Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Bezeten

Gestart door Salsafret, oktober 01, 2012, 04:47:57 AM

Salsafret

Ik heb een tijdje geleden een droom gehad waar ik nog steeds aan terug denk. Ik droomde dat ik bezeten was door de zoon van een vriendin van mij (de zoon heb ik nooit gekend want hij is overleden). Ik rende door de straten en ik kon alleen maar rennen, als een kind. Alleen maar rondjes dor de straten. Ik dacht maan 1 ding, ik moest naar de moeder van die jongen. Ik ben naar haar huis gerend en heb geschreeuwd: Ik ben bezeten!!!!!. Zij keek me aan en het interesseerde haar niets. Ik weet niet meer of het in mijn droom is opgelost. Ik weet dat ik meelf bewust heb wakker gemaakt.

Lief

Hoi Salsa,

Bezeten=hulpeloos en onmachtig voelen. Ook staat het Voor verantwoordelijkheid en keuzes voor je leven buiten jezelf leggen.

Rennen= Ergens voor wegrennen, er niet naar willen kijken.

Straat staat voor levenspad.

Schreeuwen=angst en kwaadheid.

Zou het kunnen dat de overleden zoon via jou een boodschap aan zijn moeder(jouw vriendin) wilt geven?

De droom gaat over een persoon die maar rondjes draait op het levenspad. Legt alle problemen buiten zichzelf en wil niets onder ogen zien.

Er zit een hoop angst en kwaadheid in deze persoon, voelt als veroorzaakt door verdriet.

De persoon is zo lamgeslagen dat niks meer binnenkomt.

Ik weet niet of je er iets mee kunt. Jij weet het beste hoe het toepasbaar is.

Groetjes , Lief :)

Look for the answer inside your question...