Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kippen

Gestart door aafke, oktober 16, 2012, 11:47:07 AM

aafke

Hoi allemaal,

Toen ik een jaar of 4 was had ik een droom die me tot op de dag van vandaag nog heel erg bij staat. Best wel bijzonder want verder herinner ik me niets meer van die leeftijd. Ik droomde over een ren met alllemaal kippen erin en ze waren allemaal rood (geen bloed ofzo), heel vaag want ik zou er zelf totaal geen betekenis aan kunnen geven, maar misschien dat een van jullie mij wat meer duidelijkheid kan geven.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken :)

Varen

Kan het zijn dat je net op school zat toen? Dat je moeite had je los te maken van je moeder en veilige thuissituatie waardoor je niet helemaal jeje draai kon vinden op school?

aafke

Ja dat zou kunnen, Ik zal het eens aan mijn moeder navragen of ze nog weet wat voor een periode dat was. Is wel weer een tijdje geleden namelijk. Bedankt voor het meedenken in iedergeval :)

aafke

Heb het even aan mijn moeder gevraagd en zij kan zich inderdaad de droom nog wel herinneren, maar ook zij weet niet meer precies wanneer dit nou was. Zal inderdaad rond de start van mijn schoolperiode zijn geweest

Lief

Hoi Aafke,

Dromen over boerderijdieren betekent klaar zijn voor groei, tijd om te gaan ontdekken. Een kip geeft aan dat het je op dat moment ontbrak aan wilskracht, de kleur rood heft dat echter weer op. Rood staat ook voor veranderingen. Kan zijn dat je op die leeftijd veel veranderingen doormaakte. Ik zie een wat verlegen, gevelig meisje voor me. Vandaar dat de veranderingen best bij je binnenkwamen zeg maar.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...