Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

reusachtige hond

Gestart door martine, oktober 19, 2012, 15:34:23 PM

martine

ik zit in de zetel met mijn ex vriend,plotseling kust hij me op mijn mond ik was geschrokken omdat ik weet dat het gedaan is tussen ons.van het een kwam het ander en we bedrijven de liefde,plots horen we veel kabaal buiten en we kijken door het raam daar zien we een reuzachtige hond(zo groot als een paard)het was een bouvier wit met 1 bruin oog(rechts) een man aanvallen.we doen vlug het raam dichtmaar de hond hoort ons en komt achter ons aanen springt door het raam.we lopen het huis door dat heel groot is en ik hellemaal niet ken allemaal kamers na elkaar elke keer doen we de deur dicht maar de hond kan elke deur openen.we komen nog mensen tegen wie we niet kennenook mijn moeder was er bij.we zeiden dat ze moesten vluchten.mijn ex vriend zeivlucht verder ik zal de hond afleiden de hond deed niets naar mijn ex,we maakten te veel lawaai waardoor de hond zijn achtervolging terug begon.ik zie een deurdie uitmwam naar buiten en loop er heen,zie een heleboel mensen en zeg dat ze hulp moeten halen dat we allemaal in gevaar zijn;plots staat de hond ook buiten iedereen in paniek.ik loop terug binnen zie mijn ex en die zegt loop verder ik hou hem tegen mijn moeder die nu ook kon lopen (ze was haar een been afgezet en kon niet meer lopen in de werkelijkheid) de andere mensen en ik lopen van de ene kamer naar de andere kamer.op een gegeven moment rusten we wat omdat mijn moeder buiten adem is,ik zeg tegen haar dat ze rustig moet ademen in en uit,in en uit ze was wat bekomen en neemt me vast en we geven elkaar een stevuge knuffel beiden hebben we tranen in de ogen .dan schiet ik wakker.van de vriend of de hond weet ik niet waar ze zijn.kan iemand mij vertellen wat deze droom betekent
groetjes tinneken

heleen

Citaat van: martine op oktober 19, 2012, 15:34:23 PM
ik zit in de zetel met mijn ex vriend,plotseling kust hij me op mijn mond ik was geschrokken omdat ik weet dat het gedaan is tussen ons.van het een kwam het ander en we bedrijven de liefde,

Verlangens van terugkerende liefde.

daar zien we een reuzachtige hond(zo groot als een paard)het was een bouvier wit met 1 bruin oog(rechts) een man aanvallen.
witte hond, een hond is een trouw dier, en wit is de kleur van de onschuld.
rechterkant is de kleur van het oog bruin. Kleur van de aarde, rechts kant van de toekomst. In de toekomst beter aarde tinneken.
Ook maak je de hond enorm groot, zo groot als een paard.

Je zegt dat de hond de man aanvalt, weet je dat wel zeker, misschien wou de hond spelen.

we lopen het huis door dat heel groot is

en alweer is alles heel groot, je maakt alles heel groot.

we komen nog mensen tegen wie we niet kennenook mijn moeder was er bij.we zeiden dat ze moesten vluchten.mijn ex vriend zeivlucht verder ik zal de hond afleiden de hond deed niets naar mijn ex,
groetjes tinneken

Dus alles in jezelf begint te vluchten. Je weet eigenlijk niet waarvoor, een grote witte hond. En je geeft zelf aan dat de hond niets doet. Je blijft maar doorrennen tot het oudste gedeelte in jezelf niet meer kan.

op een gegeven moment rusten we wat omdat mijn moeder buiten adem is,ik zeg tegen haar dat ze rustig moet ademen in en uit,in en uit ze was wat bekomen en neemt me vast en we geven elkaar een stevuge knuffel

en als het meest verantwoordelijke stuk van jezelf, in vorm van je moeder aangeeft dat je  niet meer kan, dan stop je met rennen. En geef je jezelf een heel goed advies

rustig moet ademen in en uit

Daarna ben je in staat jezelf een dikke knuffel te geven. Jezelf liefde te geven, wat je brood nodig hebt.

van de vriend of de hond weet ik niet waar ze zijn.

Na deze knuffel weet je niet meer waar de hond en de vriend is. De stukken waar je zo bang voor bent zijn opgelost.

Het is een hele mooie droom Tinneke. De droom wil je duidelijk maken op te houden met vluchten, en je om te draaien om te kijken wat achter je aankomt. Een mooie grote lieve witte hond.

Heleen.

martine

heleen

ik verlang er heel erg naar dat mijn vriend zou terugkeren.
in mijn droomzag het er niet naar uit dat de hond wou spelen,kan niet zeggen waarom?
misschien omdar de hond zo heel erg groot was zoals het huis,dat begrijp ik niet zo goed(maak ik alles groter of erger dan dat het werkelijk is?)
ben wel heel erg blij dat ik mijn moeder nog eens heb gezien(is 6jaar geleden overleden)en dat we elkaar een dikke knuffel hebben gegeven.
nu ga ik me omdraaien en de grote lieve witte hond opwachten :D
groetjes tinneken