Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

Mimi88

Ja hihi ik ben er zo een die na een dag al denkt.. grrr het lukt niet, dus nog harder!!! Haha, ben me er wel van bewust hoor, kan ook wel om mezelf lachen daardoor. Maar klopt, ik wil gewoon resultaat verdikkeme :-*

Eveningstar

Hoi Mimi,

hé heel bizar... ik lees luidop je kaarten en i.p.v. de Dwaas, lees ik de Baas...

Keuzes maken, je eigen "Baas" blijven, maar vooral dan in die keuzes, die je maakt. Maar zoals je Staven 6 je komt te vertellen, lukt het je aardig!

Nog een fijne dag, Mimilief!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

De staven 6 de dwaas en de geliefden...

genieten van het leven en de overwinning, even los zijn van verwachtingen en van daaruit een beslissing nemen... fijn...

:-*

Sweetie

Hoi Mimike

Vandaag, staven 6, opnieuw de dwaas en de geliefden
toch zal er resultaat worden geboekt , maar niet te ongeduldig zijn de dwaas is dit ook niet , ipv u te focuusen op je vet en eiwitgehalte moet je in de eerste plaats kunnen genieten van je oefeningen Mimi anders werkt dit niet , teleurstellingen worden omgezet in nog meer teleurstellingen

Suus

Mimi88

Bedankt lieve meden kom straks weer met feedback, zit nu bij de huisarts in de wachtkamer.

Gister werd ik overdondert door de heer. Een enorm liefdevol bericht, en heeft zijn moeder zelfs over me verteld. Ik stond echt even perplex maar stiekem de hele nacht de vlinders van me af moeten rammen (probeerden in m'n buik te komen, enkeling ook wel gelukt  :) )

Nou goed, wat nu weer en wat staat me weer te wachten...

Vanmorgen trok ik aas van kelken, de zwaarden 4 en de toren. Heb er heel slecht van geslapen ondanks ik me super happy voel.

Vlinder

Lieve Mimi,
Vlinders worden niet hardhandig verwijderd hoor, beetje blazen helpt ook hoor  ;D ;D

het idee van groot geluk lijkt je te overdonderen, geloof dat even diep ademhalen ( een heel aantal of meditatie )en rustig overdenken goed zou zijn, wat het voor je is, kan je dan beter horen, voelen en begrijpen...

;)Vlinder

Sweetie

Hoi Mimi,

aas van kelken, de zwaarden 4 en de toren

vernieuwingen in de gevoelens moet ik nu denken , maar laat het rustig op je afkomen , laat het je niet overdonderen ,

Suus

dameblanche

aas van kelken kan wel eens gaan wijzen op een op hand zijn de verliefdheid, hier zul je moeten gaan ordenen, je wilt niet meer een een hulpverleners rol belanden ,dus je zet alle voelsprieten uit!

Mimi88

Nee meiden het is klaar. Hij zei gisteravond tegen me dat hij voor me wilde gaan. Had vandaag als berichtnaam iets heel liefs, toch van de domme gehouden. Blijkt dat hij vandaag weer terug samen is met zijn ex.

Klap in m'n gezicht en ergens ook ja wat verwacht je nou. Ik ben woedend op hem geworden, heb al het contact per direct verbroken.

Ik voelde me zo gelukkig vandaag en zeg aub niet dat ik dit uit mezelf moet halen want ook zonder hem voelde ik me goed! Maar voor even het idee dat de liefde wederzijds was. Voel me gebruikt en echt weer voor de gek gehouden

Mimi88

Vandaag;

staven 5, aas van kelken en kelken 5

Rotnacht gehad, vreselijk veel gedroomd en niet goed geslapen. Wel met alle macht me weer goed WILLEN voelen, komt gelukkig nu met wat vlagen weer. Ook dit gaat over. Echter hoop ik dat de werking van de aas van kelken het grootste invloed heeft op de overigen kaarten, ik weet het even niet.


Vlinder

Hoi lieve Mimi,
Het geharrewar heeft je verdrietig gemaakt, dat mag er zijn, maar zoek troost, het is er wel, bij vrienden of vriendinnen, en vind ook die vrede in je zelf, het zou mooi zijn als je je grote liefde vind, maar hou vooral van je zelf, je bent het waard, vergeet dat niet....

Liefs Vlinder


Mimi88

Ja, dat maakt me ook boos, ik ben het meer dan waard.
En mensen zijn zo gemeen.. ik heb zoveel gegeven aan die knul, met de beste intenties op de wereld en dit is wat er van komt.

Ik wil de negatieve emoties loslaten en idd weer de vrede in mezelf kunnen vinden, ging zo goed de laatste weken. Juist uit liefde voor mijzelf ging ik voor mijzelf zorgen, letterlijk en figuurlijk voor mijn lichaam, geest etc.

Wat je zegt over vrienden klopt ook, ik ben erg geisoleerd geraakt de laatste weken, heb vanavond een vriend uitgenodigd.
Hoop echt dat ik snel de vrede in mijzelf weer terug vindt, dank je Vlinder! :-*

Sweetie

Hoi Mimike

staven 5, aas van kelken en kelken 5
je strijd maar tegen wie ? je hebt krachten nodig en daar is je kelk aangeboden , je komt in een ontmoeting terrecht waar je een eind aanmaakt

Suus

dameblanche

welliswaar 5 vijven in je legging, veranderingen, conflikten in jezelf, onrust volop, maar waar ben je kwaad op?
waarom liefde willen schenken als je aan jezelf geen liefde kan/wil schenken..
waarom jezelf steeds weer pijningen?
jezelf in een korset hijsen gaan, een korset dat eigenlijk overal knelt???
voor wie, voor wat, is het niet alleen maar om jezelf te kunnen en willen pijningen?

Mimi88

@Suzy, klopt, idd strijden maar tegen wie.. ik was ff de grip op alles kwijt. En wat goed, heb idd ook een contactsituatie met iemand afgekapt, idee dat die persoon niet eerlijk was.

@marianne, idd, conflicten in mezelf, enorme onrust maar niet omdat ik mijzelf wil pijnigen. Ik geloofde oprecht dat de heer oprecht naar mij toe was. Het grote probleem van de onrust is dat ik momenteel geen draagkracht heb voor spanningen of stress, het ontnam me mijn nachtrust en mijn onrust ging van kwaad tot erger. Ik kan idd nog meer leren van mijzelf te houden, maar ik haat mijzelf ook niet. Wat hem betreft, hij heeft me wel twintig keer gebeld vannacht en talloze smeek smsjes gestuurd, hem alleen terug gestuurd of hij me aub met rust kan laten. Ik ben echt klaar met die manipulator, en weiger verbitterd te raken over mensen wat ik gister wel even was.
Het beste wat ik voor mijzelf kan doen is stress te vermijden, afgelopen nacht 10 uur (!) heerlijk geslapen.

Kaarten voor vandaag;

de zon

later schoten de ster en de zwaarden 9 er ook uit.

Ik voel me goed, maar moet voorzichtig zijn, stress vermijden omdat ik anders weer terug kan vallen in het gepieker en rot voelen.


Liefs