij loopt het hart naar de man die naast de ring ligt , als je dan kijkt naar de ring naar de andere kant , in spiegelbeeld zie je de zon , aan de andere kant zie je de lelie onder de zon staan en deze staat in spiegelbeeld met de zeisen ....

Ja je moet eruit raken hé ...

Kristalletje

Jemig mina, hoe ga ik dit ooit leren  ???
Daar baal ik dus zo van mbt boeken, die geven zo weinig info over hoe te lezen. Er wordt uitleg per kaart gegeven en combi's, maar dan weer niet hóe je die combi's moet/mag maken: diagonaal, verticaal of deze twee gecombineerd enz. en dat spiegelen wat jij dus nu doet, heb ik ook nog nooit gelezen.
Echt zo balen dat je over dit soort dingen nergens goeie info vindt. Had gehoopt dat hier te vinden, maar ook hier staan zulke dingen niet uitgelegd, of ik heb er overheen gekeken.

Heel erg bedankt! Ik ga je antwoorden printen en de legging er nog eens mee bekijken, zodat het beter beklijft :)

Liefs
Kristalletje