Mijn kaartjes

Gestart door Mieneke, oktober 06, 2012, 15:08:23 PM

Mieneke

dank je wel lief, ziet er goed uit die gesprekjes  ;)

Eva_84

Hoi Mieneke,
Een telefoontje of ander gesprekje, waarin opgewonden wordt gebabbeld over een geldsommetje dat je krijgt van iemand die je nauw aan het hart ligt (vb een zus).
X Eva

Mieneke

hoi eva,

sorry voor de late reactie, mijn zus is deurwaarde en ik zzper.. dat geld krijg ik van iemand anders.
mn zus zorgt (hoop ik tenminste ;)) dat ik het geld wel gaat krijgen..
verder krijg ik geen geld..

thnx x

Mieneke

ik heb de kaartjes getrokken, de vos baart me zorgen

hond zon heer (pk dame) lelie vos

wat ik zie is dat ik duidelijkheid gaat krijgen over een heer, spiritueel gaat er ook veel gebeuren, maar die vos, een ontrouwe vriend?

gr
mieke

Eva_84

Hond - zon - heer - lelie - vos

De middenste kaart (hoofdkaart) is de heer. Een mannelijke vriend die je doet stralen. Hij is iets ouder dan jou, en steunt je, maar pas op dat het geen valse steun is. Vos spiegelt hond, valse trouw. Of misschien vertrouw je het zelf gewoon niet maar wees voorzichtig met deze heer.

Mieneke

dank je wel eva, momenteel is deze heer er nog niet, tenminste... wel ontmoet maar stralen is er nog niet bij ;)

ik zal opletten, al ben ik zelf wantrouwig geworden door nare ervaringen.. dus kan alle kanten nog op

thnx xxx

Mazzelles

Vertrouwen is goed, maar af en toe op gepaste wijze voorzichtigheid (wantrouwen) hoeft heus niet zo verkeerd te zijn. Als wantrouwen maar niet de overhand neemt, want dan geef je het een moeilijke kans van slagen en kan je er maar beter niet aan beginnen of mee verder gaan. Althans, dat lijkt mij  ;)

Mieneke

dat klopt mazzeles, ik zal dat goed moeten doseren, zal erop letten..
thnx xxx

Mieneke

goedemorgen allen :)

mijn kaartjes van vandaag
hart dame berg weg vissen

in het verleden veel verdriet geweest oo hartzaken, een dame brengt mij veel verdriet, en ze zal hier nog wel even mee doorgaan zo te zien...


Mazzelles

Dan doet ze dat opzettelijk?
Zou handig zijn als je weet om wie dat gaat, zodat je kan anticiperen.

Mieneke

wat ik kan zien is het mijn ex schoondochter die me op mn kleinkind wil pakken weer...

dat kan je niet veranderen...

ik weet wel dat ze aan het korte eind trekt ;)

Eva_84

hart dame berg weg vissen

Iets dat je nauw aan het hart ligt veroorzaakt problemen (hart,dame,berg). Het probleem ligt tussen jou en een andere vrouw (dame,berg,weg). Je hebt meerdere uitwegen voor dit probleem (berg,weg,vissen). Je maakt een keuze (dame spiegelt weg) die goed uitpakt (weg,vissen). Kan het ook om geldzaken gaan (hart,vissen).
Fijn weekend

Mieneke

geld zaken?

ze liegt wel, en dat kan ik bewijzen met een geldbetaling (afschift)
dus dat kan wel eva

ik maak alleen de keuze me niet op de kast te jagen en ze zal zelf in haar eigen val looen..

thnx xxx

Mieneke

mijn kaartjes voor dit weekend  ;D

lelie hond zon klaver weg

ik krijg verheldering over een oudere trouwe heer, hij is de weg naar het geluk

benieuwd wat jullie van deze keertjes vinden :)

Sas-8314

hallo Mieneke :)

wat ik in je weekend kaartjes zie is ...

oude vriend(in) zorgt voor een positieve doorbraak in iets

goed weekend en geniet van de zon :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling