Wil iemand een relatielegging doen voor mij?

Gestart door Puckje, november 11, 2012, 22:43:52 PM

Puckje

Hoi,

Ik zie dat hier weleens leggingen worden gedaan voor mensen. Is er iemand die voor mij een relatielegging zou willen doen?
Om een goede legging te kunnen doen, zal ik wat achtergrondinformatie geven.

In oktober heb ik tijdens het speeddaten een man leren kennen, waarbij ik vanaf het begin een gevoel kreeg, dat dit weleens degene kon zijn met wie ik oud word.
Ook een vriend van me, die ontzettend goed een reading kan geven, had het gevoel dat ik eindelijk 'de ware' had gevonden. Hij sloot zelfs een weddenschap met me af, dat ik binnen een jaar een huwelijksaanzoek zou krijgen van hem.
De avond dat ik hem leerde kennen, kreeg ik na de speeddate al meteen een bericht van hem via een datingsite. Het bleek toen hij die avond zijn dagelijks voorstellen kreeg, ik tussen de foto's zat. Nou geloof ik niet in toeval. Was voor mij dus nog een bevestiging.
Na twee weken mailen (hij was op reis), hebben we vorige week onze eerste date gehad. De avond verliep goed. We hebben overeenkomsten ontdekt en verschillen. Ik heb zelfs jaren geelden zijn neef in de klas gehad. Aan het eind van de avond heeft hij me op de fiets naar huis gebracht en daar hebben we uitgebreid afscheid genomen ;) Hij heeft meerdere keren gezegd hoe mooi hij me vond. Toen hij wegfietste bleef hij maar kijken en fietste zelfs bijna tegen een geparkeerde auto. Kortom, ik had geen enkele reden om aan te nemen dat er geen vervolg kwam. Temeer daar hij bij het afscheid zei; "We spreken snel iets af, goed?"
Ok. Hij had me die avond verteld dat hij die week nog een andere date had gehad met iemand anders van de speeddate. Ik ben daar natuurlijk niet op ingegaan en voelde me zelfverzekerd. Ik zag geen concurrentie.

Toen ik na 4 dagen nog niets van hem gehoord had, heb ik een luchtig sms-je verstuurd. Hij reageerde hierop door me te vertellen dat hij ook met plezier terugdacht aan onze date, maar dat hij het gevoel had, dat die andere vrouw beter bij hem past. Hij wilde best nog een vervolgstap zetten, maar vond dat niet fair tov mij. Ik heb hem veel succes gewenst en mocht het niet lukken, dan heeft hij mijn nummer. Ondertussen ga ik kijken wat er nog meer aan prinsenspul rondloopt. Hij vond dat lief en sportief en zou mijn nummer zeker bewaren.

Allemaal heel stoer natuurlijk van me, maar het doet wel zeer. Het valt me een beetje rauw op mijn dak. Ik had dit echt niet aan zien komen en kan er eigenlijk niet zo goed bij dat het op niets uitloopt. Mijn gevoel was zo sterk en meestal kan ik daar wel op vertrouwen. Al ben ik tov mezelf minder objectief dan als ik voor een ander iets aanvoel. Maar toch... bIj mijn hondje wist ik ook dat het miszat, voordat ik de diagnose kreeg dat ze kanker had.

Ook mijn goede vriend was verbaasd. Hij verklaart het als volgt. Twee weken geleden heb ik mijn liefste hondje in moeten laten slapen. Dat heeft een oud patroon weer losgemaakt. Een patroon van verlatingsangst. Sinds zij er niet meer is ben ik emotioneel makkelijker geraakt en ik was al bang dat er daardoor weer een date op niets zou uitlopen.

Aan de andere kant had ik niet alleen een heel goed gevoel bij deze man. Ik heb ook een aantal zaken uitgezocht op het gebied van astrologie, numerologie en tarot. Hier volgt een overzicht.

Ik:
Westerse astrologie;
Zon- Tweelingen
Ascendant-Tweelingen
Maan-Schorpioen
Venus-Leeuw
Mars-Ram

Maya-astrologie:
7 Imix

Numerologie:
4

Persoonskaart tarot:
4 De Keizer

Partner (ik noem hem even zo, omdat dat het makkelijkste is):
Westerse astrologie:
Zon-Leeuw
Ascendant-Tweelingen
Maan-Schorpioen
Venus-Kreeft
Mars-Maagd

Maya-astrologie:
9 Akbal

Numerologie:
7

Persoonskaart Tarot:
7 De Zegewagen

Samen:
Maya-astrologie:
Wij hebben dezelfde geboortegolf, wat betekent dat onze zegels elkaar direct ondersteunen. Wij hebben dus dezelfde missie en hetzelfde doel.
Daarnaast heb ik hem leren kennen op een dag die volgens de Maya's gunstig is om te vragen voor de ware liefde. Een goede dag waarop de liefde tussen twee mensen naar buiten kan komen. Bovendien droeg die dag hetzelfde zegel als de eerste zegel van onze geboortegolf. Die zegel bepaalt onze missie.
De dag van onze date is een goede dag voor echtverbintenis. (Trouwen is in dit stadium te vroeg uiteraard, maar ik geloof wel dat zielen de banden kunnen aanhalen. Zeker als ze op zielsniveau al een verbond hebben)

Numerologie:
11/2

Tarot:
Relatiekaart: 2 De Hogepriesteres
Hulpkaart: 11 Gerechtigheid

Veel informatie zoals je ziet, maar ik houd van grondig  ;D

Mijn vragen zijn:
1. Zit er meer achter zijn beweegredenen om nu niet verder te gaan met mij en wel met die ander? Iets waar ik van kan leren?
2. Is er een kans dat hij zich bedenkt en wij alsnog een toekomst opbouwen?

In ieder geval ben ik al in meditaties bezig om mijn gevoelens van verlatingsangst en onveilgheid er uit te gooien. Ook krijg ik daar as. woensdag een healing voor, zodat als onze zielen al verbonden zijn, hij terug kan komen bij mij.

De leggingen die ikzelf doe (vaak online) zijn allemaal positief uit te leggen, maar zoals ik al eerder zei, ben ik natuurlijk niet objectief en zijn de lezingen niet helder.

Als laatste wil ik zeggen dat tijdens de afgelopen maand mijn borst ter hoogte van mijn hartchakra regelmatig gloeit. Ook terwijl ik dit type.

Sorry voor de lap tekst, maar ik hoop dat er echt snel iemand een legging voor me wil doen en me gericht info kan geven, zodat ik het los kan laten.

Groetjes Puckje

dameblanche

heel wat info puckje,
het is ook iets wat je diep raakt en waar je ook mee zit..je bent een tweeling en ook nog eens tweeling als ascendant, dat is dus dubbelop.
tweelingen zijn luchttekens en die zitten nogal veel in hun hoofd, die kunnen eindeloos piekeren over een ding en komen er maar moeilijk van los...teveel aan lucht kan leiden tot fanatisme, nervositeit en overcmpensatie en een tekort aan lucht kan weer leiden tot depersonalisatie of te wel de zaak niet objectief oftewel reeel kunnen bekijken...
zo ook staat venus in leeuw en dat betekend dat je zelf een warme, loyale en extroverte dame bent die graag het geld ook laat rollen.
liefde is een onderdeel van je aard en je hebt zelf de neiging jezelf in de liefde te definiëren.

aan de andere kant zie ik hier weer een heer die denkt dat de [date]-wereld aan zijn voeten ligt en van de ene naar de andere hopt.....
hij was 2 weken op reis........ja 2 weken hoppen van de ene naar de ander....
maar goed, ik zal strakkies even voor je verder kijken.
liefs marianne

Puckje

Hoi Marianne,

Dank je wel voor je reactie. Altijd fijn als iemand zijn licht erover laat schijnen. Jammer alleen dat je hem zo negatief neerzet. Toevallig weet ik zeker dat hij op reis was. Ik heb de foto's gezien in de mail en bij hem op Facebook. (Hij weet niet eens dat ik zijn profiel kan zien). Ook zijn vrienden in Singapore hebben foto's geplaatst. Je moet wel erg achterdochtig zijn als je het dan nog niet vertrouwd. Bovendien heb ik genoeg levenservaring om een leugen te herkennen. Ik hoop dat je me die credits ook wil geven.

Ik ben benieuwd naar je legging en wat je me kan vertellen.

Groetjes Puckje.

dameblanche

hallo puckje
je persoonsgetal is nummer 4 en deze nummers willen ordenen, plaatsen, regelen en vooral houvast en stabiliteit verkrijgen, dit zie je hier ook aan je vragen en je reakties.
wil je hier een advies verkrijgen of wil je vooral horen wat je graag zou willen horen...

mensen met persoonsgetal 7 zijn continue afwezig en zelfs als zij aanwezig zijn zijn zij op 'stap'.
7 zijn verliefd op zowel het stoffelijke als de spirituele wereld, ook vinden zij het moeilijk om in de realiteit te leven.

zon in leeuw betekend dat hij een vuurtype is.
deze heer is innemend, heeft stijl,  kan gul zijn en open, hij is meestal diegene die de anderen vermaakt en stelt zichzelf graag in de spotlights

venus de planeet van de liefde.
venus staat bij deze heer in het teken kreeft, en dat vertelt me dat hij een nestbouwer is van huis uit en graag een gezin wil stichten, daarbij toont hij verlatingsangst, maar weet dat bijzonder goed te camoufleren.

mars in het aarde teken maagd geeft aan dat hij vooral de controlle zelf wil uitvoeren en ook houden.

de maan staat hier voor emoties, duistere [schaduw] kanten, het onderbewuste, het instinktieve.
de maan in schorpioen betekend dat hij zeer gepassioneerd is, maar ook snel gekwetst kan zijn.mogelijk heeft hij een ingewikkeld karakter.

maar goed, je hebt hier een aantal vragen gesteld waarbij ik een relatie legging heb gedaan;
hij; schildknaap van staven
waar het hem om gaat; de magier op de kop
jij; matigheid op de kop
waar het jou om gaat; staven 3
jullie gezamelijk doel; pentakels 9 op de kop

hij houdt van snelhied en heeft niet al te veel geduld, hij is uit op snel gewin
waar het hem om gaat is ondanks alles zijn eigen zelfstandigheid willen behouden

jij; je bent uit je evenwicht geraakt door zijn optreden
waar het jou om gaat; duidelijk groei

jullie gezamelijk doel; deze kaart ligt op de kop...
het is wat het is en hij heeft wel je nummer, maar je zit in de wachtrij....

Puckje

Hoi Marianne,

Dank je wel voor je lezing. Ik heb hem even laten bezinken en kan me vinden in de kaarten. De kaarten over hem neem ik aan voor wat ze zijn en vooral de kaart over zelfstandigheid lijkt te kloppen. Hij is ondernemer en komt over als een stabiele man ondanks zijn verleden. Ik ken hem echter niet goed genoeg om überhaupt iets zinnigs te kunnen zeggen over zijn karakter en beweegredenen vandaar mijn vraag voor een legging.

Mezelf herken ik. Ik ben inderdaad uit balans en het is tijd om mijn evenwicht terug te vinden. Dit kan ik verkrijgen door mijn gevoel van verlatingsangst op te lossen waardoor ik als persoon kan groeien. Ik hoop dat ik een partner vind die samen met mij wil groeien. Een 4 en een 7 combineren goed en krijgen samen het meestergetal 11 dat staat voor een spirituele relatie. Het is een mooi uitgangspunt voor een langdurige relatie.

Zoals je merkt sta ik open voor advies. Ik hoop dat dat advies objectief is zonder dat het gekleurd is met een oordeel over hem of over mij. Ik vond je opmerking over het hoppen van de een naar de ander al snel een oordeel vellen. Het zegt namelijk meer over jou dan over hem. Neemt niet weg dat je volgens mij een zeer ervaren kaartlegster bent en daarom stel ik de moeite die je genomen hebt heel erg op prijs.

Ik heb zelf een relatielegging dit weekend gedaan. Ik heb die niet geduid en laten liggen omdat ik merk dat ik niet zeker weet of de boodschap zuiver is of dat ik er gewoon iets in wil zien. Ik heb last van mijn angst die langzaamaan begint te verdwijnen.

1 Thema: Pentakels ridder
2 Hoe ik de relatie zie: De Wereld
3 Hoe hij de relatie ziet: De Hogepriester
4 Mijn innerlijk niveau: De Zegewagen
5 Zijn innerlijk niveau: De Kracht
6 Mijn houding naar buiten toe: Bekers Koning
7 Zijn houding naar buiten toe: Staven 4

dameblanche

mooi dat je zo reageerd hoor puckje..

ik hoor hier de opmerking het zegt meer over jou dan over hem.....
het kan een vervelende opmerking zijn, maar het is wel een realistische opmerking, en omdat jje gevoelens hebt voor deze persoon speel je het balletje terug.
maaar je moet de werking van al die dating sites eens objectief gaan bekijken...
hoe werkt zoiets, je zegt zef, ik ga een kijken wat er nogal van prinsenspul daar rondloopt, alsof iedereen voor het oprapen ligt en dat lijkt ook inderdaad zo...
verbinding maken met iemand is gewoon op enter drukken.......

maar ik kijk nu naar je legging
het thema wordt al weergegeven door bovenstaande uitspraak...
in de verbeelding leven...niet in de werklijkheid...
de ridder schrijdt langzaam voor en houdt de pentakel hoog, hij kijkt er niet naar, hij kijkt eroverheen...
de lucht om hem heen is fel geel en heeft de zelfde kleur als de pentakel.
m.a.w hij herkent de pentakel niet...
je hebt de relatie dan ook mede door andere raadgevers op een voetstukje geplaatst.

hoe hij de relatie ziet; de HP staat voor traditioneel gedrag...dus in feite wil hij een relatie toch traditioneel op kunnen bouwen.
je innerlijk nivo; de zegenwegen..je wilt er een succesnummer van maken waarbij je zelf de songtekst van hebt geschreven.
zijn innerlijk nivo..hij kan er zijn kracht uiten en ook zijn kracht uithalen, voor hem is het een wisselwerking die vuurtypes nodig hebben.

je houding naar buiten toe wordt weergegeven door de bekers koning..
tewijl zijn houding wordt weergegeven door de vuurkaart staven 4
je moet dit tegenover elkaar zetten..
dus je vastzitten in emoties...waarbij je wordt opgemonterd door de energie van de vuur heer
gr. marianne

heleen

prachtige reactie Marianne, vooral wat je schrijft over dating sites. Beseffen mensen wel eens waar ze mee bezig zijn.

Citaat van: Puckje op november 11, 2012, 22:43:52 PM
Ondertussen ga ik kijken wat er nog meer aan prinsenspul rondloopt.

Het lijkt wel handel, even naar de blokker om een man uit te zoeken,en bij sommige dating bureau krijg je zelfs "garantie". Wauw, dat heb ik in mijn huwelijk nooit meegekregen, alleen een boterbriefje.

heleen.

dameblanche

goed dat je reageert heleen, het is ook zo, het lijkt wel of iedereen voor het oprapen ligt, maar er zitten net zo goed charletans tussen hoor en nu wil ik gene zwartkijker zijn, maar meerdere zetten hun pioenen uit op meerdere personen, niet goed dan gaan we naar een ander, ondertussen zitten er ook nog eens getrouwden tussen...
nee hoor aan mijn lijf geen datingsite........ik ga we naar de veemarkt.............. ;) dat gaat nog met handje klap!

Lief

Ow Heleen het is te gek ;)

Hier alleen maar een digitale bevestiging dat ik 'eigenaar' was geworden van een wederhelft. En of ik de nieuwsbrief wilde blijven ontvangen. Altijd handig wanneer er een inruilmoment nodig is. En dat allemaal zonder verzendkosten en gratis retourneren.

Wat wil een mens nog meer? ;D ;D
Look for the answer inside your question...

Lief

Mee eens Marianne,

Gelukkig zelf geen ervaring met datingsites, maar genoeg gehoord om mij heen. Enorm veel charletans en smeerlapperij. Zou nooit aan zoiets beginnen. Ik schrijf me nog eerder in voor 'boer zoekt vrouw'  :D

Groetjes, Lief

heleen

of "vrouw zoekt boer", dan heb ik tenminste de keuze!
Ben ik tenminste niet de koe. ;D

Heleen.

Lief

Lief