Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

Mimi88

Kaartje voor mij: wederom bekers 2, even gevraagd om ondersteuning van die kaart; koning van staven.

Xx

Sweetie

Hoi Mimi,

bekers 2 - ondersteuning van die kaart; koning van staven

een ontmoeting met iemand waar je een goede, speciale band mee hebt, daar zal je ook de leiding in over nemen en succes boeken

Suus

dameblanche

met veel van je wilskracht weer je innerlijk weer in evenwicht kunnen brengen, maar je bent wat moe de laatste tijd.....

Mimi88

Klopt beiden!! Vanavond afspraak met oude bekende, stiekem heel veel zin in om een lekkere knuffel krijgen. En mar, ik heb griep! Lage weerstand!! Klopt dis ook.


heleen


Vlinder

bekers 2 en de koning van staven,
heb je een afspraak met een leuk iemand mimi?  ;D

Mimi88

Ja Vlindertje..  ;D 

Een oude bekende.. met wie ik zo nu en dan contact heb, vooral als er even helemaal niemand anders is als je begrijpt wat ik bedoel  :-X ;D


Wel heel veel zin in, kan altijd lekker verliefd worden op die jongen, maar zodra ik of hij de deur uit gaat is het altijd ook helemaal over. Ff lekker opwarmen dus, erg veel zin in.

xxx

Sweetie


heijdenv


Sweetie

En Mimi
Hoe was je avond ?

Is zo kalm, nog niemand kaartjes gelegd en is bijna middag !

Suus

Mimi88

Dank je Vicky!

Nou Suus en de rest.. het was een heerlijke avond. Ben blijven slapen, hij heeft altijd de neiging te veranderen in een grote baby die zich aan me vast klampt, en viel ook vannacht weer in slaap met z'n hoofd op mijn buik. Heerlijk, kon helemaal mijn ei kwijt in het kroelen en knuffelen. Vanmorgen weggegaan en zoals het altijd gaat, hem direct los gelaten. Gek he, totaal geen moeite mee bij deze heer, is zo gegroeid, maar voor nu even heel erg fijn.

Ben wel ziekjes, heb vanmiddag even bijgeslapen en ga zo lekker gezond eten, vanavond uitgenodigd voor een groot feest, voel me rot om het te moeten cancelen, tob er nog erg over. Al ben ik er maar een uurtje, heb ik in ieder geval mijn gezicht laten zien.

Kaarten van vandaag;

Gerechtigheid en de toren

Op de vraag waar de toren over gaat; ridder van zwaarden.

Ik kan me er niet goed in vinden, hoop niet dat er weer iets vervelends te wachten staat :-/

Keep you posted!

xxx

Vlinder

#161
Gerechtigheid;
soms is de manier waarop mensen je tegemoet komen een spiegel voor je eigen gedrag, dat is zoals het het beste werkt, zo kan jij tot inzicht komen, (toren) de manier waarop maakt dan niet meer zoveel uit,het gaat om het inzicht, mooi of lelijk, doe je je voordeel ermee Mimi

Fijne avond  ;)

Sweetie

Hoi Mimi,

Gerechtigheid en de toren
je evenwicht gaan zoeken , maar daar stort de toren in , je bent of moet er wat roekeloos tegenaan gaan ..

Suus

Mimi88

Thnx meiden!

Nu 03:55 uur, net thuis van stappen met de griep en het voor mekaar krijgen flink aangeschoten te raken. Voor even dacht ik iemand zou tegenkomen die ik niet wilde zien (idd spiegelen o.i.d.) i.v.m. mijn kaarten. Gelukkig gebeurde dat niet. Opzich een leuke avond gehad. Wel enorme gedachtenkronkel. Elke grote kale knapperd die ik zag liet me in gedachten terug gaan naar de persoon op wie ik dacht verliefd te zijn. Hopelijk is dat de alcohol. Slaap lekker lieverds, ga morgen meer in op de duidingen. In ieder geval weer bedankt!

xxx

Mimi88

Suzy, nou ben idd roekeloos er tegen in gegaan, dikke keel, snot all over the place, en toch gaan stappen haha. Wel blij dat ik niet tot het einde ben gebleven, maar "verstandig" naar huis gegaan ben.

Vlinder, ja meid, ik ben me een hoop gaan realiseren. Ik benoemde gister nog naar mijn vriendin dat ze het beste doodseerlijk kon zijn tegen haar date, namelijk dat ze hem niet ziet zitten omdat hij te pushy is, i.p.v. hopen dat het dood bloed. In die zin heb ik me dus onwijs met mijn heer kunnen spiegelen en van geleerd.

Thnx meiden!

Kaarten voor vandaag;

Ridder van zwaarden, ridder van staven en aas van kelken.

ongeduldig wanneer het gaat om de liefde??

XX