liefdeslegging voor mezelf wie help interpreteren

Gestart door yuklom, oktober 21, 2012, 23:32:59 PM

yuklom

ik heb een legging voor mezelf gedaan met de vraag wat staat me te wachten op liefdesgebied
dit is wat ik te zien kreeg

roede

kindje                   ring                slang

lelie                        hond                   Pk, sleutel       boek               brief

hart                      heer               ruiker

vissen

wie kan me helpen met de interpretatie aub

dameblanche

hallo yuclum

het gaat om een heer waar je emotioneel bij betrokken bent hij heeft je hartje veroverd....
maar je verwachtte een relatie van lange duur....
er is iets gebeurd waarbij de dingen nu onder spanning staan...
je wordt hierdoor door ervaringen meegenomen uit je verleden achterdochtiger..
je krijgt ook een bericht wat je wantrouwig maakt..
de sleutel ligt op je persoonskaart, dus het is aan jou hoe je er mee om gaat.
pik je het of pik je het niet meer...
je wilt een eerlijke relatie...open zijn naar elkaar toe....
je zult hierin een eigen standpunt moeten gaan nemen...

yuklom

klopt wel wat je zegt
ik weet niet of ik nog wel moet volhouden
wat denk je komt dit nog goed of niet
hij heeft inderdaad mijn hart veroverd maar ben erachter gekomen dat hij onlangs iets heeft gehad met een andere vrouw en weet niet goed wat ik hiermee moet.
Het is natuurlijk een feit dat wij momenteel geen relatie hebben enkel een hele warme vriendschap maar ik hoopte dat dit met de tijd kon uitgroeien tot meer.
ik weet het even allemaal niet meer
ik heb nog even verder een legging gedaan en kreeg dit als resultaat met ons beiden als PK

ster
                       boek                        toren                    sleutel

kindje             lijkkist                  2 pk, ooievaar             ring            hart

hond                        maantje                brief
                                                        schip

dameblanche

2 pk, en kijk daar ligt de ooievaar...
het is veranderlijk, men probeert zich aan elkaar aan te willen passen, maar hij is ongedurig van aard, iheeft graag aandacht van de vrouwtjes, kan daar ook niet zonder, komt vriendelijk en hulpvaardig over, maar hij zoekt boven al erkenning en bevestiging, in die zin gaan mannen anders met sexualiteit om als vrouwen..

jullie spreken het ook niet naar elkaar uit, er zitten te veel onzekerheden in die zogenaamde vriendschap relatie...
je zult moeten kijken wat het met je doet,
punt 1 is ; je wordt onzeker, je weet niet of je hem kunt vertrouwen, maar je spreekt het ookn iet naar hem uit...
zo komen er meer en meer dingen die niet naar elkaar uitgesproken worden...
je weet niet of je nu wel of niet iets met hem kunt beginnen, want accepteer je zijn hang naar vrijheid en onafhankelijkheid wel genoeg?
je hoopt op een doorbraak, dat je het gebeuren achter je kunt laten..maar hier ligt de sleutel en de toren wel heel dicht bij elkaar....
en dat duidt op een breuk....
je zult bij jezelf echt moeten nagaan waar je mee kunt leven en waar jen iet mee kunt leven...het moet je ook niet nog onzekerder maken als je al bent.....
en waar zit die onzekerheid in?????
ben je bang verlaten te worden?
heeft hij bindingsangst....dit lijken op zich 2 tegenovergestelde zaken, maar beide komen uit een zelfde gevoel van angst voort....
liefs marianne

yuklom

weer helemaal de nagel op zijn kop, hoe doe je het toch
we hebben allebei angst om verlaten te worden en bindingsangst hierdoor dat weet ik zeker, heb ik al gemerkt als onze gesprekken over dit onderwerp aan bod komen
ik weet het eigenlijk niet ik denk te merken dat hij ook in mij is geinteresseerd en ik vertrouw hem eigenlijk ook wel en hij mij ook dat weet ik.
Ik durf alleen niet te spreken over mijn gevoelens, bang om de vriendschap die echt heel goed is, te verliezen.
1 ding weet ik zeker ik wil hier volledig voor gaan dit is het me echt wel waard