Zou er iemand voor mij een liefdesegging willen doen?

Gestart door kittykat, november 06, 2012, 00:02:47 AM

kittykat

Dag allemaal,

Ik ben al een tijd niet meer op het forum geweest, maar toen ik er wel actief was, heb ik prettig contact gehad met Leeuwin. Ik heb begrepen dat zij inmiddels niet meer op het forum aanwezig is, maar wellicht kan en wil iemand anders mij helpen en advies geven.  :)

Paar maanden geleden, in juli, heb ik een jongen leren kennen op een buitenfestival; ik was helemaal in mijn element en op aan het gaan in de muziek toen hij mij aansprak. Na uiteindelijk wat gepraat te hebben, bleek dat we vrijwel dezelfde festivals in de planning hadden. Hij vroeg om mijn nummer, ik antwoordde met de vraag of hij Facebook had. Om een lang verhaal kort te maken: In de maanden hierna zijn we elkaar vaker tegengekomen, waarbij de laatste keer eind oktober was tijdens twee binnenfeesten in het weekend. Dat waren twee supergezellige dagen en op de laatste dag hebben we zelfs meer met elkaar gesproken dan normaal. Het is net alsof ik hem al veel langer ken dan die 3,5 maand wat het nu is, ondanks dat we elkaar alleen tijdens feestjes zien. Het is in ieder geval duidelijk dat er een klik aanwezig is. Opmerkelijk is dat wij in dezelfde stad wonen, maar elkaar in de tussentijd nog nooit zijn tegengekomen.

En nu ben ik dus zover dat ik deze persoon erg leuk ben gaan vinden en er geen raad mee weet hoe er mee om te gaan. Dat komt ook door wat eerdere gebeurtenissen in mijn leven. Dus ik hoop dat de kaarten mij een advies kunnen geven en mij een handje kunnen helpen. Graag zou ik eerst een algemene liefdeslegging willen krijgen en van daaruit verder willen werken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er in mijn geval een andere legging geschikter is. Jullie hebben de ervaring erin. ;) Mocht er meer informatie nodig zijn, ben ik natuurlijk bereid om dat te geven.  :)

dameblanche

hallo kitkat

ik heb eens voor je verder gekeken..

het keltisch kruis geeft vaak al heel wat info en meestal werk ik ook met het keltisch kruis

je sit.;kracht
wat blokkeerd; gerechtigheid
verleden; aas van zwaarden
heden; ridder van kelken op de kop
nabije toekomst; pentakels 10
verre toekomst; de gehangene
jij;zwaarden 2
hoe anderen je zien; staven 5 op de kop
je angsten; de keizerin
strekking; zwaarden 7

we hebben hier al een heel verhaal liggen als we kaart 1 en kaart 2 bekijken en mede ook kaart 9 en kaart 10
de kracht in  je, maar deze wordt geblokkeerd door gerechtigheid wordt ik eerlijk behandeld, wordt ik ook gezien zo als ik gezien wil worden, wordt er niet een loopje met me genomen...is het ook serieus van zijn kant?
je bent achterdochtig, ook door eerdere ervaringen en die neem je steeds met je mee, de 5 zwaarden tors je met je mee en laat steeds die 2 zwaarden van twijfel staan.
zo ook kaart 7, gekwetst en wil ook niet anderen kwetsen uit angst weer gekwetst te worden, daardoor ben je ook [te] voorzichtig..kijk je de kat te lang uit de boom...
de angst [keizerin] is dan ook daar vorm aan de tegen en groei te kunnen gaan zien in die relatie, want wat verwacht hij?
daar stem je je ook te veel op af...
en je wilt natuurlijk niet weer in de fout gaan....
komende toch vanuit een andere gedachtegang, je wilde het anders gaan aanpakken zit je nu in een stukje verbeelding...
je hebt hem ook eigenlijk op een voetstukje geplaatst...
je gaat op zoek naar meer vastigheid en bescherming....maar de gehangene op de kop, maar je gaat toch te veel mee in de wens van die ander...
daar zul je voor op moeten passen, je bent al iemand die steeds doet wat anderen zeggen omdat je niet naar jezelf durft te luisteren.
het heeft te maken met een innerlijk conflikt waarbij je iets essencieels in jezelf negeerd, je staat niet echt in verbinding met de realiteit en ligt sdan ook voortdurend met het leven in de clinch....
luister naar jezelf en durf vandaaruit te handelen.
lfs marianne

kittykat

Bedankt voor de legging Marianne!

Ik herken de uitleg van de kat uit de boom kijken en gekwetst zijn en de angst om weer gekwetst te worden. Dit zijn twee dingen die mij op dit moment inderdaad "dwarszitten" of in ieder geval bezig houden. Achterdochtig wil ik mezelf niet noemen, ben wel op mijn hoede en dat heeft ook wel weer met mijn angst om gekwetst te worden te maken.

Ik zoek inderdaad naar vastigheid en bescherming, maar ik ben zeer zeker niet iemand die doet wat anderen zeggen, ik zoek meestal mijn eigen weg en kan koppig zijn, haha! Of ik die jongen op een voetstuk heb geplaatst? Misschien wel, juist omdat ik veel gedragingen van mijzelf in hem herken en ik nog nooit iemand anders heb ontmoet die op dezelfde lijn zit als ik wat betreft festivals.
Als we elkaar zien, voel ik dat er iets in de lucht hangt, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen. Het is niet negatief wat ik voel, maar het is net alsof we beiden heel graag met elkaar willen omgaan, maar niet goed weten hoe. We zitten in elkaars persoonlijke zone, maar kunnen ons niet in woorden uiten. Het lijkt wel alsof er iets is wat ons beiden tegenhoudt, maar tegelijkertijd ook aantrekt.

Wat ik niet zo goed begrijp is jouw uitleg over dat ik niet echt in verbinding sta met de realiteit; ik ben juist geen dromer, maar een realist, tot het keiharde toe. Ik zou juist meer willen dromen en zweven, maar dan komen mijn angsten weer om de hoek kijken waardoor ik alles strak in het gareel wil houden. Kun jij mij nog wat verdere uitleg daarover geven, alsjeblieft?  :)

Groetjes en liefs van kittykat

dameblanche

toch ligt het hier even anders kitkat...
je mag jezelf wel een idealist noemen maar het doemdenken, het wensdenken zit je hier in de weg...
en hier  gaat het dromen nu wel in werking, net om je angsten te kunnen gaan omzeilen, je wilt niet geconfronteerd worden met eventueel het feit dat die jongen niks voor je voelt...
kun je me volgen?

kittykat

Hoi Marianne,

Ik ben geen idealist, maar een realist; Iemand die de dingen neemt zoals ze zijn. Of heb jij in de legging dit zo gezien dat ik een idealist ben?
Ik kan je niet helemaal volgen met jouw uitleg, maar dit is wat ik nu erover denk (en corrigeer mij maar als ik er verkeerd over gedacht heb): Dat ik niet geconfronteerd wil worden met dat hij niks voor mij voelt, klopt wel een beetje. Dat hangt samen met het niet (weer) gekwetst willen worden, dus dan laat ik liever alles zoals het is en ga altijd van het negatieve uit ter zelfbescherming. Vandaar ook mijn hulpvraag hier op het forum. Ik wil proberen om juist een keer niet voor de bekende, veilige weg te gaan. Maar ik begrijp uit de legging/jouw uitleg dat het geen positieve zet zal zijn?

kittykat

Hoi Marianne,

Zou jij mij nog uitleg kunnen geven over jouw bericht van 10 november alsjeblieft?
Zijn sterrenbeeld is trouwens Vissen van 9 maart en de mijne Steenbok van 22 december. Ik weet niet of je daar nog iets mee kan? Alvast bedankt.

Groetjes en liefs van kittykat

dameblanche

de kaart kracht is  een sterke en positieve kaart en nivileert de negatieve werking van de eventuele andere kaarten.

maar uitgaande van de signalen die je hebt opgevangen van deze jongen, er zijn meerdere contacten geweest en in het onderbewustzijn heb je signalen opgevangen, deze zitten in je onderbuikgevoelens, dus als je je zelf wilt afvragen wat deze jongen voor je voelt moet je naar de onderbuikgevoelens kunnen gaan, DOCH, je zult het doemdenken en wensdenken geheel moeten loslaten.
ergens durf je daar niet aan te komen, bang een blauwtje te lopen!

kittykat

Ah bedankt Marianne, nu begrijp ik het!

Ik moet dus op een objectieve manier luisteren naar de onderbuikgevoelens. Moet zeggen dat het wel lastig is om objectief te blijven/zijn, zeker vanwege eerdere ervaringen, maar ik ga het wel proberen. Ik moet dus op een rationele, zuivere manier luisteren naar mijn gevoel, zonder een bepaalde verwachting te hebben of te creƫren. Balans zoeken

Onlangs heb ik hem een berichtje gestuurd om te vragen of we niet eens een keertje wat konden gaan drinken, aangezien we geen gezamenlijke feestjes meer hebben dit jaar. Op dat bericht heb ik geen antwoord gehad, het was zelfs ineens verdwenen. Toen ging ik inderdaad enorm doemdenken en alles in mijn hoofd halen. Nu denk ik: Ach, hij reageert wel nog steeds  op andere berichten van mij en reageert op mijn eigen posts, dus hij heeft in ieder geval geen hekel aan me.  :)

Ik ga met jouw uitleg aan de slag, bedankt Marianne!