Mijn kaartjes

Gestart door Mieneke, oktober 06, 2012, 15:08:23 PM

Mieneke

hoi dames,

mooie duidingen,

kreeft: is onderdaad een nieuwe periode

eva: ik heb er inderdaad vrede mee, er is mijn ma veel pijn en angst bespaard gebleven

suzy: loslaten, klopt
emoties gaan regelmatig los ;)
hond, zal broer zijn, heb wel vriendin maar woont ver

thnx xxx

Mieneke

mijn kaartjes

kruis berg vis weg beer

vind het moeilijk daar me ma er weer bij is ;-)

maar door mijn ma, maak ik keuzes welke voorspoed geeft in de toekomst

x

Sweetie

Mieneke,

kruis berg vis weg beer

Verdriet stapelt zich wat op , je gevoelens blijven aan houden maar dat geeft niet .. geef eraan toe meid .. is omdat je dit nodig hebt . verwerk maar

Komt ook een einde aan financiele zorgen , zakelijke / financiele beslissingen gaan nemen

Suus

Mieneke

dank je wel suze,

heb gister haar ornement op haar plekje gezet, speciaal laten maken..
en gister dus ook sjagarijnig :)
as is nog niet beschikbaar, maar dat komt wel..

financieel, mooi... loop niet goed mijn eigen bedrijf..

thnxx xx

Mieneke

goedenavond,

mijn kaartjes voor dit weekend

berg vogels ring wolk vos

een relatie die praat/roddelt over mij, wat mij verdriet doet en ervoor zorgt dat er wolken boven mij vormen.

(ik heb geen partner)

gr
Mieke

Sweetie

Mieneke,

je moet je ongenoegen uitspuien anders blijft het vast zitten het gaat moeizaam in een relatie door wantrouwig gedrag

Suzy

Mazzelles

Misschien heeft het te maken met je werk/collega's?
Inderdaad je gevoel uiten met alle respect en direct om feedback vragen (of jouw gevoel klopt) aan de desbetreffende persoon/personen.

LoveAngels

Citaat van: Mieneke op februari 07, 2014, 21:06:55 PM
goedenavond,

mijn kaartjes voor dit weekend

een relatie die praat/roddelt over mij, wat mij verdriet doet en ervoor zorgt dat er wolken boven mij vormen.

(ik heb geen partner)

gr
Mieke

Hallo Mieke,

Ik zie een drempel dat je moet nemen om een gesprek aan te gaan met een relatie (dit hoeft geen persoonlijke relatie te zijn, lijkt me eerder een werkrelatie)....je bent er veel mee in je hoofd bezig en de zorgen hangen je dan ook letterlijk boven het hoofd....toch opent dit gesprek (hoe moeilijk de drempel ook voor je is) deuren....je neemt de leiding, en daarmee laat je zien, dat je sterkt bent, dat jij de juiste energie bezit......het voelt ook goed uiteindelijk, dus ik zou zeggen "ga gesprek aan"...heeft m.i. met werk, en financiën te maken....

Succes, gewoon doen!!

grtjs LA

Mieneke

hoi allebei,

beiden gelijk,

mazzelles: ik krijg nog geld van een werkrelatie. dat ligt nu bij de rechter. hij heeft allerlei leugens verzonnen om niet te betalen, maar die weet ik wel te ontkrachten. maar ben erg zenuwachtig erom,

en suzy... is mn zus.. ik weet wat je bedoelt, maar ik blijf het niet herhalen, lijk wel een papagaai.. spui me een ongeluk... maar soms kom je er niet meer door...

thnx allebei

Mazzelles

Mieneke, Ik heb dit topic ff snel terug gelezen (ben nieuw lid hier). Ik wil jou nog ff condoleren en jouw zus ook ;-).

Heb je misschien een rechtsbijstandsverzekering, wellicht kan die iets voor jou betekenen als je daar al geen contact mee hebt opgenomen. Alle bewijzen verzamelen en afgeven die boel. Vertrouw op je gevoel. Als je voelt dat je in je recht staat en duidelijke bewijzen hebt, dan is het onnodig om je zorgen te maken.
Dit weet je zelf ook wel, maar het helpt jou als een ander dat ook tegen jou zegt.

Mieneke

dank je wel Mazzelles

mijn andere zus (ik heb er twee  ;)) werkt bij een deurwaarderskantoor en mag hun jurist lenen om het juridisch goed in elkaar te zetten, ik heb bewijzen genoeg om het te weer leggen... maar hou niet van confrontaties..

daar kan ik nachten lang wakker van liggen, en ook elke film voorbij ziet komen hoe ik dat, hoe ik dat, en als dit, en als dat... pffff maak het mezelf soms onnodig moeilijk...

dank je wel voor je bemoedigende woorden  :)

Mieneke

goedemorgen,

mijn kaartjes voor vandaag, ik heb een heer in gedachten genomen

ruiker brief vogels hart vissen

lieve berichten, liefde wat gaat groeien.. of zie ik teveel wens gedachten?

Mazzelles

Ik kan jou (nog) niet helpen met kaartduiden, maar je kan volgens mij nooit teveel wensgedachten hebben ;-)
Neem een grotere schep, zodat je nog beter kan scheppen/creëren  ;D
Ik schep met je mee  :)

Mieneke

haha, dank je voor je mee scheppen  ;D

Lief

Hoi Mieneke,

Een fijn berichtje. Wat heen en weer gepraat over hartzaken wat je emotioneel wat doet....

fijne avond!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...